رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

شنبه آبان ۲۹ ۱۴۰۰، ۰۳:۳۳ ب.ظ

خانواده بهائی الگویی مبتذل و حرمت‌شکن

فرقه ضاله بهائیت

مبحث ازدواج در بهائیت از اساس کاری تشکیلاتی است که فرد برای توسعه فعالیت‌های فرقه‌ای به آن محتاج می‌باشد. مهره بهائی اگر بخواهد با فردی غیر فرقه‌ای ازدواج کند باید از وی تعهد بگیرد که مانع از اقدامات تشکیلاتی او نشود. در بخشی از پیام 7 اکتبر 1971تشکیلات بهائیت آمده: و نیز درصورتی‌که بهائی با غیربهائی ازدواج نماید اجراء عقد به‌موجب دیانت طرف غیربهائی جائز می‌باشد به شرطی که تقیه یا انکار عقیده ننماید و مخالف اصول امری تعهدی نسپارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۵:۳۳
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه آبان ۲۶ ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

حقوق بشر واقعی در زندان های لندن

با نگاهی به جوامع غربی، این حقیقت برای ما روشن می‌شود که حقوق بشری که مدعی آن هستند چیزی جز دروغ و فریب جوامع انسانی نبوده و برخلاف مداخله جویی های که کشور های جهان دارند، در ساختار حاکمیتی‌شان، اثری از مبانی به‌ظاهر متعالی حقوق بشر مشاهده نمی‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۰۰ ، ۱۱:۳۹
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه آبان ۲۴ ۱۴۰۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

شیاطین به خانه‌ها می‌آیند!!( بخش اول)

مبارزه با خرافات

این روز‌ها آنچه بیش از همه به دلیل ناآگاهی مردم و تبلیغات بیش از حد، زندگی‌ها را با مخاطراتی روبرو نموده و در موضوعات اجتماعی و خانوادگی ورود کرده است حضور دعانویسان، دعادهندگان، طلسم کنندگان و درواقع جادوگری‌هاست که بازارشان حسابی داغ شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۱۴:۳۷
انجمن رهپویان هدایت
شنبه آبان ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ

صلح طلبی به سبک اونجلیست‌ها

برنامه‌های عامه پسند تلویزیونی کشیشان پروتستان در آمریکا که حدود 60 میلیون بیننده دارند، پیوسته می کوشند مردم را متقاعد سازند که به جای صلح باید در پی جنگ باشند. آن ها با نقل عبارت‌هایی از انجیل سعی می کنند تا ثابت کنند که ما در دوره آخرالزمان هستیم و چنین باور دارند که همزمان با بازگشت مسیح که در فلسطین اتفاق می افتد، یهود باید بر آن سلطه داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۰ ، ۱۵:۴۲
انجمن رهپویان هدایت

دراویش فرق تصوف تمام تلاش خود را می‌کنند تا از هر طریق و وسیله ممکن، با استدلال به آراء بزرگان شیعه، برای باورهای فرقه‌ای مشروعیت دینی بسازند. چندی قبل خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه دراویش صوفیه، از موضوع انسان کامل که استاد شهید مطهری به آن پرداختند، سوءاستفاده کرده و آن را به قطب و مراد  معلوم‌الحال فرقه خودشان نسبت می‌دهند. در این مجال کوتاه قصد داریم زوایای بیشتری از این موضوع را روشن کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۰۰ ، ۱۴:۲۱
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه آبان ۱۸ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

آیا ترک عادت موجب مرض است؟

رسانه‌های مسیحیت صهیونیستی در زمره رسانه‌هایی هستند که در میان مروجان سیاهی و ترویج ناامیدی گوی سبقت را از دیگر فرقه‌ها ربوده‌اند. مسیحیت صهیونیست در برنامه‌ای بدون توقف به‌طور روزانه اخباری مملو از دروغ و بدون سند از قوه قضائیه، زندان و محکومیت‌ها منتشر می‌کند. این رویه را اما در انتشار اخبار مثبت از ایران اسلامی به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۰۰ ، ۱۴:۴۴
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه آبان ۱۶ ۱۴۰۰، ۰۸:۵۱ ق.ظ

نفوذ فرهنگی بهائیان در فضای مجازی

نفوذ فرهنگی

بررسی‌ها نشان می‌دهد تمام مهره‌های بهائی که در فضای مجازی مخصوصاً اینستاگرام با موضوع مربی‌گری اطفال فعالیت می‌کنند از محتوایی را به کودکان القا می‌کنند که آنان را نسبت به حفظ باورهای اسلامی سست نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۰۰ ، ۰۸:۵۱
انجمن رهپویان هدایت

در دوره آخرالزمانی که یهودیان دائماً از آن خبر می‌دهند، شاهد هستیم موج مخالفت با صهیونیزم جهانی از قلب سرزمین موعود توسط خود مسیحیان به گوش تمام جهانیان رسیده و سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی در حال تجربه شکست‌های پی‌درپی بوده و حیات این رژیم منحوس  به خطر افتاده و نابودی آن نزدیک شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۰۰ ، ۱۴:۰۷
انجمن رهپویان هدایت