رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

ادوارد فدوی رشتی (هوسپیان مهر) که در قاموس فرقه جماعت ربانی یک کشیش کهنه کار نامیده می شود، در موعظات خود خاطراتی را از چگونگی سقوط اعضای کلیساها بیان می کند.

به گزارش «انجمن رهپویان هدایت» ادوارد هوسپیان در یکی از موعظات خود با اشاره به زمان قبل از انقلاب اسلامی در ایران، ماجرای جوانی را تعریف می کند که برای تبلیغ مسیحیت در بین زنان روسپی در مراکز فساد رفته و پس از مدت کوتاهی توسط آن زن ها به فساد اخلاقی دچار شد.

ادوارد هوسپیان همچنین در بخش دیگری از موعظه اش زنان بالای چهل سال در کلیسا را باعث انحراف اعضای جوان کلیسا عنوان می کند و می گوید که تجربه نشان داده است که زنان چهل سال به بالا در ارتباطاتشان بیشتر موجب تباهی در بین اعضای کلیسا می شود.

این سرکرده فرقه جماعت ربانی در حالی اعضای کلیسا را به دوری از زنان میانسال توصیه می کند که خودش در فاصله کوتاهی بعد از فوت همسر اولش با یکی از بیوه های تبشیری ها به نام نازی میرپنجی (هوسپیان مهر) ازدواج می کند و این ازدواج به یک سری از درگیری ها در کلیسا دامن می زند.

حال اینکه ادوارد هوسپیان چگونه در مدت کوتاهی توانست تمام علایق نازی میرپنجی را بسنجد و با او رابطه عاطفی برقرار کرده و در نهایت ازدواج کند حتما سوالی را برای سایر اعضای کلیسا ایجاد خواهد کرد و پاسخ این سوال می تواند بخشی از ریاکاری ها را در سرکردگان فرقه جماعت ربانی افشا کند.

روابط آشکار و پنهان کلیساهای متعلق به فرقه جماعت ربانی، رقص های مختلط، تشکیل گروه های موسیقیایی مفسده انگیز، تبشیر ایرانی های مسلمان به وسیله جنس مخالف و ... بخشی از سناریوهای راهبردی تبشیری ها در ایران است.

با توجه به اینکه تشکیل این فرقه در ایران از یک انگیزه قوی سیاسی حکایت دارد قاعدتا تعالیم مربوط به مسیحیت و آموزه های منتسب به انجیل نمی تواند جایگاهی در بین اعضای کلیسا داشته باشد. هر چند که در ظاهر امر آموزشگاهی به نام آموزشگاه کتاب مقدس ایران برای تعلیم و مطالعه آموزه های مسیحیت تشکیل شده است، نتیجه همان غالب بودن بی اخلاقی ها در بدنه و سران کلیساهای منتسب به اینگونه فرقه ها است.

انتشار تصاویر و فایل های صوتی منتسب به برخی روابط غیراخلاقیدر  سرکرده های فرقه جماعت ربانی در فضای مجازی گویای شیوع این گونه رفتارها در این افراد است و بخشی از این گونه رفتارها بعد از مهاجرت این سرکرده ها از ایران علنی تر و  در فضای زنده رسانه ای انجام می شود.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۶
انجمن رهپویان هدایت

 

 

گروه رصد فضای مجازی انجمن رهپویان هدایت : اخیرا " یکی از جدا شدگان کلیسای انجیلی عمانوئیل تهران  با انتشار یک عکس و مطلب در یکی از شبکه های اجتماعی  ، دست به افشاگری علیه یکی از اعضای سابق این کلیسا و مجری فعلی شبکه ماهواره ای صهیونیستی ست سون پرداخت  .

 

 

 

در مطلب بارگذاری شده ، ضمن انتقاد شدید به حضور رضا ترکمند به عنوان مجری در شبکه ست سون پارس ، به بخشی از  خیانت های او در قبال  اعضاء کلیسای عمانوئیل ، فساد های اخلاقی و مالی و فروش تعمید نامه توسط وی و نقش دو تن دیگر از اعضای کلیسای یاد شده درفسادهای مالی او اشاره گردیده است.

به اذعان اکثریت اعضای کلیساهای ایران ، وجود فساد های گسترده اخلاقی و مالی در بین مسئولین و کشیشان  کلیسا و اختلافات عمیق درون کلیسا ،  موجب ریزش و جدایی  تعداد زیادی  از مسیحیان  راستین از کلیسا گردیده است.

گفتنی است برخی از آنان با جدا شدن از کلیسا ، لب به سخن گشوده و بخشی از خاطرات و فسادها و مشکلات و  ناهنجاری های درون کلیسا را در فضای مجازی منتشر می کنند و ضمن معرفی کردن مسببین جدایی خود به عنوان خائنین به کلیسا ،  اقدام به افشاگری علیه آنها می نمایند . 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۷
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه فروردين ۲۷ ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

ادعای ادوارد هوسپیان در خصوص توقف موشک های صدام

ادوارد هوسپیان مهر، یکی از سرکرده های فرقه جماعت ربانی مدعی است که دعای او باعث متوقف شدن موشک های صدام علیه ایران شد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، وی در یکی از موعظه های خود در کلیسا گفته است که در سال 1988 قبل از پایان جنگ ایران و عراق، زمان موشک باران تهران من و مشایخ کلیسای تهران دعا کردیم و جنگ همان روز پایان پذیرفت و صدام همان زمان اعلام کرد که موشک شلیک شده آخرین موشک به سمت تهران بود.

ادوارد هوسپیان در حالی این ادعا را مطرح می کند که هشت سال جنگ تحمیلی صدها هزار شهید و ایثارگر بر ایران تحمیل کرد و وی تازه در زمان موشک باران به این فکر افتاد که دعا کند جنگ ایران و عراق متوقف شود تا احیانا کلیسایی که وی به آنجا رفت و آمد دارد موشک اصابت نکند.

وی که مدعی است دعای وی به همراه اعضای کلیسا می تواند حتی اوضاع و شرایط سیاسی دولت ها و ملت ها را تغییر نکند چرا در اوایل جنگ این دعا را انجام ندادند؟

این ادعا هم یکی از شارلاتان بازی ها سرکردگان فرقه جماعت ربانی است. از یک طرف اربابان مسیونرهای آمریکایی آنها کمک های نظامی به سوی صدام گسیل می کردند و برای مهار انقلاب اسلامی نوپای ایران دست به هر آب و آتشی می زدند، از طرفی این فرقه دست ساز آمریکایی ها مدعی می شود که برای پایان جنگ ایران و عراق دست به دعا شده اند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۸
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه فروردين ۲۷ ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

یافته های ادوارد هوسپیان از مقام کشیشی

انجمن رهپویان هدایت: ادوارد هوسپیان مهر که در خانواده ای پر از التهاب و آشوب بزرگ شده بود با دسیسه های لئون هایراپتیان و ست یقنظر که مستقیما از سوی مارک بلیس و جیمز نیلی هدایت می شدند به همراه برادرانش به کلیسای جماعت ربانی وارد می شود.

پدرش که دائم الخمر بوده مادرش را طلاق می دهد و ادوارد هوسپیان مجبور بوده یک دوره ای را با ناپدری اش سپری کند. وی پس از یک دوره پرآشوب، فرد مناسب برای پیشبرد اهداف تبشیری ها در ایران تشخیص داده می شود.

ادوارد در این پروسه از مذهب ارتدوکسی خود جدا شده و به یک پروتستانی فرقه جماعت ربانی تبدیل می شود و در این مسیر وی علاوه بر تبلیغ این فرقه در بین همکیشان ارتدوکسی و ارمنی خود، در بین مسلمانان ایرانی نیز به تبلیغ مسیحیت جماعت ربانی می پردازد.

اردواد هوسپیان مهر سرانجام که کشیشی خود را از دست اعضای فرقه جماعت ربانی و مسیونرهای آمریکایی دریافت و در این محیط ها رشد پیدا کرده است ذهنیات او از محیط کلیسا و کشیش بودن همان یافته هایی است که در موعظات خود بیان می کند.

در این موعظات، ادوارد، کشیشان را افرادی قلمداد کرده که این روزها به علت بیکاری یا به خاطر اینکه حرفه دیگری بلد نیستند یا فکر می کنند کار کشیشی کار آسان و بی زحمتی است و یا زرق سایر انگیزه های غلط، به سوی این شغل سوق داده می شوند.

این موعظه گر کلیساهای جماعت ربانی و شبان فعلی کلیسای فارسی زبان شمال لندن معتقد است که در کلیساهای ایرانی همین که کلیسا کمی بزرگ می شود در خطر جدایی قرار می گیرد و بین شبان و بعضی رهبران اختلاف نظرهای جدی پیش می آید که نتیجه ان، این می شود که کلیسا به دو یا سه تکه تقسیم می شود و سپس دوباره پس از مدتی آنهایی که جدا شده اند باز هم با اختلاف پیدا می کنند و جدایی های جدیدی به وجود می آید.

ادوارد هوسپیان مهر در بخشی دیگر مدعی است که در سال های اخیر مشکلی که اغلب کلیساهای ایرانی در داخل کشور و به خصوص درخارج از کشور داشته اند،عدم اتحاد و یگانگی مسیحیان باهم بوده است.

وی نفوذ افراد جسمانی و دنیوی در کلیساها با معیارهای گناه آلود و فریبنده را یکی دیگر از مخاطرات کلیساها عنوان کرده و در ادامه می گوید که همیشه کلیسا در خطر افراد مشکل ساز قرار می گیرد. در این قسمت ما متوجه خطر وجود معلمین دروغین می شویم که پولس رسول آنها را گرگان درنده معرفی می کند.

بنا به گفته ادوارد، در هر میحطی، زنان یا مردانی پیدا می شوند که  از راه های فریبنده و حتی جذاب روحانی و ایجاد احساسات غیورانه و دلسوزانه در شبانان نسبت به جنس مخالف، سبب سقوط آنها می شوند.

این کشیش فرقه جماعت ربانی در جای دیگر خطاب به شبانان می افزاید که بعضی شبانان به جای مدیریت و سرپرستی بر امور، همه کاره می باشند.

وی همچنین غرور و خودخواهی، عادی شدن امور روحانی، خطر موعظه منفی، تنبلی، حس تنهایی، خطر افراط و تفریط  را از دیگر مواردی می شمارد که کشیشانی در این موارد دست و پا می زنند.

حال این سوال پیش می آید از این همه مخاطراتی که ادوارد هوسپیان برای کلیساها و کشیشان نام می برد در مورد گرفتار شدن خودش در چندین مورد از این مخاطرات باید سخن گفت. آنچه مسلم است کلیسایی که فرقه ای بنا شود، اعضای کلیسا هم مجبورند با رویکرد فرقه ای دیکته شده راهکار خود را تعریف کنند و در این حرکت فرقه ای بیشتر از اعضای عادی، خود کشیشان به همه ریاکاری هایشان واقف هستند و ادوارد هوسپیان مهر یکی از این کشیشانی است که کلیسا را محلی نه برای پرستش بلکه مکانی برای استفاده های دنیایی قلمداد می کنند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۳
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه فروردين ۲۶ ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

افشاگری علیه درآمدهای بادآورده هرمز شریعت

به تازگی فایلی صوتی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گوینده آن ادعا دارد یکی از افرادی است که به کلیسای خانگی سعید عابدینی رفت و آمد داشته و نکاتی چند از پشت پرده درآمدهای هنگفت هرمز شریعت را برملا می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در فایل صوتی منتسب به این فرد بیان شده است که در جلساتی که در ویلای شخصی به نام «همایون» برگزار می شد بخشی از ارقام کمک های مردمی (مسیحیان ساکن آمریکا) و دولتی (دولت آمریکا) منتشر شده است.

بنا به این فرد هرمز از اسم مسیحیت به سود خودش استفاده کرده و به فعالیت های غیرکلیسایی ، سیاسی و مال اندوزی می پردازد.

این شخص به نقل از سعید عابدینی اشاره دارد که «هرمز هر سال یک میلیون دلار از دولت بوش برای کارهای سیاسی بر ضد ایران پول می گرفته... هرمز شریعت از ده یک های کلیسا برای سفرهای شخصی اش استفاده می کند.»

بر اساس این ادعا، هرمز نزدیک 200 تا 300 هزار دلار درآمد دارد و پنج هزار دلار هم حقوق خود را از طریق هدایای کلیسا دریافت می کند.

فرد مذکور حتی مدعی شده است که هرمز و خانواده اش در شبکه تبشیری سون کم کم به سمت راه اندازی یک فرقه جدید پیش می روند و پخش برخی از رفتارهای خلاف کتاب مقدس از شبکه سون در همین راستا است.

گفتنی است، پیش از این نیز در شبکه های اجتماعی تصاویر و اسنادی پیرامون فعالیت های هرمز شریعت پناهی و خانواده اش که بر خلاف کتاب مقدس است پخش شده بود.

برای شنیدن و دانلود این فایل به اینجا بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۸
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۲۵ ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

توهم ساسان توسلی در خصوص رهیافت تحریف در قرآن کریم

انجمن رهپویان هدایت : ساسان توسلی  یکی از کارشناسان شبکه صهیونیستی "محبت" می باشد که از سال 2006 تاکنون، به خوش خدمتی در اردوگاه صهیونیست مسیحی مشغول است و ظاهرا ثروتهای بادآورده از جانب این اردوگاه، وی را فوق العاده متوهم کرده است و به بهانه های مختلف مدرک دکتری مطالعات اسلامی(!!) خود از دانشگاه بیرمنگهام انگلیس  را به رخ دیگران می کشد.

نامبرده که در برنامه "مقایسه الهیات اسلام و مسیحیت" در شبکه محبت  بعنوان کارشناس  شرکت می کند با دیدگاهی خاص و مغرضانه و به دور از هر گونه استدلال منطقی، در حال تخریب چهره اسلام و قرآن کریم  می باشد.

شایان ذکر است که او  بنا به اعتراف خود، کمترین آشنایی با زبان قرآن(عربی) و ظرایف خاص این زبان و فضای نزول قرآن و شان نزول آیات و دیگر مباحث اساسی و الزامی تفسیر قرآن ندارد و صرفا با نگاهی غربی و بیرونی به بررسی و مقایسه قرآن و انجیل می پردازد .  

گفتنی است در یکی از این برنامه ها که اخیرا از این شبکه پخش گردید، او با استدلال اینکه قرآن چاپ ایران به قرائت عاصم به روایت حفص می باشد، مدعی شد در قرآن کریم، تحریف رخ داده است!!!

این درحالی است که قرائت فوق مورد اتفاق عامه مسلمانان می باشد و بنا به وعده الهی کوچکترین تغییر و تحریفی در قرآن رخ نداده است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۹
انجمن رهپویان هدایت

انجمن رهپویان هدایت : شبکه ماهواره ای محبت که بصورت 24 ساعته در حال ترویج و  تبشیر مسیحیت  صهیونیستی در بین مخاطبان خود میباشد ؛ از احساسات تماس گیرندگان با این شبکه نهایت سوء استفاده را برده و آنان را مجبور به اعتراف به گناه و ادای شهادت القایی و دروغین  و تکرار جملاتی مشخص و دیکته شده، می نماید.

یکی از مجریان  این شبکه صهیونیستی که  مهارت خاصی در فریب بینندگان خود  دارد ، در برنامه "نوایی صمیمی" ،  با بازی گرفتن  احساسات  یکی از بینندگان خود، او  را  وادار به گریه و ادای شهادت القایی کرد.

گفتنی است، اکثریت قریب به اتفاق بینندگان و تماس گیرندگان  با این شبکه و خصوصا برنامه فوق،  معتادین، فرزندان طلاق ، افراد بزرگ شده در خانواده های از هم پاشیده و ورشکستگان اخلاقی و اقتصادی می باشند.

در این ویدئو بخش هایی از تماس این بیننده با برنامه "نوایی صمیمی"  را می توانید ببینید.

سوء استفاده شبکه محبت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۷
انجمن رهپویان هدایت

انجمن رهپویان هدایت : پروتستانیسم از ابتدای تشکیل تاکنون ، با توجه به نداشتن بنیه و پایگاه اعتقادی قوی ، ناگزیر  دست به دامان دولتهای مستکبر جهانی شده است و نظام سلطه  نیز از ضعف بنیادین این جریان ،  نهایت سوء استفاده را برده و از آن جهت پیشبرد اهداف سلطه جویانه و شیطانی خویش برآمده است.


یکی از تاکتیک های نظام سلطه برای رسیدن به راهبرد تسلط بر جهان ، تضعیف دین و باورهای اعتقادی مردم در جامعه هدف می باشد  و جهت  نیل به این تاکتیک  نیز  به شیوه های  گوناگون و متعددی متوسل شده که یکی از این راه ها که در رابطه با مردم  ایران مورد استفاده قرار گرفته است  ،  قانونی کردن و  ترویج فساد و فحشا و بی بند وباری میباشد .

مقررات احوال شخصیه مسیحیان پروتستان ایران در حالی در ابتدای هزاره سوم میلادی (سال 2008 میلادی ) به تصویب اعضای هیات مدیره و هیات مشایخ کلیساهای پروتستان ایران رسید که رگه هایی از این تفکر نظام سلطه  با پیشتازی مسیحیت پروتستان در آن قابل مشاهده است .

از جمله این موارد ،  در حالی که  عمل شنیع برقراری رابطه  نامشروع بین زن و مرد در کتاب مقدس مسیحیان به شدت تقبیح شده و حتی فکر به این عمل نیز گناه می باشد ، مقررات فوق الذکر  بطور تلویحی ، این عمل را مورد تائید قرار داده است .

در ماده 163 از این مقررات  ، نفقه فرد متولد از رابطه نامشروع از تاریخ تولد تا زمان رسیدن به سن قانونی به عهده زانی قرار داده شده است و در ماده 164 حتی هزینه وضع حمل مادر طفل نامشروع نیز بر عهده شخصی قرار داده که او را باردار کرده است .

همچنین در ماده 257 از این مقررات ، فرزند نامشروع مانند فرزندان مشروع هم از زانی و هم از زانیه ارث می برد. این به معنای قانونی کردن بی بند و باری اخلاقی از سوی اردوگاه صلیبی است که بار دیگر در قالب قطعنامه اخیر ضد ایرانی اتحادیه اروپا خود را نشان داد.

 به گزارش رهپویان هدایت در قطعنامه (بیانیه سیاسی) اخیر این اتحادیه ، نیز بار دیگر  تفکر قانونی کردن بیبند و باری در ایران را در قسمتی از آن که  به حمایت از  همجنس گرایی و هم جنس بازی اشاره کرده است ،  به وضوح می توان مشاهده نمود  .

گفتنی است، این اتحاد هدف در روح حاکم بر مقررات احوال شخصیه مسیحیان پروتستان ایران و قطعنامه (بیانیه سیاسی ) اخیر اتحادیه اروپا نشانگر  سرسپردگی جریان پروتستانیسم داخلی به نظام سلطه می باشد.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۱۷
انجمن رهپویان هدایت