رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
«رضا صفا» مجری شبکه صهیونیستی نجات در یکی از برنامه‌های پخش شده از این شبکه مدعی شد، در زمان پیامبر اسلام(ص) مسجد الاقصی وجود نداشته است؛ در حالی‌که شواهد تاریخی از احداث این مسجد به دست حضرت داوود(ع) حکایت دارد و به تازگی یونسکو نیز آن را «مکان مقدس مسلمانان» توصیف کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، هفته پیش سازمان علمی، تربیتی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) با تصویب نهایی قطع‌نامه ضد صهیونیستی، هرگونه ارتباط یهودیان با «مسجد الاقصی» را نفی کرد.

این سازمان بین‌المللی روز چهارشنبه گذشته طی جلسه رأی‌گیری نهایی، پیش‌نویس قطع‌نامه‌ای را به تصویب رساند که ضمن نفی هرگونه ارتباط مسیحیان و یهودیان با مجموعه مسجد الاقصی، آن بنا را «مکان مقدس مسلمانان» توصیف می‌کرد.

با وجود این تأیید تاریخی-که علی‌رغم تسلط صهیونیست‌ها بر مجامع بین‌المللی صورت گرفته است-، «رضا صفا» از جیره‌خواران صهیونیسم بین‌الملل برای بیگانه نشان دادن مسجدالاقصی با مسلمانان مدعی شد، این مسجد هشتاد و پنج سال پس از پیامبر اسلام(ص) ساخته شده و در زمان حضرت محمد(ص) این مسجد وجود نداشته است!

هر چند مؤسس و مجری «شبکه نجات» به دلیل وابستگی‌های مالی و تشکیلاتی که به رژیم صهیونیستی دارد، ادعاهای بی‌اساس و بدون منطق زیادی را مطرح می‌کند، اما به منظور روشن شدن بحث به تاریخچه کوتاهی از این مسجد مقدس اشاره می‌شود.

مسجد الأقصی از اماکن بسیار مقدس مسلمانان در شهر بیت المقدس فلسطین است که آن را داوود نبی (ع) بنا گذاشت و حضرت سلیمان (ع) مسجد را تکمیل کرد.

پیامبر اکرم (ص) تا هفده ماه پس از هجرت به سمت این مسجد نماز می‌گزاردند و معراج حضرت محمد(ص) پیش از هجرت به مدینه از این مسجد صورت گرفته است.

قابل توجه «رضا صفا» و مسیحیان تبشیری آن‌که مسجدالاقصی تا سال پانزده هجری کلیسا بود، که با فتح این سرزمین توسط مسلمانان، به مسجد تبدیل شد.

این مسجد بارها-از جمله در زمان عبدالملک مروان- مورد تجدید بنا واقع شده است و از آن به‌عنوان «قبله‌گاه نخست مسلمانان» یاد می‌شود.

 در سال 1099 میلادی که شهر بیت‌المقدس در جنگ صلیبی به دست مسیحیان افتاد، آن‌ها به حرم وارد شدند و سردار روم قسمت غربی ساختمان مسجد را به قصر اختصاصی خود تبدیل کرد.

مسیحیان در سال 1118 میلادی، مسجدالاقصی را قرارگاه نگهبانان خود قرار دادند و آن را «کاخ سلیمان» نامیدند. علاوه‌ بر این قسمتی از مسجد را نیز به‌عنوان محل انبار وسایل و لوازم در نظر گرفتند و در اطراف مسجدالاقصی ساختمان‌های زیادی برای انبار و اسلحه‌خانه‌های خود بنا کردند.

گفته می‌شود در داخل راهرو، کنار دروازه‌ زیرزمین مسجدالاقصی هنوز کتیبه‌هایی از دوران پیش از اسلام و نیز آثار تصرف صلیبیون بر دیوار آن وجود دارد.

خاطرنشان می‌کند، مسیحیان صلیبی در تصرف بیت‌المقدس و ورود به حرم شریف و تجاوز به ساحت مسجدالاقصی-قدیمی‌ترین زیارت‌گاه پیروان ادیان توحیدی جهان-، چنان فجایعی از قتل و آدم‌کشی و غارت به بار آوردند که تاریخ مشابه این جنایت‌ها کم‌تر به خود دیده است.

نظرات (۳)

دلقکی به نام رضا صفا و یک دنیا حماقت !!
خسته نباشی دلاور
خوب معلومه هرکسی که جیره خوار جایی باشی همیشه و تحت هر شرایطی از صاحب مواجبش حمایت می کنه.
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۳ وطنم ایران
اوج بی سوادی یک مبشر را میرسونه. از کسانی که تفکری در سخنانشون وجود نداره بیش از این انتظاری نیست. نمونه های وطنیش زیاده
تفکرم آرزوست...؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی