رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

پنجشنبه تیر ۲۷ ۱۳۹۲، ۰۵:۰۹ ب.ظ

عکس/ یک روحانی بر سر مزار شهدای اقلیت دینی


روحانیت در تمام عرصه‌های اجتماعی حضور دارند تا وظیفه دینی خویش را به نحو احسن انجام دهند، حضوری که حتی می‌تواند بر سر مزار شهدای اقلیت دینی باشد، زیرا آنان برای مدافعان آزادی و استقلال احترام ویژه‌ای قائل هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۹
انجمن رهپویان هدایت

به واسطه اخلاق خوب همسرش مسلمان شده و بارها به زیارت امام رئوف رفته است؛ به ایران آمده تا مسلمان زندگی کند، بی‌حجابی و خوردنی‌های حرام را با شهد شیرین اسلام تعویض کرده و قرآن را برنامه‌ زندگی خود قرار داده است.

خبرگزاری فارس: اخلاق خوب همسرم مرا مسلمان کرد/ راه زندگی را از قرآن آموختم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۵
انجمن رهپویان هدایت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۴
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه تیر ۱۸ ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

لپ های ساسان می خندد از چاخان هایش

لپ های با برکت تان همین طوری خنده می ریزد از زیر توپی چانه تان و قهقه هایت که خوب بر طبل شکم رعشه می اندازد با اصوات بلند هاهاهاها.

انجمن رهپویان هدایت: دکتر کشیش ساسان مامان حالا که دکترای الهیات پروتستان را تبرکا از دست مسیون ها قاپیده بلغورهایی دارد که ورق می زند تاریخ چند صد ساله تا شاید عبارتی او را به خنده وا دارد و لپ هایش را بجنباند.

عذر ما را بپذیرید که قالبی بهتر از خنده بازار برای تعریف و تمجید از شما یافت نشد اگر ژانری دیدید که برای شما عجیب و غریب بود حتما ما را مطلع فرمائید و از این پس شما را در همان قالب بریزیم.

می دانم که نام «ساسان» برازنده چون تویی است که سلسله تبشیری را در سرزمین صهیونیست مسیحی راه انداخته ای و از زیر توپی چانه بابرکتتان رتق و فتق امور را رصد می کنی و سهم دلارهایت را کش می روی.

شنیده ام در سال ۱۹۸۵میلادی آن زمانی که از تماشای مسابقه گاوبازی بر می گشتی، شکار گروهی از مبشرین آمریکایی شدی و سه بار از هر چه قبلا بودی توبه کردی و دل به دریای خروشان اقیانوس اطلس زدی تا در آن طرف آب ها با خانواده در ازدحام ایالتی ها باشی.

 می گویند دکتر و کشیش شدنت را عده ای در ارتفاعات مرتع خیز دست گذاری کرده اند و تو هم نزدیک دو دهه است که در میان جامعه مسیحان ایرانیِ خارج از ایران به شبانی و تدریس پرداخته ای.

کشیش ساسان توسلی اگر این بار بر پرده چندین شبکه تبشیری آویزان شدی هیچ اطمینانی از چوب پرده نداشته باش و بیشتر تمرکزت را بر کم کردن وزنت پرت کن و حدود نیمی از وزنت که اضافه است آب کنی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۰
انجمن رهپویان هدایت
پنجشنبه تیر ۱۳ ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ب.ظ

حمایت دویچه وله از دو افغانی بازداشتی در ایران

دویچه وله آلمان در حمایت از دو افغانی به نام های محمدرضا فرید و سعید صافی در کلیسای خانگی واقع در شهر اصفهان، به بازخواست از مسئولان جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، دویچه وله فارسی با تیتر خبری مبنی بر " ابهام در مورد وضعیت سه نوکیش مسیحی بازداشت‌شده در ایران" ازبازداشت دو افغانی به همراه یک ایرانی در اصفهان خبر داده و به عنوان یک وکیل تمام عیار سازوکارهای حقوق بشر غربی را به مسئولان کشورمان متذکر شد.

این گزارش که یازدهم تیرماه به عنوان یکی از خبرهای تیتر یک دویچه وله فارسی قرار گرفت عنوان شده است که سه نوکیش مسیحی در حال پرستش در کلیسای خانگی به طور ناگهانی دستگیر شده اند و همراه آنان چندین مجلدات کتاب های تبشیری و همچنین  سی دی های تبشیری تبلیغی مسیحیت پروتستانی ضبط شده است.

گفتنی است این دونوکیش افغانی ساکن در ایران «محمد رضا فرید و سعید صافی» از نوکیشان مسیحی افغان علاوه بر فعالیت های تبلیغی و تبشیری در کلیساهای خانگی در ایران،  وبلاگی را با نام "نجات" با محتوای تبلیغ مسیحیت در ایران مدیریت می کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۹
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه تیر ۱۲ ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

پخش اذان در انگلیس تبشری ها را به تعجب برد

پخش اذان از نهم ژوئیه مطابق با 18 تیرماه جاری از کانال چهار انگلیس تعجب تبشیری ها را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، تبشیری ها که از دولت انگلیس انتظار اسلام ستیزی بیشتری را دارند برای پخش اذان تنها از یک کانال تلویزیونی کشور انگلستان برای اقلیت قابل توجه مسلمانان ابراز شگفتنی کردند.

پایگاه خبری تبشیری محبت نیوز وابسته به اردوگاه صهیونیزم مسیحی در صدر نگارش خبری کینه توزانه خود تعجب خود را از این اقدام چنین بیان می کند که "این تصمیم در حالی گرفته می شود که بریتانیا تنش های اجتماعی را در پی قتل یک سرباز در ماه مه تجربه می کند. دو مسیحی که به اسلام گرویده اند به قتل متهم شده اند و از آن زمان شمار حملات بشدت افزایش یافته است و چند مسجد هدف قرار گرفته اند."

البته در سیاست اسلام ستیزی انگلیس هیچ شکی نیست و شاید این اقدام برای برای برانگیختن احساسات عمومی بر ضد مسلمانان صورت گیرد چنانچه رالف لی، مدیر گزارش‌های خبری کانال تلویزیونی مذکور طی مقاله ایی گفته است" "بی‌تردید کسانی از کانال ٤ به دلیل تمرکز توجه خود بر یکی از اقلیت‌های دینی در این کشور انتقاد خواهند کرد اما باید بگویم، هدف ما هم همین است، یعنی می‌خواهیم فضای لازم را برای تاکید بر وجود اقلیتی متمرکز کنیم که در شرایط عادی، حضور کافی ندارد."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۱
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه تیر ۱۰ ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ب.ظ

طنز / دستان شفابخش کشیش صفا از قاب تلویزیون

داستان شفابخشی مرتد فراری کشیش رضا صفا هر روز به صورت میان برنامه از شبکه تبشیری تحت اختیار خود «شبکه نجات» پخش می شود که غیر از زبان طنز، نمی توان آن را بازگو کرد.

انجمن رهپویان هدایت: صفاجان! چند روز پیش وقتی دستانت را مقابل تلویزیون بالا بردی و از بینندگان خواستی که دستانشان را بر روی دستانت فشار دهند، راستش من دستم را نشسته بودم و حیفم آمد که شیشه تلویزیون ال سی دی مان را کثیف کنم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۰
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه تیر ۴ ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سایت از شما هنر پیشه از شما و اورشلیم از شما

وقتی سایت با زمان اورشلیم کوک شده باشد محبت نیوز تبشیری باید به اورشلیم سری بزند تا ورود بازدید رابرت دنیرو (هنرپیشه هالیوود) به اسرائیل اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، سایت تبشیری محبت نیوز از رابرت دنیرو به عنوان یک هنرپیشه مشهور هالیوود و برنده جایزه اسکار یاد می کند که برای شرکت در مراسم جشن نودمین زادروز شیمعون پرس، رئیس جمهور اسرائیل همراه پسرش وارد اسرائیل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۱
انجمن رهپویان هدایت