رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۳۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

يكشنبه خرداد ۳۱ ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

فنگ‌شویی به "پایتخت" رسید!

دیالوگ دو تن از بازیگران اصلی درباره "فنگ‌شویی" در قسمت سوم سریال "پایتخت 4"، از جنجالی‌ترین بخش‌های آن بود که طی آن "ارسطو" ، دور شدن از یک مجسمه را موجب مرگ خود معرفی می‌کرد و چند بار از وجود انرژی مثبت و منفی در اتاق صحبت کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۳
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه خرداد ۳۱ ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ق.ظ

آمریکا سرسلسله مدعیان ناقض حقوق بشر

با توجه به برخورد دوگانه آمریکا با مساله "حقوق بشر" و نقش این کشور در پشتیبانی از صدام در جنگ تحمیلی 8 ساله و راه‌اندازی جنگ نرم ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران، باید نام این کشور را در ردیف اول مدعیان پرطمطراق، ولی ناقض حقوق ابتدایی انسان‌ها ذکر کرد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۹
انجمن رهپویان هدایت

مجلس نمایندگان آمریکا در حالی برای نغمه شریعت‌پناهی "جلسه استماع" گذاشته و قطعنامه درباره آزادی سعید عابدینی را تصویب کرده که سیاه‌پوستان آمریکایی در کلیسای خود در کشور مدعی آزادی و رعایت حقوق بشر، نیز امنیت جانی نداشته و در حمله چند روز گذشته یک سفیدپوست، نه نفر از آنها کشته شدند.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۲
انجمن رهپویان هدایت
شنبه خرداد ۳۰ ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ

سرکرده عرفان حلقه به اعدام محکوم شد

محمد‌علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی حلقه یا عرفان کیهانی به‌اتهام افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد به اعدام محکوم شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۰
انجمن رهپویان هدایت

 

انجمن رهپویان هدایت: مقام معظم رهبری در شهریور ماه سال 1386 درباره برکات ماه مبارک رمضان فرمودند:  ریاضتی که در میهمانی این ماه وجود دارد - که ریاضت روزه و گرسنگی کشیدن است - شاید بزرگترین دستاورد این ضیافت الهی است. برکاتی که روزه برای انسان دارد، به قدری این برکات از لحاظ معنوی و ایجاد نورانیت در دل انسان زیاد است که شاید بشود گفت بزرگترین برکات این ماه همین روزه است. روزه را بعضی میگیرند؛ پس اینها وارد ضیافت شده‌اند و بهره‌ی از این ضیافت را هم گرفته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۰
انجمن رهپویان هدایت
پنجشنبه خرداد ۲۸ ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

طبل توخالی اما پر سر و صدای فرقه‌ها

بر خلاف ادعای فرقه‌ها مبنی بر آرامش‌بخشی و ایجاد نشاط در اعضای خود و کوبیدن بر طبل متفاوت بودن رهبر فرقه از دیگران، تنها چیزی که نصیب عضو فرقه می‌شود، اتلاف بهترین اوقات عمر خود، انزوا، جدا شدن از خانواده و دوستان و مواجهه با انواع مشکلات فردی و اجتماعی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۲
انجمن رهپویان هدایت

رسانه‌های تندروی مسیحی در راستای هموار کردن مسیر کشورهای غربی برای خارج کردن گروه‌های شیعه عراقی از ردیف مبارزان این کشور، با تهیه گزارش‌های مغرضانه، بر ضد این مجاهدان سیاه‌نمایی کرده و اعمال خشونت‌آمیزی را به آنها نسبت می‌دهند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۵
انجمن رهپویان هدایت

رادیو جوان(بیگانه)، افزونه‌ای را بر روی سایت خود قرار داده که با نصب آن بر روی گوشی‌های همراه هوشمند، امکان پخش سرودها و‌ آهنگ‌های مسیحیت تبشیری برای کاربر فراهم می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۰
انجمن رهپویان هدایت