رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه شهریور ۲۴ ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ق.ظ

پشت پرده روابط پنهانی بهائیان و فرانسه

با فرار سرکردگان بهائیت به عراق، زمینه ارتباط آن ها با دولت های استعماری چون فرانسه نیز فراهم شد و این فرقه ضاله در خدمت سه دولت استعماری روسیه، انگلیس و روسیه درآمد. عبدالحسین آیتی که خود روزی از مبلغان این جریان بوده می نویسد پس از انتشار خبر تبعید ازلیان و بهائیان از ادرنه، نائب کنسولگری فرانسه، به صورت محرمانه با پیامبرخوانده‌ی بهائی دیدار کرد و به او گفت: شما از تابعیت اسلام بیزاری جویید و خویش را تابع فرانسه گویید تا ما شما را تقویت نماییم و محترماً به اروپا رسانیم.( عبدالحسین آیتی، کواکب الدریه، مصر: مطبعه السعاده، 1342 ق، ج 1، ص 380.)

در حقیقت این پیشنهاد فرانسه مقدمه ای بود برای اینکه از سردمداران بهائیت بخواهد در مناطق تحت سلطه و استعمار این کشور مانند آفریقا فعالیت کنند. از آنجا که ساختار این فرقه ضاله به گونه پی ریزی شده که در راستای تقویت استعمار و تضعیف محرومین حرکت می کند از گزینه های مناسب برای کشورهای استعماری محسوب می گردد. در آن برهه زمانی وقتی فرانسه مشاهده کرد سردمداران بهائیت و مهره های این فرقه چگونه در راستای حفظ منافع روسیه و انگلیس گام بر می دارند به طمع افتاد و با فشار بر عبدبها وی را برای فعالیت مهره های این فرقه در مناطق استعماری مجاب کرد.

پس از این مقدمات، عبدبها در نامه ای به یکی از مبلغان مطرح فرقه ضاله بهائیت می نویسد: «از طهران چند مکتوب رسید که اولیای سفارت فرانسه اصرار دارند که بعضی از مبلّغین به صفحات اِفریق یعنی تونس و جزائر توجه نمایند و از اولیای دولت فرانسه نهایت رعایت خواهد شد تا جماعت آن سامان را تبلیغ نمایند. آنچه در این خصوص فکر شد نفسی که از عهده‌ی این کار برآید موجود ندیدم، مگر آنکه آن حضرت اگر ممکن باشد یک سفری به آن صفحات نمایید تا نگاشته و سفارش‌نامه (از دولت فرانسه) استحصال (: حاصل) شود».(عبدالحمید اشراق خاوری، مائده آسمانی، بی‌جا: مؤسسه‌ی ملّی مطبوعات امری، 122 بدیع، صص 48-47.)

فرانسه از سردمداران بهائیت می خواهد در مناطق تحت استعمار این کشور(مانند آفریقا) فعالیت کنند چراکه تلسیم در برابر سلطه و خلع سلاح از مستضعفین از مبانی اصلی این فرقه ضاله محسوب می گردد. امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت با همین هدف مخرب، توسط دولت های طالب سلطه حمایت می گردند و در راستای اهداف آنان مبادرت به هر عمل شنیعی می کنند. مهره های فرقه ضاله بهائیت هیچگاه در برابر کشورهای تروریستی مانند آمریکا و رژیم های کودک کشی چون اسرائیل مطالبی از قبیل خلع سلاح عمومی و امثالهم را مطرح نمی کنند و تنها این امور را خطاب به مردم تحت ظلم و ستم ابراز می کنند. اوج این خصیصه مضموم و ضد انسانی بهائیان را می توان در ابراز نظر آنان پیرامون اسرائیل مشاهده کرد که در رسانه های شان این جرثومه خبیث را نماد صلح و دوستی معرفی کرده بودند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی