رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مجری اسلام‌ستیز شبکه ماهواره‌ای نجات در حالی ادعای کاهش سن امید به زندگی مردم ایران را مطرح کرده که طبق گزارش شهریورماه نشریه انگلیسی اکونومیست، مردم ایران در رتبه‌بندی کشوری امید به زندگی در رده پنجم جهان قرار دارند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، رضا صفا از مجریان شبکه ماهواره‌ای نجات مدعی شده سن امید به زندگی ایرانیان، چهل‌وپنج سال است.

او این سن را در حال کاهش دانست و علت پایین آمدن امید به زندگی در ایران را جواز "ازدواج موقت در اسلام" معرفی کرد.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که بنا به آمار منتشر شده در شهریورماه سال جاری توسط نشریه انگلیسی اکونومیست، مردم ایران در رتبه‌بندی کشوری از نظر امید به زندگی در جهان در رده پنجم قرار دارند.

آمار مربوط به رتبه‌بندی کشورها از لحاظ شاخص "امید به زندگی" نشان می‌دهد که ایران پس از ژاپن، انگلیس، آلمان و چین در رتبه پنجم قرار دارد.


نمودار استنادی اکونومیست


بر اساس نمودار منتشر شده از سوی اکونومیست، ایران پس از شاخص میانگین کشورهای توسعه‌یافته، نخستین رتبه را از آن خود کرده و یک رده از کشور آمریکا بالاتر ایستاده است.

علاوه بر این، سازمان بهداشت جهانی در پایان سال ۲۰۱۳ آمار امید به زندگی در کشورهای دنیا را منتشر که سن امید به زندگی مردم ایران را "هفتاد و سه سال و شش ماه" اعلام کرد که با سن اعلامی از طرف رضا صفا حدود سی سال اختلاف دارد.

آمار سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد که سه عامل اصلی کاهش طول عمر و بروز مرگ پیش از موعد، "ابتلا به بیماری قلبی عروق کرونر، عفونت‌های دستگاه تنفسی تحتانی و سکته مغزی" است که بر خلاف ادعای رضا صفا این بیماری‌ها هیچ ارتباطی به ازدواج موقت ندارند.

بنا بر این گزارش، رضا صفا از تندروترین مسیحیان پروتستان است. از او می‌توان به‌عنوان خبرسازترین و فعال‌ترین شخص در حوزه تبلیغ مسیحیت صهیونیستی نام برد.

این مُبّلغ مسیحیت تبشیری-که دست‌پروده یکی از جاسوس‌های سازمان سیا است-، پس از رشد در پرورشگاه متعلق به این جاسوس آمریکایی در کرمانشاه به فرقه مسیحیت صهیونیستی روی آورده و تمام تلاش خود را بر ضربه زدن به اسلام، تشیع و نظام جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده است. 

رضا صفا علاوه بر راه‌اندازی شبکه صهیونیستی نجات، همچنین مؤسس و بنیان‌گذار سازمان"The Harvesters World Outreach" است که از آن با عنوان "سازمان جهانی تبلیغ مسیحیت و شفا" نام برده می‌شود.

او مسافرت‌های گوناگونی را در جهت تبلیغ مسیحیت در سر تا سر دنیا انجام داده و سخنرانی‌های گوناگونی را نیز در جمع صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی داشته است.

رضا صفا معتقد است که بنیادگرایان اسلامی کتاب مقدس را فاسد می‌دانند؛ به همین دلیل کتاب‌هایی علیه اسلام نوشته و برنامه‌های ماهواره‌ای قابل توجهی بر ضدّ اعتقادات مسلمان می‌سازد. او هم اکنون در ایالت اوکلاهامای آمریکا زندگی می‌کند.

ادعای "رضا صفا" مبنی بر شفا دادن بیماران از بخش‌های بسیار جنجال بر انگیز شبکه نجات است. وی ادعا می‌کند به شفای افراد کور، کر و بیماری‌های لاعلاج می‌پردازد؛ ولی ساختگی بودن آن کاملاً روشن است.

مجری اسلام‌ستیز شبکه مسیحی نجات گرچه فعالیت و تحرک بیش از حدی از خود نشان می‌دهد، با این حال با بحث‌های غیر علمی و عوامانه خود گاه و بی‌گاه مایه خنده و سرگرمی دیگران می‌شود.

به‌عنوان مثال رضا صفا در برنامه "روزنجات" مدعی شده بود: "هزاران نفر تلاش می‌کنند که جان مرا بگیرند، اگر آن‌ها موفق شوند من راحت می‌شوم و هر روز در آسمان با خداوند گلف بازی می‌کنم."

شبکه نجات

شبکه ماهواره‌ای نجات یکی از مهم‌ترین شبکه‌های تبشیری مسیحیت است که به‌طور شبانه‌روزی برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کند. این شبکه زیرمجموعه‌ای از گروه شبکه‌های TBN بوده که در تمامی دنیا به تبلیغ مسیحیت می‌پردازد.

این شبکه وابستگی خاصی به مسیحیان صهیونیست دارد و در این راستا گردانندگان این شبکه تورهای مسافرتی زیادی برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی تدارک دیده و از این طریق به جذب پیاده‌نظام جهت تحقق اهداف مسیحیت صهیونیستی در دنیا مشغول هستند.

گردانندگان شبکه صهیونیستی نجات، تمامی توان خود را برای تغییر دین ملّت ایران متمرکز کرده‌اند و معتقدند یکی از مواردی که ظهور دوباره مسیح را تسریع می‌بخشد، گسترش مسیحیت در ایران است.

در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت‌های مختلفی را با هدف مسیحی‌سازی مردم ایران آغاز کرده‌اند و حتی دوره‌های شاگردسازی را برای جذب جوانان ایرانی به مسیحیت برگزار می‌کنند.

مخاطب برنامه‌های این شبکه فقط بزرگسالان هستند و از تنوع برنامه برای مخاطبان گوناگون و با جنسیت‌های مختلف در این شبکه خبر چندانی نیست.

شبکه ماهواره‌ای نجات از آمریکا پخش می‌شود و از ویژگی‌های این شبکه آن است که به‌طور مداوم تقاضای دریافت کمک مالی می‌کند و این مسأله در بین دیگر شبکه‌های فارسی‌زبان مسیحی کم‌تر دیده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

سن امید به زندگی در ایران پایین نیامده
درصد مخاطبان شما پایین اومده که درصد که چه عرض کنم درمیلیون  هم مخاطب نداره
مطمئنم که در بین حتی مسیحیان تبشیری و صهیونیسم هم طرفدار نداره. این جیره خوار بیچاره تا چند وقت دیگه بودجه اش تموم میشه و شبکه اش هم  از کار میافته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی