رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
مجریان برنامه «پژواک صدای شما» که از شبکه مسیحی «محبت» به روی آنتن می‌رود، در تازه‌ترین قسمت پخش شده از این برنامه با موضوع «خودشیفتگی»، ایرانی‌ها را مبتلا به این بیماری روانی(نارسیسیسم) خواند و به آن‌ها توهین کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری از زمانی که با رکود مخاطب فارسی‌زبان و بی‌میلی مردم ایران نسبت به برنامه‌های آن‌ها مواجه شده‌اند، زبان به توهین و انتقادهای شدید نسبت به ایرانی‌ها گشوده‌اند.

رصد برنامه‌های چهار شبکه مسیحی «محبت»، «نجات»، «ست‌سون‌پارس» و «هفت»، نشان می‌دهد اهانت به مردم ایران به رویه ثابت و مستمر این رسانه‌ها تبدیل شده است.

برای مثال بخش مهمی از «برنامه پژواک صدای شما» که از شبکه صهیونیستی «محبت» پخش می‌شود، را توهین به سنت‌ها، آداب، اعتقادات و رسوم مردم ایران شکل می‌دهد.

در همین جهت باید به قسمتی از این برنامه اشاره کرد که به تازگی با موضوع «خودشیفتگی» به روی آنتن رفت و مجریان آن با اعلام این‌که شایع‌ترین اختلال شخصیت در ایران «خودشیفتگی» است، ایرانی‌ها را مبتلا به این بیماری روانی معرفی کردند!

یکی از دلایلی که مجری‌های برنامه برای ادعای خود مطرح می‌کردند، وجود ضرب المثل «هنر نزد ایرانیان است و بس» در ادبیات فارسی است؛ در حالی‌که این جمله از هنرمندی و صاحب سبک بودن مردم ایران حکایت دارد و هیچ نشانه‌ای از خودشیفتگی در آن وجود ندارد.

نکته جالب آن‌که پیش‌تر «منصور بُرجی» مجری شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری نیز به استناد همین ضرب‌المثل، ایرانی‌ها را نژادپرست و شبیه هیتلر معرفی کرده بود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر توهین، وابستگی و تمجید از غربی‌ها نیز به فراوانی در شبکه‌های مسیحی به چشم می‌خورد؛ به‌طوری‌که متولدان غرب و به ویژه آمریکایی‌ها نجیب و باشخصیت و در مقابل مردم ایران انسان‌های «عقب افتاده»، «بَدَوی» و «خلاف‌کار» به مخاطب شناسانده می‌شوند!

در این مورد می‌توان به اظهارات چند وقت پیش «هرمز شریعت» اشاره کرد که به صراحت گفته بود: «آمریکایی‌ها کلا آدم‌های ساده‌ای هستند، البته بودند، چون به وسیله ما ایرانی‌ها دارند یاد می‌گیرند خیلی چیزها را».

او که به‌عنوان مؤسس و مجری شبکه صهیونیستی «هفت» فعالیت می‌کند، مدعی شد مردم آمریکا از طریق معاشرت با مردم ایران خراب شده‌اند و بر همین اساس قوانین این کشور روز به روز سخت‌گیرانه‌تر شده است.

شاید باورش سخت باشد، اما واقعیتی غیرقابل انکار است که افرادی که تازه به فرقه مسیحیت صهیونیستی گرویده‌اند، «کاتولیک‌تر از پاپ» شده‌اند و مسیحیان اصیل و حقیقی را خارج از دایره مسیحیت می‌دانند!

برای نمونه «رضا صفا» که می‌توان کارنامه او را با توهین به مقدسات مسلمانان معرفی کرد، حتی به مسیحیان واقعی هم رحم نکرده و مسیحیت کاتولیک و ارتدوکس را مذهب‌هایی ناپاک و ذاتا هم‌زاد شیطان معرفی می‌کند؛ چرا که به اعتقاد او این فرقه‌ها قوم یهود(صهیونیست‌ها) را قوم برتر نمی‌دانند.

وی در برنامه‌ای دیگر با بی‌شرمی مثال‌زدنی، ویژگی‌های اخلاقی شایع در جوامع غربی همچون: هرزگی، وحشی‌گری، شرارت، تنفر، خشم، تفرقه، نزاع و ..، را به ملت ایران نسبت داد.

در موردی دیگر «فریبرز خندانی» مبلّغ مسیحیت صهیونیستی و از مجریان شبکه تبشیری «ست‌سون‌پارس»، پیش‌تر در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ضمن تحقیر ملت ایران، آن‌ها را افرادی «پول‌پرست» نامیده بود.

گفتنی است، شناخت ویژگی‌های شخصیتی افرادی که از اسلام به فرقه مسیحیت صهیونیستی روی می‌آورند، نشان می‌دهد که آن‌ها سابقه مناسبی از خود بر جای نگذاشته‌اند و به دلیل گرفتاری در انواع منجلاب‌های فساد، ابایی از گفتن حرف‌های توهین‌آمیز ندارند و از طرف دیگر شکست این فرقه در جذب مسلمانان به مسیحیت تبشیری نیز مزید بر علت شده تا مجریان مسیحی از روی عصبانیت به مردم ایران توهین کنند که به‌عنوان شاهد مثال این گزاره باید به اظهارات «آرمان رشدی» از مبلّغان فعّال فرقه مسیحیت صهیونیستی اشاره کرد که در کتاب «سرگذشت مسیحیان در ایران زمین» از موفق نشدن میسیونرهای تبشیری برای جذب مسلمانان به مسیحیت در اوج ابتذال فرهنگی دوران پهلوی و همچنین شکست در دوره پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرده برمی‌دارد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

این احمق ها خودشون عقل و درک درستی ندارن و همه رو مثل خودشون مشکل دار قلمداد می کنن!
از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود داند!!
حضرت مسیحی از چنین مسیحیان دروغینی شرمگین میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی