رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۲۶ ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

اعتراض جوانان آمریکایی به کشیشان انجیلی


رهپویان هدایت: مسیحیان انجیلی، در این روزها، با حضور در میان همه اقشار جامعه آمریکایی با انواع ترفندها و لفاظی های حرفه ای، آنان را برای رای دادن به ترامپ، تشویق و ترغیب می کنند. اخیرا 100 نفر از کشیشان برجسته انجیلی با حضور در کاخ سفید در خصوص ریاست جمهوری دونالد ترامپ به بحث و گفتگو پرداختند. اما در هنگام خروج با برخورد اعتراض آمیز جوانان آمریکایی مواجه شدند که با کمک پلیس بعد از چند ساعت معطلی، توانستند از صحنه اعتراضات فرار کنند.

معترضین خطاب به کشیشان انجیلی اعلام کردند باتوجه به مشکلات و معضلاتی که جامعه آمریکایی در حال نابود شدن ابدی است، چرا از چنین شخص و دولت ناکارآمدی او حمایت می کنید؟ به جای ساعت‌ها نشست‌های دوستانه با رئیس جمهور، به فکر راه حل مشکلات امروز آمریکا باشید که خسارت های آن جبران ناپذیر است.

بنابر اظهارات کشیشان انجیلی و اخبار جامعه آمریکا، در حال حاضر اجرای برنامه های تبلیغاتی در میان اعتراضات مردم آمریکا، امری بسیار دشوار و طاقت فرسا شده و کار به جایی رسیده که یهودیان صهیونیست برای حفظ منافع و اجرای سیاست هایشان، به کمک اوانجلیست‌ها آمده‌اند.

مسیحیان انجیلی با کمک یهودیان صهیونیستی، برنامه های انتخاباتی خود را حتی در سرزمین های اشغالی شروع کرده و اخیرا کمپین های حمایت از دونالد ترامپ ایجاد نمودند و برنامه های تبلیغاتی انتخابات 2020 را  به  نفع ترامپ اجرا می‌کنند.

در میان آتش اعتراضات ساکنین سرزمین های اشغالی که روزهای اخیر شدت بیشتری به خود گرفته است، یهودیان صهیونیستی به کمک مسیحیان انجیلی شتافته و برنامه های انتخاباتی دونالد ترامپ را پیش می برند. وظیفه اصلی آنان، علاوه بر حمایت های مالی، تشویق مردم آمریکا برای حضور در صحنه انتخابات و رای دادن به نفع دونالد ترامپ است.

انتخابات 2020 آمریکا برای مسیحیان اوانجلیست و یهودیان صهیونیست بسیار حیاتی است. در میان  موج مشکلات و معضلاتی که جامعه آمریکا را در معرض نابودی قرار داده، آنان تمرکز خود را تنها  بر پیشبرد برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری دونالد ترامپ گذاشته و هیچ گونه توجهی به صدای  اعتراض آمیز مردم آمریکا نمی کنند. این امر باعث افزایش خشم و نفرت مردم آمریکا شده که توان مقابله و کنترل آن از دست سیاستمداران فعلی آمریکا خارج شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی