رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
جمعیت رهپویان هدایت: یکی از دوستان سعید عابدینی در مصاحبه با خبرنگار جمعیت رهپویان هدایت مدعی شد سعید عابدینی انحرافات اخلاقی دارد.

م-الف که خواسته نامش فاش نشود گفت: من در دورانی که سعید عابدینی وارد کلیسا شد با او آشنا شدم. سعید بارها به من می گفت که مسیح را لمس کرده  او را از نزدیک دیده است، اما من هیچ وقت باور نکردم.
وی در ادامه افزود: اگر چه تغییر دین من  بر اثر فریب بود و الان پای اشتباه هستم و هیچ نگرانی ندارم اما از سعید و امثال او متنفرم!

خانم م - الف در گفت و گو با خبرنگار جمعیت رهپویان هدایت افزود : سعید در سن 20سالگی یکبار تجربه خودکشی داشته است و به گفته خودش قبل و بعد از آن ارتباطات نامشروع فراوانی را داشته است که البته من شاهد بخشی از این رفتارهای کثیف او بوده ام.
وی در توضیح این گونه مسایل ادامه داد: سعید هیچ گاه به خاطر مسیح به مسیح ایمان نیاورده است بلکه به خاطرهوس هایش و آزادی از قید و بندهای اخلاقی به سمت کلیسا قدم برداشته است.نشانه آن هم عضویت پیش از اندازه دختران در گروه سعید است.

او که از اعضای این گروه است خاطرنشان کرد: 60تا70درصد شاگردان سعید را خانم ها تشکیل می دادند که از این میان سعید با دختری به نام نسیم ارتباط ویژه ای داشت.
متن کامل این مصاحبه در آینده منتشر خواهد شد.

نظرات (۸)

سلام مصاحبه جالبی بود و تصاویرتون خیلی چیزها را نشان میده
منتظر متن کاملش هستیم
این عابدینی کیه که اینقدر سر و صدا کرده لطفا در مورد ماهیت اصلی او هم مطلب بنویسید
جدا این فرد و امثال اون ننگ ایران و ایرانی هستن همون بهتر که تغییر دین بدهند و حداقل آبروی اسلام را نبرن
چند تا مطلب دیگه از این فرد تو سایتا خونده بودم اما فکر می کنم هنوز پشت پرده زندگی اون کامل گفته نشده لطفا شما آن را منتشر کنید
یک سوال این عابدینی کجا با این همه زن ارتباط می گرفته
سلام
حق سعید اعدامه نه زندان
این آشغال به بهونه ی مسیح من و خیلی های دیگه رو به کلیسا خانگی دعوت میکرد کم کم که با هم بیشتر آشنا شدیم متوجه شدم که فقط دنبال هوس بازی های خودشه نامرد . هیچ وقت نمیبخشمت سعید
این طوری که شما گزارش میزنید که بدتر دارید یارو رو تطهیر میکنید. هر دوی عکسهایی که گذاشتید در عکس خواهر سعید هست !!!
پاسخ:
دوست عزیز با تشکر از شما درخواست داریم تا سایر مطالب مربوط به این فرد را نیز در همین وبلاگ مطالعه فرمایید این مطلب تنها یک پیش مصاحبه است و تصاویر محدود در سایر مطالب تصاویر دیگری استفاده شده که نشان دهنده مشکلات اخلاقی سعید عابدینی است.
بله. تصاویر شما را دیده ام. خیلی از تصاویری را که شما هم ندیده اید دیده ام. ولی اصول کارتان اشتباه است. شما برای چه کسانی دارید افشاگری می کنید؟ آن موقعی که اینها مشغول به جذب تعداد زیادی از همشهریانمان بودند کجا بودید؟ با دوتا عکس از خانواده طرف و تیتری که مدعی شدید انحرافات خلاقی هست انصاف بدهید واقعا نتیجه معکوس نمی گیرید؟ بعد مطالبی که شما از قول چند ناشناس روی سایتتان میگذارید را چطور میخواهید در ذهن افراد فریب خورده اینها جای بدهید. کافیه که یک سر به صفحات اجتماعی خانواده عابدینی بزنید و همدردی ها و لایک های آنها را بشمارید. آنوقت متوجه تذکر اینجانب می شوید. البته براهتان ادامه دهید ولی مستدل تر
پاسخ:
دوست عزیز بهتر نبود ابتدا متن کامل قسمت های مختلف این مصاحبه را میخواندید بعد چنین نظری را می نوشتید؟ پیشنهاد ما این است که قسمت های دیگر را بخوانید و حتی می توانید تمامی اخبار مرتبط با این فرد را بخوانید تا بیشتر باماهیت این مجرم امنیتی اخلاقی آشنا شوید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی