رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
تحرکات جدید نغمه شریعت‌پناهی زیر نظر اردوگاه صلیبی برای تحت تاثیر قرار دادن مقامات ایرانی در جهت آزادی سعید عابدینی و پرسش خبرنگار شبکه سی‌بی‌اس از رئیس جمهوری درباره تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی، حکایت از شدت گرفتن تلاش‌ها برای اجبار ایران به پذیرش این خواسته غیرقانونی دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، پس از ناامیدی نغمه شریعت‌پناهی از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در به نتیجه رسیدن تحرکاتش، وی دست به دامان سفیر این کشور در سازمان ملل شده و به دیدار او رفته است.

تارنمای وابسته به اردوگاه صلیبی که به عنوان پایگاه مسیحیان صهیونیست شناخته می‌شود، گزارش داده این ملاقات در روز جمعه بیست و هفتم شهریورماه صورت گرفته بود.

همچنین نغمه شریعت‌پناهی از حضور و سخنرانی در نشستی خبر داده که با موضوع آزادی مذهبی و با حضور بیش از یکصد نفر از نمایندگان مجالس پنجاه کشور جهان در نیویورک برگزار شده و بنا به گفته او، نمایندگان را به پذیرش فرقه مسیحیت صهیونیستی دعوت کرده است.

او در مطلبی که در صفحه اختصاصی خود پیرامون این اقدام منتشر کرده، خبر صحبت با یکی از ایرانیان شرکت کننده در این اجلاس را داده که لزوم دقت بیشتر نمایندگان اعزامی از ایران به خارج از کشور- در هر پست و مقامی که باشند- را ایجاب می‌کند.

تحرکات جدید نغمه شریعت‌پناهی که برای تحت تاثیر قرار دادن هیئت ایرانی در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورک، برای شرکت در هفتادمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت می‌گیرد، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دیگری برای فشار بر ایران در جهت آزادی سعید عابدینی است.

هیئت ایرانی که به نیویورک اعزام خواهد شد، به خوبی می‌دانند که نباید متاثر از حرکات نمایشی نغمه شریعت‌پناهی و احیانا افراد دیگری که به دور او جمع شده‌اند، شوند.

همچنین رئیس جمهور نیز در آستانه این سفر، با شبکه تلویزیونی "سی‌بی‌اس آمریکا" مصاحبه کرده و به خوبی متذکر شده که بین ایران و آمریکا اعتمادی وجود نداشته و ندارد.

یکی از خواسته‌های آمریکایی‌ها که به رغم خودشان آن را اعتمادسازی ایران می‌دانند، آزادی سعید عابدینی مجرم امنیتی-اخلاقی است که تبعه ایران بوده و به غلط توسط مقامات آن کشور، آمریکایی قلمداد می‌شود.

از این‌رو باید مسئولان هوشیار بوده و فریب تبلیغات و هوچی‌گری‌های نغمه شریعت‌پناهی و رسانه‌های زنجیره‌ای را نخورند؛ چرا که او خواسته‌هایی برای دیدار با مقامات ایرانی یا دادن نامه به آنها و مواردی از این قبیل را دارد، که لازم است دست‌اندرکاران سفر، این موارد را مد نظر داشته باشند.

این فرد که همسر تشکیلاتی سعید عابدینی بوده و گفته می‌شود از او جدا شده،‌ با اهداف و نیات خاصی پیگیر آزادی او شده و با ایجاد هیاهوهای تصنعی در صدد همراه کردن معاندین نظام از جمله اعضای گروهک تروریستی منافقین است. از جمله این اقدامات می‌توان به دیدار او به "ترنت فرانک" از نمایندگان آمریکایی حامی این فرقه تروریستی اشاره کرد.

البته شاید دیدن این گونه تحرکات از نغمه شریعت‌پناهی چندان هم غریب نباشد، چرا که عموی او به نام "همراز شریعت‌پناهی" عضو فرقه رجوی بوده و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در تهاجمات مسلحانه منافقین علیه ملت و حافظان نظم و امنیت، شرکت داشته و حتی یکی از پاسداران به نام احمدرضا عادل را به شهادت رسانده بود.

بنا بر این گزارش، در بخش دیگری از مصاحبه رئیس جمهور با سی‌بی‌اس آمریکا، خبرنگار که بسیار زیرکانه سوالات خود را در راستای ایجاد اختلاف بین مسئولین، مطرح کرده بود، از تابعیت دوگانه جیسون رضائیان و برخی دیگر که در زندان هستند، پرسش کرده است.

در این‌‌باره باید گفت، اولا اگر فردی مانند "سعید عابدینی" مد نظر خبرنگار و رئیس جمهور باشد که او ایرانی است و از تابعیت ایران خارج نشده و مطابق با مواد 988 و 988 از  قانون مدنی، حتی اگر تابعیت خارجی هم داشته باشد، چون مطابق مقررات به دست نیامده، تابعیت جدید او کان لم یکن تلقی شده و بنابراین مشمول موضوع مطرح‌شده، قرار نمی‌گیرد.

اما همان‌گونه که رئیس جمهور نیز به حق اشاره کرده، یک فرق اساسی بین ایرانیان زندانی در آمریکا و زندانیانی که ادعای آمریکایی بودن آنها می‌شود، وجود دارد.

بسیاری از ایرانیان زندانی در آمریکا بی‌گناه هستند و یا با اتهامات واهی روانه زندان شده‌اند که سال‌ها بعد بدون اثبات جرم از زندان آزاد می‌شوند.

بخشی از این زندانیان به خاطر دور زدن تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا در این کشور زندانی شده‌اند که اساسا تحریم‌ها از طرف ایران پذیرفته نشده بوده که دور زدن آن خلاف باشد.

بنا بر این، آزاد کردن ایرانیان زندانی در آمریکا حق ایران بوده، ولی آزادی افراد مد نظر آمریکائی‌ها، خواسته‌ای غیرمنطقی ودخالت در امور داخلی کشور است؛ چرا که اینها اتهامات و جرائم سنگینی را در پرونده خود داشته که پس از رسیدگی‌های قضائی به اثبات رسیده‌اند.

گفتنی است، سعید عابدینی- که اصلا آمریکایی نیست- یکی از افراد مورد درخواست آمریکائی‌ها است که به دلیل "اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه‌اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی" بازداشت و دادگاه انقلاب اسلامی حکم به تحمل هشت سال حبس تعزیری را برای او صادرکرد.

جالب آنکه او و خانواده‌اش هنوز هم دست از ارتکاب اعمال مجرمانه برنداشته و صفحه او در شبکه اجتماعی و خودش در زندان مشغول تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی است و نغمه شریعت‌پناهی نیز از هر تریبونی برای تخریب نظام اسلامی و فعالیت علیه آن، نهایت استفاده را می‌برد.‌

اگر تبادل زندانی-که از نظرگاه رئیس جمهوری اصطلاح درستی نیست-، بخواهد صورت بگیرد، طرف ایرانی باید توجه داشته باشد که اولا بین اعمال ایرانیان زندانی در آمریکا و جرائم آمریکائی‌ها در ایران تفاوت ماهوی وجود دارد و علاوه بر آن شخصی به نام "سعید عابدینی" که از او نام برده می‌شود، اصلا آمریکایی نیست.

در پایان خاطرنشان می‌کند، همان‌گونه که جناب رئیس جمهور هم آگاهی دارند، باراک اوباما در تماس تلفنی دو سال پیش خود در ایام حضور ایشان در نیویورک،‌ درخواست آزادی سعید عابدینی را داشتند که احتمال تقاضای دوباره در این خصوص وجود دارد که انتظار بر آن است که رئیس شورای عالی امنیت ملی، نکات پیش‌گفته را مدنظر قرار دهند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی