رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

دوشنبه فروردين ۳۰ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دو ستاره از آسمان عرفان ناب(بخش دوم)

تمایز عرفان های دروغینی که مفتون شیطان است و در نهایت اهل خود را به روش های شیطانی می کشانند با عرفان ناب و با عرفانی که در مسیر اراده حق قرار گرفته و واله و شیدای حق است را می توان در مدل رفتاری پیروان آن مشاهده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۴۱
انجمن رهپویان هدایت
شنبه فروردين ۲۸ ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

توزیع عادلانه ذخایر جهان به سبک بهائیان

نقد بهائیت

تشکیلات و مهره‌های فرقه ضاله بهائیت، از شیوه "وارونه‌سازی واقعیت" برای نیل به اهداف خود استفاده می‌کنند و ازاین‌رو وقتی می‌گویند توزیع عادلانه ذخایر جهان، مقصودشان این است که کشورهای دارای این ذخایر نباید در برابر سلطه‌طلبی دولت‌های استعماری مقاومت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۵
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه فروردين ۲۵ ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ب.ظ

دفتر دروغ سازی جریان تبشیر، شعبه لندن

سازمان ماده 18 یکی از سازمان‌های تبشیری فارسی‌زبان در لندن است که مطیع تمام‌وقت اردوگاه صلیبی است. این دفتر کوچک به‌ظاهر سازمان، در زمینه مسائل حقوق بشر و اقلیت‌های مذهبی، امروز به یک دستگاه دروغ سازی تبدیل‌شده و تلاش می‌کند ساختار و تشکیلات نداشته خود را برای جریان تبشیر بزرگ و مؤثر نشان بدهد. در این مجال چند نمونه از فعالیت‌های این دفتر را به‌صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۲
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۲۳ ۱۴۰۰، ۰۲:۱۰ ب.ظ

دو ستاره از آسمان عرفان ناب اسلامی(بخش اول)

در این دوران تظاهرها و دروغ ها می توان راه را با ستارهایی از جنس آوینی و صیاد پیدا کرد. آنان که اشعه نور عرفانشان برای افرادی که در آرزوی درک معنویت و خواهان عرفان هستند هنوز می تابد.
دو نمونه ای از عارفان حقیقی که اگر برای ایرانیان عزیز نمایان تر شده و شناسانده شوند آن زمان عرفای دروغین به سوراخ های دود آکنده خویش خزیده و میدان را به اهلش وا می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۱۰
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه فروردين ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۴:۲۴ ب.ظ

باغ‌های بهائی یا تفرج‌گاه اقتصادی یهود

یهودیان صهیونیست از گردشگری و صنعت توریسم در راستای اهداف اقتصادی خود نهایت استفاده را می‌کنند تا آنجا که طبق آمار رسمی در سال گذشته ۶ میلیارد و ۳۰۰ هزار دلار از این طریق کسب کرده‌اند. دراین‌بین، مهره‌های فرقه ضاله بهائیت زمینه‌ساز بسیاری از فعالیت‌های توریستی در فلسطین اشغالی بوده‌اند که اخیراً نیز شورای بیت العدل در گزارش مالی خود به این امر اذعان کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۲۴
انجمن رهپویان هدایت

انحرافات دراویش

روسای فرقه‌های صوفیه، مریدانشان را به اطاعت و فرمان‌برداری از افراد معلوم‌الحالی می‌کنند که هیچ ویژگی و تمایزی نسبت به سایر مردم ندارند. سلطان حسین تابنده در انتخاب پسرش علی تابنده برای جانشینی فرقه، با ایرادات و مخالفت‌های بی‌شماری مواجه شد که توان رفع ایرادات و رضایت مخالفان را نداشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۲۹
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۱۶ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ

دم خروس جاعلی به نام منصور هاشمی خراسانی

فرقه ها به خاطر شاکله ای که دارند توان مخفی کردن خود را برای مدت زیاد از دست می دهند. حال نیز یکی از فرقه ها که چند سال با مخفی کاری در حال خلاف گویی، دشمنی با مبانی اصیل اسلامی و دشمنی با انقلاب اسلامی بود و دیدگاه های خود را نعل به نعل مطابق با آموزه های اسلامی می دانست! چهره خود را آشکار نموده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۴۲
انجمن رهپویان هدایت
شنبه فروردين ۱۴ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۰ ب.ظ

آمارهای نگران‌کننده برای جوامع پروتستان

نقد مسیحیت تبشیری

امروزه باورهای تبشیری در جوامع پروتستان با بی‌اقبالی عمومی مواجه شده و آمارها نشان می‌دهد کلیساهای مسیحیت صهیونیستی رو به انحطاط است. طبق آماری که یکی از مؤسسات پژوهشی آمریکایی ارائه کرده، در سال‌های اخیر عضویت در کلیساهای آمریکا به پایین‌ترین سطح خود در دو دهه اخیر رسیده است. همچنین طبق این پژوهش، جمعیت افراد فاقد هویت دینی نیز 21 درصد رشد داشته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۴۰
انجمن رهپویان هدایت