رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه تیر ۲۷ ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

کلاهبرداری که مدعی شفای بیماران است!

"بنی هین" مجری شبکه صهیونیستی "نجات"، مدعی شفای بیماران صعب‌العلاج است، در حالی‌که تحقیقات شبکه‌های آمریکایی این ادعا را زیر سؤال می‌برد و چندین پرونده در ارتباط با کلاهبرداری، فسادهای اخلاقی، مالی و ... علیه او در محاکم قضایی آمریکا تشکیل شده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، فرقه‌هایی در مسیحیت وجود دارند، که بر مسأله "شفا و معجزات" تأکید زیادی دارند و از طریق پخش برنامه‌های هیجان‌انگیز تلویزیونی و ماهواره‌ای در صدد جذب افراد به مسیحیت تبشیری هستند.

از جمله گروه‌های تندرو در این ارتباط "کاریزماتیک‌ها" هستند که اعتقاد به ارتباط دائم و مکاشفه مستقیم از روح‌القدس دارند و از افراد مشهور این فرقه می‌توان به "بنی هین" مجری شبکه تبشیری نجات اشاره کرد.

بر اساس اعتقادات کاریزماتیک‌ها، روح‌القدس امور جدیدی را مکشوف می‌کند که الزاماً در کتاب‌مقدس مکشوف نشده و یکی از مصادیق این امر، یافته "بنی هین" در خصوص تثلیث است.

وی در اظهارنظری بحث برانگیز گفته: "طبق کشف جدید روح‌القدس، تثلیث شامل سه شخص نیست، بلکه نُه شخص، پدر هم روح دارد، هم نفس و هم جسم، پسر و روح‌القدس نیز همین‌گونه؛" از این‌رو تثلیث شامل نُه شخص می‌شود.

بنی هین کیست؟

بنی هین در سال 1952 میلادی در حیفا از پدر و مادری با پیشینه یونانی، ارمنی و فلسطینی به دنیا آمد. بنا به گفته خودش، در زمان تولد، پدرش شهردار این شهر و وی از لحاظ اجتماعی کودکی منزوی بود و لکنت شدید زبان داشت.

خانواده بنی هین پس از جنگ شش روزه رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در سال 1967 میلادی به تورنتوی کانادا مهاجرت کردند.

وی در سال 1979 با "سوزان هارترن" ازدواج کرد. اما با وجود داشتن چهار فرزند، سوزان پس از اطلاع از خیانت‌های اخلاقی "بنی هین" به دلیل آن‌چه او آن را "تفاوت‌های آشتی‌ناپذیر" نامید، در تاریخ یک فوریه 2010 دادخواست طلاق خود را به دادگاه تقدیم کرد.

علاوه بر این، یک مؤسسه چاپ و نشر مسیحی در فوریه 2011 "بنی هین" را به‌علت نقض بند اخلاقی قراردادشان از طریق رابطه خلاف عرف با یک شخص تحت تعقیب قرار داد و کلیسای جماعت ربانی آمریکا نیز ارتباط خود را با او به‌خاطر تعالیم جنجالی، نفی کرده است.

مناقشه‌ها و جنجال‌های زیادی درباره بنی هین وجود دارد. از جمله این‌که گفته می‌شود او چندین موعظه اشتباهی داشته و یا یک میلیاردر در آمریکا است که سابقه بدهی مالی دارد.

در یک برنامه اتفاق افتاده بود که "بنی هین" پسری را گرفته و روی زمین انداخته و به او گفته بود شفا پیدا کرده، اما چند سال بعد، این شخص اذعان کرده بود که "واقعا خبری از شفا نبوده است."


ایجاد فضای هیجانی توسط بنی هین و ادعای شفای بیماران


شبکه ماهواره‌ای "تپش" که بعدها ورشکست شد و به "تی‌آی" تغییر نام داد، از مشتریان سخنرانی‌های جنجالی "بنی هین" بود که او با پرداختن پول به این شبکه به ترویج مسیحیت صهیونیستی می‌پرداخت، اما برنامه "معجزه مسیحیت" این شبکه قطع شد و تکلیف مبالغی که مسیحیان تبشیری برای ترویج مسیحیت تبشیری به بنی هین داده بودند، مشخص نشد.

"بنی هین" در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده و مشهور است که وی پول می‌گیرد و بیماران صعب‌العلاج را فریب می‌دهد و ادعاهایی مطرح شده که بر اساس آن، این مبلّغ صهیونیست، در سال 2002 بیش از هشتاد و نه میلیون دلار از طریق ادعای شفابخشی از افراد بیمار و مذهبی‌های مسیحی دریافت کرده است.

با وجود این، شبکه‌های تلویزیونی آمریکا مانند: "ان بی سی"، "سی ان ان" و یا "اچ بی او" قدرت شفابخشی و معجزه این مجری تبشیری را زیر سؤال برده‌اند و برخی ناظرین برنامه‌های "بنی هین" را بیشتر سرگرمی و طنز می‌دانند و نه برنامه جدی دینی.

از او به‌عنوان پول‌سازترین فرد از طریق ادعای شفا یاد می‌شود. همچنین "بنی هین" الگوی بسیاری از کلاهبرداران و شیادان انرژی درمانی مانند: "علی اکبری" و "محمدعلی طاهری" نیز قرار گرفته است و مسیحیان به قصر، زندگی گران‌قیمت، هواپیمای شخصی و لباس‌های هین اعتراض‌های جدی دارند.

گفتنی است، شبکه ماهواره‌ای "نجات" که یکی از پایگاه‌های ترویج عقاید انحرافی بن هین است، توسط "رضا صفا" راه‌اندازی شده که وی نیز ادعاهای عجیب زیادی مطرح می‌کند و حتی رپرتاژ آگهی‌های زیادی در رابطه با شفای بیماران صعب‌العلاج و لاعلاج توسط صفا، از این شبکه پخش می‌شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۴)

عجب شارلاتانیه این!
مبلغان مسیحیت تبشیری از مشکلات مردم سوء استفاده می کنن و مردم نیز باید اگاه باشند و فریب دروغ پردازی های آنان را نخورند.
با این چیزایی که شما نوشتین اونوقت چطور یه عده عقلشونو دست این آدم می دن
اگر انسان قلب خود را پاک نگه دارد
مجاز و حقیقت را درک میکند
خدا با هرکس رابطه شخصی برقرار میکند
واسطه ای وجود نداره ک فریبی باشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی