رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه مهر ۲۹ ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ق.ظ

معرفی کتاب/ تدارک جنگ بزرگ

«گریس هال سِل» کتاب «تدارک جنگ بزرگ بر اساس پیش‌گویی‌های انبیای بنی اسرائیل» را تألیف و خسرو اسدی آن را در 366 صفحه به فارسی ترجمه و مؤسسه خدمات فرهنگی رسا این کتاب را منتشر کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، با توجه به ظهور مسیحیت بنیادگرا در آمریکا و جنگ این کشور علیه عراق در سال 2003، مبلّغان مسیحیت صهیونیستی مانند: «جرى فال‌ول»، «مورگان استرانگ»، «گرى‏ فریزر» و ... نظرهای  افراطی خود که بیش‌تر مبتنى بر مکاشفات یوحنّا است، را به مخاطبان القا مى‏کنند.

این فرقه جنگ عراق را شاهدى بر تحقّق پیش‌گویی‌هاى کتاب مقدس معرفی و سعى مى‏کنند تا به این ترتیب دیدگاه‌هاى مسیحیان تندرو و بنیادگرا را تبلیغ و حقانیّت خود را به جهانیان عرضه دارند.

بر این اساس شواهد زیادی از طراحی توطئه‌ای بزرگ و پیچیده حکایت دارد که نتیجه آن تدارک جنگی سهمگین و فراگیر از سوی کشورهای سلطه‌گر و صهیونیست‌های ماجراجو با همکاری مسیحیان تبشیری علیه مسلمانان است.

از این‌رو برای آشنایی با ماهیت صهیونیسم و جنگ آخرالزمان و چگونگی همکاری صهیونیست‌های یهودی و مسیحی، کتاب «تدارک جنگ بزرگ» نوشته «گریس هال سِل» که توسط خسرو اسدی به فارسی ترجمه شده است، مفید به نظر می‌رسد.

«تدارک جنگ بزرگ»، نمایان‌گر تلاش پی‌گیر صهیونیست‌ها برای تبلیغ جنگ و انجام این رسالت بوده و دستاویز آن‌ها در این‌باره، پیش‌گویی‌هایی از پیامبران بنی‌اسرائیل است که از وقوع «جنگی بزرگ در زمان نزدیک» حکایت دارند.

سؤال اصلی نویسنده که منجر به تألیف کتاب پیش‌گفته، شده این است که چرا با وجود آن‌که در نزد یهودیان متعصب حضرت مسیح(ع) یک بدعت‌گذار در دین یهود بود و به یک معنا ویران‌گر گسترش آن بود و بنا به اعتقاد مسیحیان، یهودیان قاتلان پیامبران بوده‌اند، در این سال‌ها متعصب‌ترین و افراطی‌ترین یهودیان با مسیحیان انجیلی و تندروی آمریکا دست اتحاد داده‌اند و به‌طور غیر قابل باوری از یکدیگر حمایت می‌کنند؟

کتاب «تدارک جنگ بزرگ» در چهار بخش با عنوان‌های «با جری فال‌وِل در سرزمین مسیح»، «دیداری از لینچ برگ»، «گشت مسافرتی دوم با فال‌وِل» و «یک زناشویی مصلحتی» تدوین شده است.

خواننده در این کتاب با واژگانى چون: آرماگدون، جنگ آخرالزمان، ضد مسیح، ایده هزاره و راست مسیحى آشنا می‌شود و همچنین آگاهی کوتاهی نسبت به دیدگاه‌های آن‌ها در مورد جنگ عراق و چگونگى تحقق پیش‌گویی‌ها در کتاب مکاشفه کتاب مقدس پیدا می‌کند.

در بخشی از این کتاب درباره ارادت و اعتماد دو طرفه بین مسیحیان و یهودیان صهیونیست از زبان دیوید فرانک مسئول کل گشت‌های بیت‌المقدس می‌خوانیم: «همه گروه‌هایی که به اسرائیل سفر می‌کنند، به موجب قانون اسرائیل موظفند یک راهنمای اسرائیلی داشته باشند که از سوی سازمان جهانگردی اسرائیل گواهی‌نامه این کار را داشته باشد، اما اگر فال‌وِل بخواهد می‌تواند این مقررات را زیر پا بگذارد؛ زیرا که به‌موجب قراردادهای بین‌المللی گروه‌های زائران، جهانگرد تلقی نمی‌شوند و ممکن است راهنمایانشان از خود زائران باشند، اما ظاهرا فال‌ول نمی‌خواهد خود را در شمار زائران گروه‌بندی کند. به‌جای آن فال‌وِل ترجیح می‌دهد به‌عنوان سازمان‌دهنده گشت‌های دوستی با اسرائیل با رهبران اسرائیل ملاقات کند. او چندین بار با بگین رهبر لیکود وقتی نخست‌وزیر بود ملاقات کرد و در سال 1985 با پرز رهبر حزب کارگر که در آن موقع نخست وزیر بود، دیدار کرد».

گفتنی است مترجم، فصلی را با عنوان «پژوهشی تاریخی درباره میزان اعتبار نوشته‌هایی که امروز از این انبیا در دست ماست»، را به پایان متن اصلی کتاب افزوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی