رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه خرداد ۲۴ ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

انتقام‌گیری تبشیری‌ها از محمدعلی کلی!

با وجود فوت "محمدعلی کلی"، یکی از مجریان شبکه صهیونیستی نجات به‌نام "رامین پارسا" با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی، مسلمان شدن وی را سیاسی معرفی کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، اسلام آوردن افراد سرشناس غربی، اتفاق جدید و تازه‌ای نیست و مسیحیان غربی نیز این واقعیت را پذیرفته‌اند.

یکی از این اشخاص مشهور، "محمدعلی کلی" بوکسور آمریکایی بود که در سه دوره از مسابقات جهانی سنگین وزن بوکس، قهرمان شد و در سال 1962 دین آسمانی اسلام را به‌عنوان دین حق پذیرفت.

وی در هفدهم ژانویه ۱۹۴۲ در لوئیزویل، کنتاکی، از یک مادر باپتیست و پدر متودیست زاده شد. محمدعلی ورزش بوکس را از سنین جوانی به منظور خرید اتومبیلی برای والدینش آغاز کرد. هنگامی که به بیست سالگی رسید، بسیاری او را اسطوره بوکس در تمامی اعصار می‌دانستند.

ماجرای مسلمان شدن کلی از زمانی رقم خورد که او در مسابقه‌ای در آستانه شکست خوردن از رقیبش بود، و در حالی که او نقش بر زمین شده و داور مسابقه شمارش معکوس می‌گفت، یکی از هواداران کلی که یک مرد مسلمان ایرانی بود، از وی خواست که کلمه "یا الله"را تکرار کند.

کلی بعد از تکرار "یا الله" به طرز معجزه آسایی جان تازه‌ای گرفت و رقیبش را شکست داد. بعد از پایان مسابقه از آن مرد درباره "یا الله" پرسید، و وقتی مرد برای او توضیح داد، محمدعلی تصمیم به مسلمان شدن گرفت.

وی ایمان آوردن خود به اسلام را نتیجه "باور به خدا و صلح" می‌داند و بعد از مسلمان شدن کلی، تغییرات زیادی در رفتار و شخصیتش ایجاد شد.

بیان احساس حضور در صحرای عرفات، از باور قلبی قوی محمدعلی به اسلام حکایت دارد: "من لحظات بسیار زیبایی را در زندگی‌ام تجربه کردم، اما ناب‌ترین احساسی که در زندگی‌ام داشته‌ام، لحظه‌ای بود که هنگام مناسک حج در صحرای عرفات ایستادم. احساس من در آن فضا وصف‌ناپذیر است." 

"یک و نیم میلیون زائر برای طلب بخشش و شکر نعمت‌هایی که خدا به آنان عطا کرده، با اشک و زاری در صحرا جمع شده بودند. این یک تجربه هیجان‌انگیز برای من بود؛ وقتی که می‌دیدم افراد از تمامی رنگ‌ها، نژادها، ملیت‌ها، پادشاهان، سران قدرت و مردمان عادی از کشورهای فقیرنشین همگی با دو تکه پارچه سفید ملبس شده و فارغ از هرگونه حس غرور یا حقارت به نیایش با الله پرداخته‌اند. این جلوه‌ای عملی از مفهوم برابری در اسلام بود."

این بوکسور افسانه‌ای و قهرمان پیشین بوکس حرفه‌ای سنگین وزن جهان که به او لقب "ورزشکار قرن" را داده‌اند، سال‌ها از بیماری پارکینسون رنج می‌کشید و سرانجام در تاریخ چهاردهم خرداد سال جاری در گذشت.

اما پس از فوت، "محمدعلی کلی"به مانند دوران زندگی‌اش از گزند ترکش‌های مسیحیان صهیونیست در امان نماند و اهانت‌های زیادی به او صورت گرفت.

در یکی از این موارد، "رامین پارسا" یکی از اعضای فرقه مسیحیت تبشیری که فعالیت‌های زیادی برای گسترش این فرقه انجام می‌دهد، مسلمان شدن محمدعلی را نه به‌خاطر اعتقاد او به صلح، بلکه "سیاسی" معرفی کرد!

البته منظور از سیاسی بودن در ادعای مجری شبکه صهیونیستی "نجات" اصلا روشن نیست، اما به‌نظر می‌رسد بر خلاف ادعاهای پرطمطراق فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی، آن‌ها تحمل مسلمان شدن یک فرد را ندارند.

اضافه می‌شود، "رامین پارسا" نواده‌ یکی از نزدیکان رضا پهلوی است که خودباختگی و عشق به رژیم صهیونیستی، او را به سفرهای فراوان به سرزمین‌های اشغالی می‌کشاند و جالب آن‌که با سربازان کودک‌کش رژیم اشغال‌گر فلسطین، عکس‌های یادگاری انداخته و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

گفتنی است، چندی پیش "هرمز شریعت" بنیان‌گذار و مجری شبکه ماهواره‌ای هفت نیز در پی تماس بیننده‌ای از ارامنه که مسلمان شدن خود و خانواده‌اش را اعلام کرد، خشمگین شد و حتی به هم‌وطنان ارامنه نیز توهین کرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۷)

نشریه شارلی ابدو نیز با انتشار یک کاریکاتور به مرحوم محمدعلی کلی توهین کرد!
واقعا چه قدر سخت است مسلمانی در غرب.
لعنت خدا بر این افرادی که مسیحیت را به عنوان دین راستین یکی از پیامبران الهی خراب میکنند
محمدعلی اسطوره اخلاق و جوانمردی بود. روحش شاد.
ای بابا! شما هم که همیشه دنبال زیر بغل مورچه می گردین.
حالا یکی یه شکری خورده، شما چقدر به اون بال و پر می دین؟
از پیگیری و توجه شما به سوژه های روز تشکر می شود.
من از خوانندگان رهپویان هستم و هر روز به امید دیدن خبر جدید درباره فرقه ها به این وبلاگ مراجعه می کنم.
همین امروز رهپویانی شوید.... تازه ترین خبرهای فرقه ها را دریافت کنید.
چنان می نویسند شبکه نجات که انگار سی.ان.ان یا ان.بی.سی یا خبرگزاری آسوشیتدپرس هست.
جمع کنید کاسه و کوزه هاتونو...
پاسخ:
دوست عزیز "ناشناس"
شبکه نجات یکی از چهار شبکه ماهواره ای فارسی زبان برای ترویج مسیحیت صهیونیستی بوده و در جای خود حائز اهمیت است.
این وبلاگ نیز به تناسب موضوع به بررسی شبکه های ماهواره ای می پردازد.
شبکه نجات از این قبیل مزخرفات زیاد پخش می‌کنه / مهم حقیقت اسلامه که سرشار از صلح و انساندوستی هست .
طاعات و عباداتتون قبول باشه . ماروهم از دعای خیرتون محروم نکنید در این ماه عزیز و پربرکت.
یاعلی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی