رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
کتاب شیطان‌گرایی مدرن، نگاه‌ها و آسیب‌ها به کوشش حمید فلاحتی توسط انتشارات شهاب‌الدین در قطع رقعی و در 70 صفحه نوشته شده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "شیطان‌گرایی" جزء فرقه‌هایی است که از چند قرن گذشته تاکنون، با ترویج عقایدی سخیف و منحرف توانسته رضایت رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی را به دست آورد.

گفته شده هزینه‌های تبلیغ این فرقه توسط صهیونیست‌ها تامین شده و می‌توان گفت حیات رژیم‌های نامشروع، ضددینی و ضد انسانی در گرو تشکیل و رشد چنین فرقه‌های انحرافی است.

حمید فلاحتی در کتاب شیطان‌گرایی مدرن، نگاه‌ها و آسیب‌ها هفت قسمت با عناوین پیشینه، انواع شیطان‌پرستی، نمادها، مراسم و برنامه‌ها، موسیقی و اشعار، شیطان‌پرستی در ایران و شیطان در نگاه اسلام را مورد بررسی قرار داده و به آنها می‌پردازد.

مراحل و عوامل شکل‌گیری شیطان‌گرایی، دو موضوعی است که در قسمت پیشینه و شیطان‌پرستی‌های فلسفی، لاوی،‌ دینی و گوتیک در قسمت دوم کتاب و نمادهایی مانند: پنتاگرام، 666، صلیب وارونه و ... نیز در قسمت نمادها توسط نویسنده شرح داده شده است.

مولف درباره عوامل شکل‌گیری شیطان‌گرایی چنین نوشته است:"بر اساس آموزه‌های یهودی و عبرانی شیطان نه تنها موجود بدی معرفی نشده، بلکه یک فرشته خادم برای آزمایش انسان‌ها است. همچنین در مکاشفات نیز به عدد 666 عدد مقدس شیطان‌پرستان، اشاراتی شده و عدد وحش توصیف شده است که باید شمرده شود. در نتیجه، متون یهودی که در نزد مسیحیان دارای ارزش و اعتبار است، ‌نگاه خاص یهودیت به شیطان تاثیرات فراوانی را بر مسیحیت داشته است."

درباره معرفی شیطان‌پرستی فلسفی در کتاب شیطان‌گرایی مدرن آمده:" این شاخه از شیطان‌پرستی منتسب به آنتوان شزاندر لاوی، نویسنده انجیل شیطانی و پایه‌گذار کلیسای شیطان است. در نزد این طیف، انسان مرکز و محور جهان هستی است. لذا برتری هر انسان بر دیگران شرط رستگاری است. این گروه، خدایی را برای بندگی قائل نیستند و هر شخص را خدای خودش می‌دانند."

مراسم‌هایی مانند: نماز سیاه و پیوستن عضو جدید در قسمت "مراسم و برنامه‌ها" و موسیقی‌های متالیکا و رپ در قسمت پنجم مورد بررسی قرار گرفته است.

در قسمت‌های ششم و هفتم کتاب که به موضوعات شیطان‌پرستی در ایران و شیطان در نگاه اسلام اختصاص دارد، به موضوعاتی چون: ترویج و تبلیغ شیطان‌پرستی در ایران، مصرف مواد مخدر، حقیقت شیطان و راه‌های وسوسه‌انگیزی شیطان برخورد می‌شود.

نماز سیاه که جزء ‌مراسم‌های شیطان‌پرستان به‌شمار می‌رود، در کتاب چنین توضیح داده شده:"معروف‌ترین مراسم شیطان‌پرستان که در کلیسای شیطان‌پرستی انجام می‌شود، نماز سیاه است که همانند مراسم عشای ربانی مسیحیان است؛ هرچند که تمام اعمال آن برعکس مسیحیان انجام می‌شود."

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:"گروه‌های شیطان‌پرست و علاقه‌مندان به موسیقی بلک‌متال در برخی از مناطق یا استان‌های کشور دارای پاتوق و جمعیت‌اند. این گروه‌ها در میان ارامنه و مسیحیان در مقایسه با سایر ادیان در ایران از جمعیت قابل توجهی برخوردارند. از جمله، گروه مسیحی به‌نام آنتی کریست در این مناطق موجود است." 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی