رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


رهپویان هدایت: مبلغان فرقه ضاله بهائیت همواره سعی کرده اند تا باورهای پوچ خود را منطبق با مباحث حقوق بشری نشان دهند درحالی که وقتی به اصل متون و گفته های سرکردگان شان رجوع نماییم خواهیم دید که باورها و رفتارهای فرقه ضاله بهائیت نه تنها با حقوق بشر هیچ سنخیتی ندارد بلکه دقیقا در تقابل با آن می باشد.

نکته قابل توجه اینجاست مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت هرگاه به زورگویی های کشورهایی چون آمریکا و امثال آن برخورد می کنند درصدد توجیه اقدامات ضد بشری آنان بر می آیند و سخنی از حقوق بشر و مانند آن به زبان نمی آورند. در حقیقت این رویه مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت است که می کوشند تا با اقدامات رسانه ای جای شهید و جلاد را عوض کرده و ظالم را تکریم و مظلوم را توبیخ کنند.

در وقایع مختلفی مانند شهادت شهید عالی مقام، حاج قاسم سلیمانی، مهره های فرقه ضاله بهائیت مبادرت به پایکوبی کردند و به هیچ عنوان دم از مباحث حقوق بشری و ... به میان نیاوردند. این رویه بهائیان ریشه در آموزه های سردمداران شان دارد چراکه برخلاف مدعیات پوچ مهره های این فرقه سردمداران بهائیت ترورهای متعدد و خشن بسیاری را در پرونده خود داشته اند.

بها، خدای خودخوانده بهائیان در یکی از کتاب های ش می نویسد:«مَن آَحرَقَ بیتاً مُتِعَمِدَاً فَاحرِقوه و من قتل نفساً عامداً فاقتلوه. کسی که از روی عمد، خانه‌ی دیگری را بسوزاند، او را بسوزانید و کسی که عمداً دیگری را به قتل رساند، بکُشید»)حسینعلی نوری، اقدس، نسخه‌ی الکترونیکی، صص 57-56.(

با این وصف کدام نهاد یا سازمان حقوق بشری که از مهره های این فرقه ضاله دفاع می کند می تواند گفته بها را تایید کند؟ منش و گفته های سرکردگان بهائیت به حدی انسان ستیز و مغایر با اصل انسان دوستی می باشد که هیچ نهاد به ظاهر حقوق بشری برای حفظ ظاهر امر هم که شده حاضر به تایید آن نمی باشد.

اینکه امروزه بهائیان دم از حقوق بشر می زنند و به ظاهر نهادهایی نیز با این عنوان به حمایت از آنان می پردازد به دلیل این است که دشمنان ایران برای حمایت از جاسوسان خود از جمله بهائیان به چنین حربه هایی روی آورده است. در حقیقت اگر کوچکترین صدقی در دعوی نهادهای حقوق بشری بود چرا آنجا که به واقع انسان و حقوق او پامال می شود (مانند یمن) خبری از چنین سازمان هایی نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی