رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهارشنبه مرداد ۳۰ ۱۳۹۸، ۰۵:۳۴ ب.ظ

مشروع سازی پوشالی قاعده تثلیث

نقد مسیحیت

با بررسی تورات و انجیل‌های چهارگانه کنونی، هیچ مطلبی از سه‌گانگی خداوند مبنی بر تثلیث نیامده است. قریب سه قرن در میان مسیحیان هیچ ذکری از مسئله سه‌گانگی وجود ندارد اما پس از تصویب دکترین مزبور در سال 325 میلادی، پدران کلیسا درصدد برآمدند تا از متن چهار انجیل به رسمیت شناخته‌شده توسط خودشان، مطلبی پیدا کنند تا به نظریه تثلیث جنبه استنادی و اعتقادی بدهند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۴
انجمن رهپویان هدایت
شنبه مرداد ۲۶ ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

تمرکز تشکیلات بهائیت بر قربانی کردن اطفال

نقد بهائیت

در بهائیت کودکان از آغاز این طور آموزش می بینند که در آینده با تمام مسائل اسلامی مخالفت کنند و به هیچ یک از رسوم اسلامی و ایرانی نیز پایبند نباشند. فروتن، یکی از مبلغان مطرح این فرقه ضاله در خاطرات خود می نویسد: روزی قدم زنان از معبری می گذشتم با دو کودک بهائی به سن 8 یا 9 سال مصادف گشتم یکی به من سلام گفت و دیگری الله ابهی و فورا اضافه کرد رفیق من هم بهائی است ولی چون از بشرویه آمده سلام کرد. آقا شما او را ببخشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۲
انجمن رهپویان هدایت
پنجشنبه مرداد ۲۴ ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ب.ظ

تفاوت‌های فرقه نعمة الهیه با سایر فرق تصوف

نقد صوفیه

فرقه نعمه الهیه در گمراهی و ضلالت یک راه متفاوتی از سایر فرقه در نظر گرفته است و منشا این تفاوت ها از این جا نشأت می گیرد که برخلاف سایر فرق تصوف که با کراهت و دوری شدید مردم مواجه می شد در حال حاضر برای جذب مخاطبین بیشتر از روش های جذاب وعامه پسند استفاده می کند واز این طریق به صورت هوشمندانه ، در پی فریب و اغوا مردم می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۶
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت تبشیری

تبشیری‌ها با تبلیغ، فریب و به خدمت گرفتن افراد در ظاهر نشان می دهند که پیوسته در حال دعا برای دوری بشر از ظلم و ستم هستند هر چند بررسی این ادعا نشان از رویکرد سیاسی این جریان دارد چرا که دعا برای نابودی نظام‌های اسلامی و مخالف جریان سلطه با ادعای صلح طلبی در تضاد آشکار است

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۷
انجمن رهپویان هدایت
شنبه مرداد ۱۹ ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

روش های بهائیان برای رخنه در روستاها

بهائیت

در متن فوق بیت العدل با صراحت تمام دستور به نفوذ مهره های بهائیت در روستاها می دهد و عنوان می کند که پس از شناسایی نیازهای اجتماعی یا اقتصادی افراد، اقدامات فرقه ای را دنبال کنند. در حقیقت بهائیت پس از آن که در مناطق شهری و توسعه یافته نتوانست کمترین پیشرفتی حاصل کند، مناطقی همچون روستا ها را برای فعالیت انتخاب نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۵
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مرداد ۱۶ ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ب.ظ

ایران جولانگاه رقابت‌های میسیونرهای مسیحی

میسیونر مسیحی

به گواه تاریخ در هر نقطه ای که استعمارگران به غارت و چپاول مشغول شدند در کنارخود میسیونرهای مسیحی هم در کنار آنها حضور داشتند، در زمان حکومت قاجاریه اسلام به عنوان دین رسمی کشور شناخته می شد که در همین اثنا شاهد حضور گسترده هیأت میسیونری مسیحی در کنار استعمارگران در کشور هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۹
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه مرداد ۱۴ ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ

سرخوردگی سردمداران بهائیت به کجا کشید؟

نقد بهائیت

بررسی آثار و نوشته های سردمداران بهائیت نشان می دهد که آن ها به دلیل اینکه نتوانستند در مقاصد خود موفقیت حاصل کنند نسبت به جمیع عالم انسانی دچار تنفر و کینه ورزی شدند. روش بهائیان برای انتقام از عالم انسانی این است که خود را حامی آن نشان دهند و مدام از آن دم بزنند و عملا نیز برای نابودی آن اقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۶
انجمن رهپویان هدایت
شنبه مرداد ۱۲ ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

رسانه‌های دروغگوی تبشیری

مسیحیت تبشیری

یکی از سایت های خبری مسیحیت صهیونیستی که مدافع جنایتکارانی چون پادشاه عربستان، رئیس جمهور امریکا و جانی بزرگ قرن رئیس رژیم اشغالی قدس است؛ اقدام به انتشار دروغی بزرگ نموده و با تحریف گفته های رئیس دفتر مقام معظم رهبری، ادعاهای بی سند و سراسر کذب معاندین را مطرح کرده است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۵
انجمن رهپویان هدایت