رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
یکی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به نامه جمعی از مقلدین در خصوص ساخت فیلم «یوم‌العذاب» گفت: در شرایط فعلی که هرگونه اختلاف بین مسلمین سبب پیروزی دشمنان اسلام است، این‌گونه کارها مسؤولیت شرعی سنگینی دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، متن نامه ارائه شده محضر آیت‌الله مکارم شیرازی به این شرح است:

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله)

سلام علیکم

همان طور که مستحضر هستید یکی از شبکه‌های تلویزیونی عربی که مقر آن در انگلستان است، از چند ماه قبل اقدام به جمع آوری میلیون‌ها پوند از شیعیان جهان برای ساخت یک فیلم بلند سینمایی به نام «یوم العذاب» یا روز آزار و شکنجه کرده است. رئیس این شبکه که سابقه‌ای طولانی در اهانت به مقدسات برادران اهل سنت دارد، هدف از ساخت این فیلم را این گونه بیان می‌کند:

«این فیلم که توسط برجسته‌ترین کارگردان‌ها و هنرمندان غربی تهیه خواهد شد، به تبیین زندگی حضرت زهرا(س) به ویژه دوران پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) خواهد پرداخت. مردم جهان برای نخستین بار در این فیلم خواهند دید که چگونه خلیفه اول و همراهانش به منزل آن حضرت حمله می‌برند و حرمت ایشان را می‌شکنند! این فیلم موجب تخریب شخصیت اسطوره‌ای خلفا(شیخین) خواهد شد... این فیلم فرق بین اسلام واقعی و اسلام انحرافی (یعنی اسلام سقیفه) را نشان خواهد داد... ما قسم خورده‌ایم که انتقام حضرت زهرا(س) را خواهیم گرفت!»

(بخشی از سخنان یاسر حبیب در شبکه فدک، به تاریخ 2016.4.10)

با توجه به تلاش‌های فراوانی که برای تبلیغ این فیلم و جذب کمک‌های مختلف برای تولید آن در جریان است، خواهشمند است حکم شرعی هرگونه حمایت، تبلیغ و تماشای چنین فیلمی را بیان فرمایید.

جمعی از ارادتمندان و مقلدین ــ 95.3.25

پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به این سؤال به این شرح است:

بسمه تعالی

بدون شک کسانی که کمک به تهیه و نشر این فیلم و یا تماشای آن بکنند، مرتکب گناه کبیره شده‌اند. مخصوصاً در شرایط فعلی که هرگونه اختلاف بین مسلمین سبب پیروزی دشمنان اسلام است، این‌گونه کارها مسئولیت شرعی سنگینی دارد و به احتمال قوی دست دشمنان اسلام( که این فیلم به دست آن‌ها تهیه می‌شود) در آن باز است و برنامه‌ریزی کرده‌اند و چنان‌چه خون‌هایی در این راه ریخته شود، تمام کسانی که کمک کرده‌اند، در آن شریک هستند. باید به همه اعلام کنید افرادی که دنبال تهیه چنین برنامه‌های تفرقه آمیزی هستند، از ما نیستند. آن‌ها متأسفانه از ارادت جمعی از محبان اهل بیت(علیهم السلام) و مخصوصاً محبان بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) سوء‌استفاده می‌کنند و پیام‌هایی که این فیلم‌ها دارد پیام اسلام و شیعه اهل‌بیت(علیهم السلام) نیست./فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی