رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

چهارشنبه مهر ۲۴ ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ق.ظ

نقیضه گویی های فائزه هاشمی و هم بندانش

جمعیت رهپویان هدایت: خبری که همراه با تصویر در روزهای اخیر از رسانه ها با تیتر «این زنها در اوین شکنجه شده اند!» منتشر شد جمعی از زنان زندانی سیاسی را نشان می داد که در هفته‌های اخیر آزاد شده‌اند. رسانه‌های غربی و اپوزیسیون همواره از شکنجه و اعتصاب غذای آن‌ها می‌گفتند در حالی که تصویر زیر عکس این ادعاها را تایید می کند.

اسامی این زنان که در تصویر زیر آمده است عبارتند از: ژیلا بنی یعقوب، شیوا نظرآهاری، فائزه هاشمی، نسیم سلطان بیگی، مهسا امرآبادی، منیژه نجم عراقی، نازنین خسروانی، مریم جلیلی و میترا زحمتی.

مریم جلیلی و میترا زحمتی دو نوکیش مسیحی بودند که به علت فعالیت در کلیساهای خانگی و تبلیغ مسیحیت پروتستانی در ایران به حبس محکوم شده و چندی نیز در زندان با فائزه هاشمی هم بند بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۰
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مهر ۲۴ ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ق.ظ

خبری از محبت نبود

جمعیت رهپویان هدایت: رسانه ای که از محبت دم می زند و اسم بامسمایی نیز برای خودش انتخاب کرده است همه خبرها و گزارش هایش موجی از تیرگی را تداعی می کند.

همه خبرهای یک رسانه تبشیری که از عنوان محبت استفاده می کند تنها تیرگی ها را منعکس می کند و در اکثر موارد مخاطبش نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این رسانه تبشیری متعلق به جریان صهیونیست مسیحی و پروتستانی در لابلای خبرها و گزارش هایش گاهی به کاتولیک ها و ارتدوکس و پاپ هم می تازد ولی جریان کلی روند رسانه ای بر تیره جلوه دادن جامعه و نظام حاکم بر ایران است.

هر مخاطبی با دیدن آخرین خبرهای سایت تبیشری در طول همین هفته جاری قضاوتش این خواهد بود که رسانه برای سیاه نمایی راه اندازی شده است.

مظلوم ترین از نظر رسانه وابسته به اردوگاه صهیونیست مسیحی همان نوکیشانی است که نمی توانند در داخل ایران آزادانه کلیسای خانگی تاسیس کنند تا به تبلیغ آیین پروتستانی شان در بین مسلمانان فارسی زبان بپردازند.

تیترهای زیر که در هفته جاری در ستون آخرین خبرهای این رسانه تبشیری جای گرفته است مطالب بالا را تایید می کند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۵
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه مهر ۲۱ ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

یک مرتد نوکیش و کلی جریان سازی

جمعیت رهپویان هدایت: سعید عابدینی، نوکیشی که بعد از خروج از مسلمانی به آیین مسیحیت پروتستانی درآمد و پس از آن سعی کرد در کلیساهای خانگی آئین مسیحیت را در بین مسلمانان و فارسی زبان ها گسترش دهد.
وی پس از چند سال شرکت در جلسات تعلیمی مسیحیت در ایران لقب کشیشی را نیز از اربابان تبیشری دریافت کرد.

جریانی که تلاش می کند  از سعید عابدینی به عنوان یک کشیش مظلوم و زندانی در ایران نام برده شود  در تازه ترین جنجال سازی های دیپلماتیک پارلمان اروپا را نیز به صحنه آورده تا شاید برای محکومیت هشت ساله اش تخفیفی را دریافت کند.

جریانی منتسب به صهیونیست مسیحی ها که پشتیبانی و حمایت از سعید عابدینی را پیگیری می کند قبلا هم بعد از بازداشت و اوایل محکومیتش پای وزارت خارجه آمریکا را نیز به پرونده اش باز کرد و جان کری را وادار به دفاع از یک نوکیش ایرانی وادار کرد.

سعید عابدینی بعد از اینکه از ایران فرار کرد با توجه به خوش خدمتی هایش از کشور آمریکا پناهندگی گرفته و دارای تابعیت دو گانه ایرانی – آمریکایی شد.  

در آخرین روزهای هفته گذشته خبری  از پارلمان اروپا به رسانه ها کشیده شد که گویا این  پارلمان از ایران خواسته تا سعید عابدینی کشیش ایرانی‌‌تبار ساکن آمریکا را که به جرم تاسیس کلیساهای زیر زمینی در ایران زندانی است آزاد کند.

بنا  به گزارش خبرگزاری فرانسه، اعضای پارلمان اروپا روزپنجشنبه در قطعنامه ای گفتند سعید عابدینی، که از اسلام به مسحیت گروید، و نیز تمام کسانی که به دلیل باورهای مذهبی شان زندانی شده اند، باید بی درنگ آزاد شوند.

پیش از این نیز بیش از ۸۰ نماینده کنگره آمریکا از جان کری وزیر خارجه ایالات متحده خواستند که برای آزادی این کشیش ایرانی-آمریکایی از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وزارت خارجه آمریکا هم پیشتر با ابراز نگرانی از سرنوشت سعید عابدینی خواستار آزادی وی شده بود.

سعید عابدینی در جریان سفری که «برای سرکشی به نوکیشان و رسیدگی به امور کلیساهای خانگی و همچنین تاسیس یک پرورشگاه مرتبط» به ایران داشته است، از پاییز 1391 به هشت سال زندان محکوم شد.

گفتنی است در شهریور سالجاری شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران رای دادگاه اولیه را تایید کرد و بنابراین سعید عابدینی به هشت سال حبس قطعی محکوم شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۵
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مهر ۱۷ ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

دزدیدن حافظ اصلی و دلسوزی برای تندیس

جمعیت رهپویان هدایت: جریاناتی که حامی صهیونیست مسیحی ها هستند مدت ها برای بریدن این سرمایه معنوی از ملت ایران برنامه ریزی کرده اند حالا ندای ربوده شدن تندیس حافظ را سر می دهند.

رسانه فارسی زبان متعلق به تبشیری های صهیونیست مسیحی قبل از اینکه گزارش خبری در مورد ربایش مجسمه حافظ در شهر اهواز تنظیم می کردند باید به آن برنامه ریزی های گسترده که برای بی دین جلوه دادن، میخواره و شهوت پرست نامیدنش انجام شده اشاره می کردند.

تندیس حافظ سنگ تراشه ای بیش نیست ولی شاعر وابسته و گعده نشین جریان صهیونیست مسیحی و احمد شاملوها قبل تر از اینها برای بی ارزش خواندن شعر حافظ که میراث معنوی او بود نشست های پرزرق و برق گرفته بودند.

گفته می شود که بنا به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اهواز سه مجسمه از مشاهیر ایران شامل حافظ، سعدی و مولوی در مناطق مختلف اهواز نصب شده  ولی مجسمه حافظ از میدان کوروش شهر اهواز ربوده شده است

ارتفاع تندیس حافظ 2 متر و ساخته شده از سنگ یک‌پارچه سفیدرنگ بود و چندین تن وزن داشته است که ربودن چنین تندیسی با این ابعاد و وزن از میان یکی از میادین شهر نیاز به جرثقیل، تجهیزات و عوامل داشته و به این راحتی امکان‌پذیر نبوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۴
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه مهر ۱۵ ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ

انگیزه قوی اظهارنشده کشیش را به گور فرستاد

.
«جمعیت رهپویان هدایت»: کری 53 ساله که هنوز انگیزه اش از قتل کشیش از سوی مقامات پلیسی و قضایی آمریکا اظهار نشده است اما وقوع این حادثه در کلیسا حکایت از انگیزه قوی قاتل دارد.

شخص مهاجم که دو گلوله به سمت کشیش شلیک کرده، ساکن ایالت لوئیزیانا و شهر لیک چارلز آمریکا است.

بنا به اخبار منتشر شده از یکی از رسانه های تبشیری، مهاجم بعد از 20 دقیقه از انجام این قتل خودش را به پلیس معرفی کرده و در بازداشت به سر می برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۳
انجمن رهپویان هدایت

جمعیت رهپویان هدایت: نغمه شریعت پناهی (همسر سعید عابدینی) علاوه بر اینکه تا به حال چند بار با کاخ سفید و وزارت امور خارجه آمریکا نامه نگاری هایی داشته، حضور روحانی در نیویورک را نیز غنمیت شمرده و خودش را به نیویورک رسانده بود تا خواسته تبشیری ها که لغو محکومیت سعید عابدینی است محقق سازد.

سعید عابدینی که در محاکم قضایی از او به عنوان شبان کلیساهای خانگی نام برده می شود قرار بوده در مراجعه اخیر خود به ایران یک پرورشگاه زیر نظر غیرمستقیم تبشیری های وابسته به جریان صهیونیست مسیحی احداث کند.

وی که سال ها در آمریکا اقامت داشته و خودش را به عنوان یک نوکیش مسیحی و مرتد معرفی می کند، بعد از چند سال خودش خدمتی به تبشیری ها عنوان کشیشی نیز از آنها دریافت کرده است.

همه خانواده وی نیز با شیوه های تبلیغی خاص سعید عابدینی آئین خودشان را خارج از مسلمانی دانسته و خودشان را یک غیرمسلمان و نوکیش مسیحی می نامند و مدتی نیز ساکن آمریکا شده اند. خانواده سعید عابدینی علاوه در فضای مجازی در فضاهای عمومی نیز از هیچ اقدامی برای تبلیغ مسیحیت بین مسیحیان ایران دریغ نمی کنند.

نغمه شریعت پناهی که از فرصت به دست آمده در زمان اقامت دکتر حسن روحانی در نیویورک به وسیله کریستین امانپور، خبرنگار معروف «سی ان ان» سوال خودش را از رئیس جمهور کشورمان پرسید اما پاسخ دکتر روحانی صریحا بیانگر استقلال قضایی در ایران و عدم دخالت دولت در تصمیمات این قوه داشت.

از سوی دیگر در صورت ادامه مذاکره بین ایران و آمریکا قطعا پرونده هایی مانند پرونده سعید عابدینی در جریان مذاکرات از اهمیت آنچنانی برخوردار نخواهد بود. اگر چه سعید عابدینی خوش خدمتی های زیادی برای اردوگاه تبشیری ها و جریان صهیونیست مسیحی آمریکا و اسرائیل انجام داده اما بحث های مهم تری بین دو کشور برای مذاکره مطرح است.

طبق آخرین اطلاعات از پرونده سعید عابدینی، وکیل عابدینی یکشنبه 8 بهمن 1391 (27 ژانویه 2013) به شعبه 26 دادگاه انقلاب احضار شدو حکم هشت سال زندان موکلش به او ابلاغ گردید. او درخواست تجدید نظر داد و عاقبت  وکیل مدافع سعید عابدینی روز دوشنبه 4 شهریور(26 اوت 2013)  اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر حکم بدوی هشت سال حبس تعزیری برای موکلش را مورد تائید قرار داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۲
انجمن رهپویان هدایت

به گزارش «جمعیت رهپویان هدایت» بر اساس گزارش مرکز تحقیقات پیو، تفاوت های زیادی بین نسل ها وجود دارد، در حالیکه ۹۳ درصد یهودیان امریکایی متولد بین ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۷ خود را یهودیان مذهبی می دانند، در حالیکه این میزان برای یهودیان متولد شده پس از ۱۹۸۰، ۶۳ درصد می باشد.

۲۲ درصد امریکاییان یهودی منکر وجود خدا هستند و یا از هیچ دین خاصی پیروی نمی کنند. این نسبت با نسبت کلی جامعه برابری میکند.

جمعیت یهودیان امریکایی، با در نظر گرفتن غیر مذهبی هایی که از نظر قومیت، اصل ونسب و فرهنگ یهودی هستند حدود ۵.۳ میلیون نفر معادل ۲.۲ جمعیت بزرگسالان امریکا است. البته تعداد امریکاییان بزرگسالی که خود را یهودی می دانند نسبت به آمار دهه ی ۱۹۵۰ نصف شده است.

بر اساس این آمار تعداد یهودیان ارتودکس که کوچکترین گروه از سه شاخه اصلی یهودیان هستند، در حال افزایش است.

این آمار همچنین نشان می دهد که طی ۵ دهه گذشته ازدواج یهودیان با غیر یهودیان به شدت افزایش یافته است و معمولا یهودیان غیر مذهبی تمایل بیشتر به ازدواج با یک فرد غیر یهودی دارند.

در میان یهودیانی که پس از سال ۲۰۰۰ ازدواج کرده اند، تقریبا ۶ نفر از هر ۱۰ نفر با یک فرد غیر یهودی ازدواج می کند در حالیکه این نسبت تا پیش از ۱۹۷۰، هفده درصد بوده است.

بنابر گزارش رویترز، این آمار از ۳۴۷۵ امریکایی یهودی بین ماه های فوریه تا ژوئن گرفته شده است.

منبع : ادیان نیوز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۸
انجمن رهپویان هدایت

وبلاگ شناخت مسیحیت:
دینا نوکیش مسیحی در مصاحبه‌ای می‌گوید: قبل از این، من از مسیحیت بدم می‌آمد؟

* آیا مسلمانان از مسیحیان تنفر دارند؟ قرآن در این باره چه می‌گوید؟
هر یک از مسلمانان و یهود و نصارى و صابئان (پیروان حضرت یحیى) که از روى حقیقت به خدا و روز قیامت ایمان آورد و نیکوکارى پیشه کند، البته آنها از خدا پاداش نیک یابند و هیچ گاه بیمناک و اندوهگین نخواهند بود (بقره/ 62).

و یا در سوره مائده آیه 69 آمده است:
البته هر کس از گرویدگان به اسلام و یهودان و ستاره‏پرستان و نصارى که به خدا و روز قیامت ایمان آورد و نیکوکار شود هرگز آنان را ترسى و اندوهى (در عالم آخرت) نخواهد بود.

در همین سوره آیه 82 آمده است:
هر آینه دشمن‏ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهى یافت، و بامحبت تر از همه کس به اهل ایمان آنان را که گویند: ما نصرانى هستیم. این (دوستى نصارى نسبت به مسلمین) بدین سبب است که برخى از آنها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشى (بر حکم خدا) نمى‏کنند.

در قسمت دیگری از مصاحبه او اقرار می‌کند که این اولین بار است که به حضرت عیسی ایمان آورده است. درحالی‌که ما مسلمانان به حضرت عیسی (ع) ایمان داریم و بعد از نماز عشاء آیاتی در این زمینه را قرائت می‌کنیم:

ءَامَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِن رَّبِّهِ وَ الْمُؤْمِنُونَ کلُ‏ٌّ ءَامَنَ بِاللَّهِ وَ مَلَئکَتِهِ وَ کُتُبِهِ وَ رُسُلِهِ لَا نُفَرِّقُ بَینْ‏َ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَ قَالُواْ سَمِعْنَا وَ أَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَ إِلَیْکَ الْمَصِیر

این رسول به آنچه خدا بر او نازل کرده ایمان آورده و مؤمنان نیز همه به خدا و فرشتگان خدا و کتب و پیغمبران خدا ایمان آوردند (و گفتند) ما میان هیچ یک از پیغمبران خدا فرق نگذاریم، و (همه یک زبان و یک دل) اظهار کردند که ما (فرمان خدا را) شنیده و اطاعت کردیم، پروردگارا، ما آمرزش تو را خواهیم و (مى‏دانیم) بازگشت همه به سوى توست (بقره/ 285).

کسانی که اسلام را ترک کرده‌اند نه اسلام را شناخته‌اند و نه مسیحیت را. اگر اشکالات اعتقادات مسیحیت را می‌شناختند هرگز آن را به عنوان یک عقیده درست نمی‌پذیرفتند؛ چگونه عیسی خداست درحالی‌که روی زمین آمده است و مانند دیگر انسان‌ها زندگی کرده است و بعد هم از دنیا رفته است. چگونه تثلیث با توحید سازگار است؟ چگونه ....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۳۴
انجمن رهپویان هدایت