رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه خرداد ۸ ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ق.ظ

پشت پرده جذب عضو در کلیساهای مسیحیت تبشیری

فردی که در دوره کودکی همراه پدر و مادر خود به یک کلیسا در آمریکا مراجعه کرده و با ماجرایی عجیب روبرو شده بود، در خصوص فریب‌کاری کشیش کلیسا افشاگری کرد.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، سوء‌ استفاده از احساسات و صاف‌دلی مردم، از ترفندهای عضویابان فرقه‌ها برای در دام انداختن افراد است.

در این راستا رمز موفقیت فرقه‌ها در "ناآگاه نگاه داشتن" فرد مورد نظر جستجو می‌شود تا بتوانند وی را تحت کنترل قرار دهند.

همچنین فردی که به سوژه عضویابان فرقه‌ها تبدیل شده، همواره نسبت به سیر تغییراتی که درخدمت تأمین منافع دیگری و به ضرر خود اوست، غافل نگه داشته می‌شود که این فرآیند را می‌توان، "مقدمه بازسازی فکری یا مغزشویی" نام برد.

از این روند با عبارت "فریب روانی" نیز یاد می‌شود و در نتیجه آن تغییرهای عمیقی در طرز فکر و رفتار فرد مورد نظر به وجود می­آورند و با عوض شدن مؤلفه­های روانی و اجتماعی، برخورد افراد نیز تغییر پیدا می‌کند.

عضویابان و دست‌اندرکاران فرقه مسیحیت صهیونیستی نیز با به‌کارگیری این تاکتیک، به اغفال افراد می‌پردازند که در برخی موارد، بازگویی سرگذشت افراد گرفتار شده، گوشه‌ای از پشت پرده این فرقه را بر ملا می‌سازد.

در یک مورد، عضو سابق کلیساهای مسیحی در آمریکا خاطره‌ای از زمان کودکی خود و همراه شدن او با پدر و مادرش برای رفتن به کلیسا و مسیحی شدن را نقل کرده است.

بر اساس نوشته این فرد، وقتی او دختربچه‌ای ده، دوازده ساله بوده، برای پیوستن به فرقه مسیحیت تبشیری به کلیسا رفته و سؤال‌هایی درباره اعتقاد به خدا از وی پرسیده می‌شود.

پس از پاسخ‌گویی، کشیش کلیسا با هدف جلب توجه به او گفته: "من همین حالا هر چه از مسیح بخواهم به من می‌دهد" و به‌عنوان نمونه می‌گوید: "الان از مسیح می‌خواهم از زیر پایم آب بیرون بیاید."

او در ادامه نوشته است: "درست یادم است در همان مکان محلی را با خاک پوشانده بودند. او پایش را به زمین کوبید و من یک باره دیدم زمین خیس شد. متعجب شدم. دور و برم را نگاهی کردم. باورم نمی‌شد. واقعا آب زد بیرون. با خود گفتم پس چرا گاهی اوقات ما هر چه می‌خواهیم، الله به ما نمی‌دهد. با غم فراوانی آن‌جا را ترک کرده و به خانه برگشتم."

اما پنهان‌کاری این کشیش دیری نمی‌پاید و رنگ رسوایی بر چهره او پاشیده می‌شود. چند روز بعد فرد افشا کننده به‌صورت اتفاقی برای نظافت کلیسا به آن‌ مکان مراجعه کرده و از روی کنجکاوی پای خود را بر زمین کوبیده، اما از آب خبری نبوده است.

به‌منظور پی بردن به اصل ماجرا، وی با دست خاک‌ها را کنار زده، اما با صحنه‌ای روبرو شده که تعجبش را بر می‌انگیزاند؛ "خم شدم و با دست خاک‌ها را کنار زدم و دیدم بطری آبی زیر خاک‌ها مخفی است و متوجه شدم که آن کشیش به این بطری ضربه زد و آب بیرون آمد و متوجه شدم اسقف و کشیش اعظم کلیسا انسان فریب‌کاری است و با فریب قلب مرا مجذوب مسیحیت کرد."

باید افزود، مواردی از این قبیل تنها بخشی از کارنامه فریب‌کارانه فرقه مسیحیت صهیونیستی را آشکار می‌کند و بخش عمده‌ای از آن زیر لایه "مصلحت‌اندیشی‌ها" مورد غفلت واقع می‌شود؛ هرچند افشای همین مقدار اندک هم جایگاه دورنمای رؤیایی ترسیم شده توسط این فرقه، را در حد یک "سراب فریبنده" تنزل داده است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱۰)

مطلب خوبی بود خدا خیرتون بده خوب راهی را میرید
کمترخالی ببندید رهپویان ضلالت دروغ که حناق ندارده خخخخ
شوژه های خوبی انتخاب می کنید اما به نظرم باید پخته تر بشه به عنوان کسی که در خصوص فرق کار می کنه این را گفتم. موفق باشید
آقا یا خانم بماند...
من مخاطب این وبلاگ هستم و خبرهاش رو هم بازنشر میدم-
خیلی هم پخته کار می کنن.
حسود لا یسود....
فکر کنم هنوز خبر خام و ناپخته و دو خطی ندیدی که به این مطالب غنی می گی ناپخته.
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ انجمن رهپویان ضلالت
چیه این مزخرفات!!
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۱ سلامی چو بوی آشنایی!!
همه بد ! فقط شما خوب !!
کاش کمی و فقط کمی مستند تر حرف بزنید . 
بعید هم می دونم این کامنت رو منتشر کنید . 
یعنی جرأتشو دارید ؟!!!!
لوووووووووووووووووووووووول!

پاسخ:
با سلام
اولا بر خلاف تصور شما، کامنت انتقادی تان منتشر می شود.
ثانیا فردی که افشاگری کرده از اعضای سابق کلیسا بوده که بنا به دلایل شخصی حاضر نبود، نام وی آشکارا برده شود؛ چون خود در شبکه های اجتماعی عضو است و گروه رصد رهپویان از صفحه شخصی او این سوژه را برداشت کرده است و بنا بر اصل "امانت داری" عکس صفحه وی را در خبر نیاوردیم.
ولی تأکید می شود که مستندات موجود است.

باسلام خدمت نویسندگان ارجمند رهپویان هدایت
ممنون از مطلب زیباتون.
واقعا خوب بود و باعث میشه انسان قدر اسلام را بیشتر بداند.
آقا یا خانمی که می گویی اینها مزخرفات هستش. نیاکان شما نیز اینچنین برخورد کردن با این مسائل و همگی هلاک شدند. ولی آرزو می کنم شما جزو هدایت یافتگان درگاه حق تعالی قرار بگیری. آمین
من هم به نوبه خود از این مطالب افشاگرانه تشکر می کنم.
چون فرقه مسیحیت تبشیری با کمال تأسف خود را جزئی از مسیحیت معرفی می کنه و با این مطالب شما آدم می دونه که این گروه فرقه ای بیش نیستن و از نام مسیحیت دارن سو استفاده می کنن.
با تشکر مجدد
خسته نباشین، امیدوارم این کارهایی که انجام می دین به درد بخوره و عده ای رو از دست این فرقه های منحرف نجات بده. 
شما همش میگین مسیحت صهیونیستی میشه یه بارم یه مطلب درباره این مسیحیت صهیونیتی بنویسین تا منی که از این آدما چیزی نمی دونم حداقل به یه کم بشناسمشون
دمتون گرم کا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی