رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
برگزاری نمایشگاه ایست‌های بازرسی در کرانه باختری و بیت المقدس در کلیسای متدیست لندن با عنوان «امروز اجازه عبور ندارید» ، خشم لابی صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، روزنامه عبری زبان اسرائیلی هاآرتص به خشم صهیونیست‌ها از راه اندازی نمایشگاه ایست‌های بازرسی اسرائیل در کلیسای "متدیست" لندن اذعان کرد. در این نمایشگاه با عنوان «امروز اجازه عبور ندارید»، از ایست‌های بازرسی صهیونیست‌ها برای فلسطینیان انتقاد شده است.

کلیسای متدیست لندن میزبان این نمایشگاه نمادین از ایست‌های بازرسی اسرائیل در کرانه باختری و بیت المقدس بوده و باعث نگرانی و تشویش در میان صهیونیست‌ها شده، به طوری که عده‌ای از هواداران صهیونیست اقدام به تهدید مسئولان کلیسا کرده‌اند.

مسئولان کلیسای متدیست در لندن، انگیزه راه‌اندازی این  نمایشگاه را همزمانی با هفته صلح برای فلسطین توسط شورای جهانی کلیساها دانسته و هدف از به نمایش گذاشتن پست‌های بازرسی را از بین بردن موانع عنوان کردند.

در صفحه فیس بوک کلیسا آمده است: قصد ما بی‌طرفی بوده و ما انگیزه حمایت از حقوق بشر را فرای حمایت از هر گروه خاصی دانسته و قوانین بین‌المللی حقوق بشر را مبتنی بر اصل بی‌طرفی می‌دانیم.

درحالی که صهیونیست‌ها سعی داشتند کلیسای لندن را متهم به داشتن انگیزه‌های ضدیهودی و حمایت از تروریسم کنند، مایکل ایوات، مسئول امور رسانه‌ای کلیسای متدیست گفت: این نمایشگاه به دقت تعبیه شده تا مسائل مربوط به دو جامعه از هم گسیخته را در فلسطین اشغالی به تصویر درآورد. این نمایشگاه قرار است جنبه‌های حقوق بشر و عزت انسانی را جستجو کرده و ما هرگز قصد نداشته‌ایم جامعه یا دین یهودیت را مورد انتقاد یا قضاوت قرار دهیم./خبرگزاری رسمی حوزه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی