رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
«آرمان رشدی» کارشناس شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی در برنامه «همراه با شما» که از شبکه «ست‌سون‌پارس» به روی آنتن می‌رود، به سیاسی بودن صهیونیسم اعتراف کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، عقاید و عملکرد غیر قابل دفاع فرقه صهیونیسم، سبب شده وام‌داران این تفکر انحرافی نیز زبان به انتقاد از آن بگشایند که در یکی از این موارد، «آرمان رشدی» که به‌عنوان کارشناس مسیحی در شبکه ست‌سون‌پارس حضور پیدا کرده بود، از فرقه صهیونیسم با عنوان یک «نهضت سیاسی» نام برد.

هر چند این شخصِ پیرو فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی، علاوه بر «سیاسی بودن» به «ن‍‍ژادپرستانه بودن» این تفکر انحرافی اشاره نکرد، اما اینکه در بین مروّجین این فرقه یک کارشناس پیدا شده و به «مذهبی نبودن صهیونیسم» اقرار می‌کند، خود جای بسی شگفتی دارد و چه بسا بدون هماهنگی با مدیران شبکه چنین جملاتی را بیان کرده و باید منتظر عواقب آن نیز باشد.

البته نباید از خاطر برد که هم زمان با صحبت‌های «آرمان رشدی» در شبکه ست‌سون‌پارس، مجریان و کارشناسان دیگر شبکه‌های مسیحی، تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی را نقشه الهی و مقدمه نزول مجدد حضرت مسیح(ع) معرفی می‌کردند.

بر خلاف ادعای این مُبلّغ مسیحی مبنی بر صهیونیست نبودن خودش، اما او با گفتن این جمله که «قوم یهود جایگاه ویژه‌ای در نقشه خدا داشته، دارد و مطابق گفته پولس خواهد داشت»، در واقع بُعد دیگری از وابستگی‌اش به صهیونیسم را نشان داد؛ چرا که آرمان رشدی حاضر نشد به صراحت از افکار صهیونیست‌های مسیحی و یهودی برائت بجوید.


دریافت
مدت زمان: 56 ثانیه 

 

بر اساس گزارش انجمن رهپویان هدایت،‌ صهیونیسم یهودی و مسیحی دو فرقه سیاسی هستند که در اواسط و اواخر قرن نوزدهم اعلام موجودیت کرده‌اند و شوربختانه به پشتیبانی همه‌جانبه غرب و سرمایه‌داری به راه خود ادامه می‌دهند.

با وجود آن‌که صهیونیسم-چه مسیحی وچه یهودی- هیچ ارتباطی با یهودیت و مسیحیت راستین ندارد، اما وابستگان به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی با شعار «عیسی یهودی متولد شد»، در واقع موجودیت و حیثیت دین مسیحیت را بر باد داده و این دین الهی را نوکر بی‌مزد و بی‌مواجب صهیونیست‌های افراطی می‌دانند.

افرادی چون: «رضا صفا» و «رامین پارسا» به تبلیغات صِرف برای صهیونیست‌ها نیز اکتفا نکرده و تورهایی را برای بازدید از سرزمین‌های اشغالی فلسطین راه‌اندازی و مسیحیت را وام‌دار صهیونیسم معرفی می‌کنند.

بسیار به جا است به این واقعیت اشاره شود که یهودیان و مسیحیان حقیقی راه خود را از صهیونیسم جدا کرده و از همان ابتدا در زمره مخالفین این تفکر مخرب دین قرار گرفتند؛ از جمله مخالفان صهیونیسم می‌توان به ارتدوکس ضد صهیونیسم، یهودیان اصلاح‌طلب و جنبش‌های مدنی یهودی اشاره کرد.

اضافه می‌شود، صهیونیسم سیاسی دارای اصولی است که عبارتند از: «یهودیان سراسر جهان، قوم واحدی هستند و دارای سرنوشتی مشترک هستند»، «یهودیان جهان در هر زمان و مکان تحت آزار و ستم بوده و در حال حاضر نیز در این وضعیت قرار دارند»! و «یهودیان غیرقابل ادغام با دیگر ملل هستند و باید از آن‌ها پرهیز کنند و هرگز با آن‌ها ادغام نشوند».

واقعیت آن است که صهیونیسم را به هیچ وجه نمی‌توان با یهودیت و مسیحیت یکی قلمداد کرد؛ چرا که هنگامی که صهیونیسم سیاسی یهودی توسط «تئودور هرتزل» و صهیونیسم مسیحی توسط «جان نلسون داربی» بنیان‌گذاری شد، بسیاری از خاخام‌های مؤمن و توراتی خود را کنار کشیده و با آن‌ها به مخالفت برخاستند.

گفتنی است، در خصوص سیاسی و نژادپرستانه بودن رژیم جعلی صهیونیستی از سوی نزدیکان و مَحرمان صهیونیسم نیز اظهاراتی شنیده شده که از جمله آنها می‌توان به سخنان رئیس سابق پارلمان این رژیم در چند سال پیش اشاره کرد.

«ورهام بورگ»رئیس سابق کنست در این‌باره اذعان کرده بود که رفتارهای رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها یک رفتار «نازیستی» و «نژادپرستانه» است و این رژیم حق ندارد به بهانه هولوکاست دست به کشتار فلسطینی‌ها بزند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۴)

down with zionism
خبرتون خیلی جالب بود ببین کار به کجا رسیده که خودشونم به این قضیه اعتراف دارن
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ سیاوش tatali
چقدر پول می گیرید برا نوشتن این جفنگیات جمع کنید بابا

من یک تتلی هستم....
ما هستیم
هرجا فساد و بدبختی و کشتار و خشونت هست همیشه پای صهیونیست ها وسطه .
خدا لعنتشون کنه . که مایه فساد زمین هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی