رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
"رضا صفا" مؤسس و مجری شبکه صهیونیستی نجات در یکی از تازه‌ترین برنامه‌های پخش شده از این شبکه مدعی شد در کشور آمریکا برابری کامل وجود دارد، در حالی‌که اوباما به نابرابری و خشونت در این کشور اذعان دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، یکی از جنجالی‌ترین مجریان و مبلغان فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی بار دیگر خبرساز شد و ادعایی را درباره وجود برابری در آمریکا مطرح کرد که رئیس جمهور این کشور نیز آن را قبول ندارد.

"رضا صفا" علاوه بر این مدعی شد در کشور آمریکا همه ادیان و مذاهب آزادی دارند و جالب آنکه در کنار نام بردن از ادیان الهی مانند: اسلام از شیطان‌پرستی نیز نمونه آورد.

صرف‌نظر از اینکه "شیطان‌پرستی" فرقه‌ای منحرف بوده که اعتقادات اعضای آن، با اصول و مبانی تمامی ادیان آسمانی در تضاد و تباین است، در این مختصر به گوشه‌ای از نابرابری‌ها و تبعیض‌های موجود در کشور آمریکا پرداخته می‌شود.

در ایالت‌های آمریکا به‌ویژه ایالت‌های جنوبی، برخورد نیروهای امنیتی و پلیس با افراد سفید و سیاه از یکدیگر متفاوت است. در همین راستا بارها جوانان سیاه‌پوست بی‌دلیل مورد حمله و تیراندازی قرار می‌گیرند، در صورتی که به‌ندرت این‌گونه برخورد با سفیدپوستان دیده می‌شود.


حمله وحشیانه پلیس آمریکا به سیاه‌پوستان


"باراک اوباما"در نشست مشترک مقام‌های ارشد احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه و نمایندگان کنگره به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز پایان برده‌داری در این کشور با اشاره به قوانین دست و پاگیر موجود در آمریکا اذعان کرده بود، برخی مردم در آمریکا هنوز حق رأی ندارند و نابرابری و خشونت در این کشور رو به افزایش است.

 او با اشاره به گذشت بیش از یک قرن و نیم از پایان برده‌داری در آمریکا گفته بود: "هنوز هم گروه‌های جنایت‌کار و فراقانونی در این کشور، مردم را با استفاده از گلوله و بمب و انواع سلاح‌های سرد و گرم به وحشت می‌اندازند."

رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۳ نیز در مورد قتل"ترایون مارتین" گفته بود، تقریبا تمامی سیاه‌پوستان آمریکا تجربه تلخ برخورد شکاکانه و نامناسب مأموران امنیتی را تجربه کرده‌اند.

تبعیض نژادی و تفاوت بین سفیدپوستان و سیاه‌پوستان در آمریکا آن‌چنان جدی و تأسف‌بار است که حتی کلیساهای آن‌ها نیز از یکدیگر جدا هستند و بر مبنای رنگ پوست افراد، مکان عبادتی‌شان تعیین می‌شود.

با وجود مبارزات سیا‌ه‌پوستان، آن‌ها سال‌ها از ورود به اماکن مخصوص سفیدپوستان از جمله باشگاه‌ها و رستوران‌ها محروم بودند. حتی در برخی از شهرهای جنوب، سیاه‌پوستان حق نداشتند بر روی صندلی مخصوص سفیدپوستان در اتوبوس‌های عمومی بنشینند.


جدایی سفیدپوستان از سیاه‌پوستان در اتوبوس‌های عمومی آمریکا


بیش‌ترین آمار بیکاری، زندانی‌ها و تحصیلات پایین‌تر در آمریکا به سیاهان تعلق دارد و امکان به دست آوردن امتیازها و شغل‌های بهتر برای سیاه‌پوستان بسیار کم است.

طبق آخرین آمارها حدود ۱۲درصد از کل جمعیت آمریکا را سیاه‌پوستان تشکیل می‌دهند؛ در حالی که حدود   9/31 درصد از کل بازداشت‌های این کشور را شامل می‌شوند.

در خصوص وضعیت اقتصادی نیز اوضاع رنگین‌پوستان و اقلیت‌ها در آمریکا نگران‌کننده گزارش می‌شود؛ تا جایی که فاصله طبقاتی و افزایش شکاف ثروت در این کشور به نوعی با رنگ پوست افراد گره خورده است.

بر این اساس سفیدپوست بودن به خودی خود عاملی برای برخورداری هرچه بهتر از امکانات و سیاه یا سرخ بودن دلیلی ناموجه برای فقر و محرومیت از امکانات تلقی می‌شود.


جدا بودن محل نوشیدن آبِ سفیدپوستان از سیاه‌پوستان در آمریکا


نرخ بیکاری بالا، میانگین حداقلی درآمد، بی‌خانمانی، افزایش فقر و سایر مؤلفه‌ها، همگی علائمی از اوضاع نابسمان معیشتی رنگین‌پوستان آمریکا است که می‌تواند این کشور استعماری را به مکانی از بی‌ثباتی و آشوب تبدیل کند.

به گزارش "بیزینس اینسایدر" سهم 5 درصد افراد ثروتمند شهر شهر بریجپورت در ایالت کانکتیکات ایالات متحده از کل درآمد آن معادل 28.7 درصد بوده، اما سهم 20 درصد افراد با درآمد پایین این جامعه از کل درآمد تنها 2.3 درصد بوده است.

پیش‌تر "جنت یلن رئیس کل بانک مرکزی ایالات متحده" نیز نسبت به افزایش شاخص جینی-فاصله بین فقیر و غنی-در میان مردم این کشور و درآمد بسیار بالاتر دهک‌های ثروتمند نسبت به دهک‌های ضعیف جامعه این کشور ابراز نگرانی کرده بود.

دکتر "بری باسورس از مقام‌های اقتصادی دولت جیمی کارتر" در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اقتصاد آمریکا از نظر نابرابری در شرایط بدی قرار دارد، گفته بود که اقتصاد آمریکا در بین بدترین اقتصادهای بزرگ دنیا در این زمینه قرار دارد و علی‌رغم وجود چنین مسأله‌ای حمایت سیاسی چندانی برای کاهش نابرابری در اقتصاد آمریکا صورت نمی‌پذیرد و وجود ندارد.

او که در سال‌های بین 1977 تا 1979مسئول شورای دستمزد و ثبات قیمت کاخ سفید بوده اعتقاد دارد، نابرابری درآمد در دهه گذشته درآمریکا بدتر شده است و دلیل این موضوع را نفوذ بیش از حد مؤسسات مالی بزرگ آمریکا در اقتصاد می‌داند.

گفتنی است با وجود اذعان مقام‌های فِعلی و پیشین آمریکا به وجود نابرابری در این کشور افراد خودباخته‌ای چون: "رضا صفا" که حیات چندروزه خود را در گرو دل‌بستگی و دل‌دادگی به غرب جستجو می‌کنند، آن چنان درباره اوضاع زندگی در کشورهای غربی سخن می‌گویند که افراد زودباور را در هاله‌ای از شبهه فرو می‌برند، در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی