رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پس از حملات سیزده نوامبر در پاریس موج سهمگینی از اسلام‌هراسی در غرب به راه انداخته شده است؛ به‌طوری‌که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به‌شدت به مسلمانان حمله‌ور شده‌اند و تلاش‌هایی نیز برای آتش زدن مساجد صورت گرفته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، محدودیت برای مسلمانان ساکن در کشورهای غربی هر روز بیش‌تر از پیش می‌شود تا جایی که در حقیقت غرب به زندانیْ بزرگ برای مسلمانان تبدیل شده است.

علی‌رغم اینکه "اسلام‌هراسی و مسلمان‌ستیزی" سابقه دیرینه‌ای در غرب دارد،‌ اما پس از فروپاشی شوروی سابق و احساس خطر نظام سلطه از قدرت نرم‌ مسلمانان روند پیگیری این پروژه سرعتی صعودی داشته و کشورهای غربی به انحاء مختلف در صدد مقابله با مسلمانان برآمده‌اند.

آزار و اذیت مسلمانان در حالی در اروپا و آمریکا اوج گرفته که این کشورها داعیه آزادی و دفاع از حقوق بشر داشته و حتی با همین شعارهای فریبنده به کشورهای دیگر حمله می‌کنند.

در تازه‌ترین توطئه غرب برای پیشبرد "اسلام‌هراسی" سیزدهم نوامبر 2015 چند حمله تروریستی در پاریس به وقوع پیوست و به نظر می‌رسد این حملات نیز در همین راستا و با هدف یافتن توجیهی برای حضور کشورهای غربی در منطقه غرب آسیا به" بهانه مبارزه با تروریسم" صورت گرفته است.

پس از حملات پاریس بود که خبرهایی مبنی بر حمله به مساجد و تلاش برای آتش زدن آن‌ها در برخی از کشورهای غربی از جمله فرانسه و کانادا به گوش رسید.

در کشور آمریکا پس از وقوع این حادثه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2016 گفته‌اند باید بستن مساجد را "بررسی" و به ائمه مساجد فشار آورد.

روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از "بن کارسون" یکی از نامزدهای ریاست جمهوری نوشت: "افرادی هستند که تشنه خون غیرنظامیان هستند تا فلسفه خودشان را گسترش بدهند... ما باید این موضوع را به رسمیت بشناسیم که جنبش جهانی اسلامی یک تهدید موجودیتی است."

نکته قابل تأمل آنکه این حادثه هیچ ارتباطی با مسلمانان نداشته و کشورهای اسلامی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف اسلامی هم انزجار خود را علیه حملات پاریس ابراز کردند.

از جمله محکوم کنندگان این حملات، جمهوری اسلامی ایران بوده که مسئولین کشور این حملات را "حمله به انسانیت" توصیف کرده و هم‌دردی خود را با آسیب‌دیدگان اعلام کرده‌اند.

همچنین روزنامه نیویورک‌تایمز با بازگویی ادبیات اسلام‌هراسانه بن‌ کارسون نوشته: "معتقدم باید فشار بسیار بیشتری بر روحانیون، ائمه مساجد بیاوریم تا [آن‌ها] یک خط تمایز بین آنچه داعش و جهادگرایان رادیکال اسلامی انجام می‌دهند با آنچه اسلام سنتی انجام می‌دهد، انجام دهند."

پس از وقوع حادثه سیزده نوامبر پاریس، جب بوش برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات 2016 این کشور در اظهاراتی با تأکید بر تهدید "تروریست‌های اسلام‌گرا"،‌ درباره پناهندگان سوری گفته باید پناهندگان مسیحی را بپذیریم و نه پناهندگان مسلمان.

دونالد ترامپ نامزد انتخابات و میلیاردر آمریکایی هم اعلام کرده اگر رئیس‌جمهور شود نظارت بیشتری بر مساجد آمریکا خواهد شد چرا که "صحبت‌های بسیاری در مساجد انجام می‌شود."

بنا بر این گزارش، رسانه‌های غربی که از دیرباز تاکنون مأموریت "اهریمن‌سازی از رقیب" را برای کشورهای متبوع‌شان بر عهده دارند، اینک قصد دارند از اسلام و مسلمانان یک موجود وحشتناک ساخته تا پس از آن فشارهای جدید بر مسلمانان قابل توجیه شود.

البته پیش از وقوع این اتفاق در پاریس مسلمانان ساکن در غرب با محدودیت‌های زیادی از قبیل: منع حجاب، اجبار دانش‌آموزان مسلمان به شنای مختلط در مدارس، اخراج از محل کار و ... مواجه می‌شدند.

گفتنی است، پس از جنگ‌های خانمان‌‌سوز در منطقه غرب آسیا و مهاجرت عده زیادی از مسلمانان به کشورهای مسیحی اروپایی، با کمال تأسف این افراد جنگ‌زده با واکنش منفی و بسیار توهین‌آمیز آن کشورها روبرو شدند.

برخی از این کشورها دیوارهای سخت بتنی به دور کشور خود کشیدند و کشوری مانند: قبرس شرط پذیرش پناه‌جویان را مسیحی شدن آنها اعلام کرده بود.

باید افزود گروهک تروریستی داعش که مسئولیت حملات سیزده نوامبر پاریس را بر عهده گرفته، مجموعه‌ای از تروریست‌های دست‌پروده غرب و برخی از کشورهای مرتجع منطقه هستند و هیچ سنخیتی با اسلام ناب و مسلمانان ندارند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی