رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

«بنیامین نتانیاهو» در سال 1985 میلادی زمانی که به‌عنوان سفیر رژیم جعلی صهیونیستی در سازمان ملل اشتغال داشت، به مناسبت«مراسم ملی دعای صبحانه اسرائیل» سپاس‌گزاری تأمل‌برانگیزی از مسیحیان صهیونیست به‌عمل آورده بود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، بیش از سه دهه پیش نخست وزیر کنونی رژیم کودک‌کش صهیونیستی با ستایش معنادار از مسیحیان صهیونیست، این فرقه انحرافی را این‌گونه مورد نوازش قرار می‌دهد:«مشارکت تاریخی‌ای که[به همت مسیحیان صهیونیست] برای تحقق رؤیای صهیونیستی به این خوبی عمل می‌کند، شایسته ستایش است».

نتانیاهو تمجیدهای مخلِصانه خود را چنین ادامه داده بود: «مسیحیان[صهیونیست] حمایت دراز مدت، صمیمانه و سرانجام کارسازی از صهیونیسم به‌عمل آوردند...مسیحیان[صهیونیست] کمک کردند تا یک نقشه تخیلی محض به‌صورت یک دولت[رژیم] یهودی در آید...گونه‌ای درک تاریخ، درک شعر و اخلاق بود که به صهیونیست‌های مسیحی بیش از یک قرن قبل الهام بخشید تا شروع به نگارش، طرح نقشه و سازمان دادن اسرائیل[رژیم صهیونیستی] کنند».

 بنیامین نتانیاهو به‌عنوان سفیر رژیم جعلی صهیونیستی در سازمان ملل

در این سند تاریخی واقعیت‌های بسیار تکان‌دهنده و شگفت‌انگیزی نهفته است؛ به‌گونه‌ای که سفیر وقت رژیم جعلی صهیونیستی در سازمان ملل غصب سرزمین فلسطین و معرفی آن به‌عنوان«وطن یهود» را «رؤیایی صهیونیستی» و «نقشه تخیلی محض» می‌داند که با مشارکت و پشتیبانی‌های بی‌دریغ مسیحیان صهیونیست توانسته خود را تا حدودی به رنگ «تحقق» در آورد.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، مسیحیان صهیونیست با برداشت‌های خودسرانه و آخرالزمانی از کتاب مقدس، تاکنون بزرگ‌ترین خدمت را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی کرده‌اند.

سران و پیروان این فرقه، بسیار جنگ‌طلب بوده و جنایت‌های این رژیم غاصب را در جهت «تحقق نقشه و اراده خدا» توجیه کرده و با پوشش دین و مذهب به جذب عضو می‌پردازند.

باید افزود، حمایت صهیونیسم مسیحی از «دونالد ترامپ» در انتخابات اخیر آمریکا نیز در همین راستا ارزیابی می‌شود؛ چرا که رئیس جمهور منتخب آمریکا در شعارهای انتخاباتی‌اش به‌صورت غیرمستقیم مسلمانان را «شر مطلق» معرفی می‌کرد، همان اعتقادی که فرقه انحرافی مسیحیت صهیونیستی به آن باور دارد.

همچنین پشتیبانی‌های معنوی از «جرج بوش پسر» برای حمله به افغانستان و غرب آسیا در جهت «مقدمه‌سازی ظهور مجدد حضرت مسیح(ع)»، از دیگر اسناد ریل‌گذاری فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی برای پیش‌روی «قطارِ جنگ‌افروزِ صهیونیست‌ها» به شمار می‌آید.

برای نمونه «جری فال‌ول» رئیس دانشگاه لیبرتی آمریکا و از تندروترین مبلّغان مسیحیت تبشیری از جمله افراد سرشناسی است که علاوه بر حمایت از ترامپ، پیش‌تر نیز خود را پشتیبان جمهوری‌خواهان با پیش‌قراولی بوش پسر معرفی کرد و نتیجه آن شد که وی در توهم «فراهم‌سازی زمینه ظهور دوباره عیسی(ع)» افراد بی‌گناه زیادی را به خاک و خون بکشد تا به زعم مسیحیان صهیونیست، نبرد «آرماگدون» از سر گرفته شود.

این فرقه تندرو و رادیکال، مسلمانان و اعراب را «شر مطلق» و صهیونیست‌های جنایت‌کار را «خیر مطلق» اعلام می‌کنند و تنها راه حل مشکل رژیم صهیونیستی را ادامه جنگ تا شکست نهایی مسلمانان می‌دانند؛ اعتقاداتی که به تازگی با تعبیرهای مختلف در شعارهای انتخاباتی «دونالد ترامپ» و حامیان وی از طیف مسیحیان تبشیری مشاهده می‌شد.

گفتنی است، مثلث شرارتِ «سیاست‌مداران سیاه‌اندیش»، «صهیونیست‌های افراطی و ثروت‌اندوز» و «نظریه‌پردازان آخرالزمانی» به منظور دسترسی به ثروت کشورهای در حال توسعه، استفاده از منابع عظیم نفتی، تغییر نقشه جغرافیایی منطقه غرب آسیا، سلطه بر جهان و رسیدن به آرزوهای شیطانی، دست در دست هم قرار داده‌اند و «صهیونیسم مسیحی» در قامتِ یکی از اضلاع این مثلث شوم، با «گفتمان‌سازی» و ترویج افکار آخرالزمانی و پمپاژ آن در مقیاس بسیار وسیع زمینه را برای ظلم و جنایت صهیونیست‌های کودک‌کش و استکبار جهانی به سردم‌داری آمریکا و انگلیس فراهم می‌کنند.

نظرات (۳)

لعنت خداوند بر این نتانیاهو و اعوان و انصارش
مسیحیت صهیونیستی و صهیونیسم جهانی همواره با هم در تعامل بسر می برند و پیگیر سیاست های استعمار طلبانه غرب هستند.
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۸ نگو و نپرس
خخخخخ این رهپویان ضلالت هم فقط زرد مینویسه
میدونم منتشرش نمکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی