رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

چهارشنبه آذر ۲۷ ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

پیروان گرسنه و هزینه سرسام آور گل کریسمسی

یک فنلاندی گران قیمت ترین حلقه گل کریسمسی در کتاب رکوردهای جهانی گینس در حالی به ثبت رسید که میلیون ها مسیحی برای تهیه غذای روزانه خود عاجز هستند.

جمعیت رهپویان هدایت: گفته می شود در طراحی این حلقه گل بیش از 40 قطعه الماس درخشان و یاقوت به کار رفته است. این حلقه گل جواهرنشان و 138.83 قیراطی با استفاده از شیک‌ترین و گران‌ترین گل‌های جهان طراحی و با سنگ‌های الماس و یاقوت تزئین شده است.

این رکورد در حالی در ماه جاری میلادی (دسامبر 2013) در انگلیس به دست آمده است، که میلیون ها گرسنه مسیحی در کشورهای توسعه نیافته و آفریقایی برای تامین غذای روزانه خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

لازم به ذکر است بعضا به بهانه عید کریسمس هدایایی از طرف برخی سازمان ها و اشخاص نامعلوم برای جذب در بین مردم پخش می شود. در صورتی که اکثر این هدایا در داخل کشورهای ثروتمند توزیع شده و دلاری از آن به محرومان مسیحی که در دوردست ها فقیرانه زندگی می کنند نمی رسد.

جالب اینکه همین هدایای ناچیز در شارلاتانیزم رسانه ای به کرات در لابلای اخبار غول های رسانه ای استکباری می پیچد و رسانه های مختلفی از آسوشیتدپرس گرفته تا روزنامه شیکاگو تریبون به این شانتاژها دامن می زنند. حتی صفحات فیس بوکی مختلفی جهت انعکاس این گونه اخبار و گزارشات راه اندازی می شوند.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰
انجمن رهپویان هدایت

از قرار معلوم رضا صفا، کشیش خودخوانده دنیای وهن آلود و لوده بازی تبشیری های صهیونیست مسیحی فقط برای یک بار! از کنار شهرنو در تهران رد شده و حالت غش گونه به او دست داده است.

جمعیت رهپویان هدایت: رضا صفا در بخشی از لفاظی های امروز خود به شهرنوی تهران در زمان شاه و عبور گذری اش – نه همیشگی اش !- از خیابان کناری آن اشاره کرد و افزود: وقتی دوستم گفت که اینجا چه خبر است حالم به شدت در اتوبوس خراب شد.

همچنین میزان وخامت حال رضا صفا از نکات نامعلوم قضیه این کشیش خودخوانده و شهرنو است و در ادامه مشخص نشده که آیا دوستتش رفیق گرمابه و گلستان بوده است یا پای ثابت شهر نو؟

ناگفته نماند این کشیش خودخوانده پروتستانی به جزئیات عبور خود از کنار شهرنو که محل هوسرانی بیماران جنسی بوده اشاره ای نکرده و مشخص نشده که وی طبقه دوم اتوبوس دوطبقه ایستاده و از بالا محوطه را دید می زده است و یا دوستش چه میزان به اندرونی های شهرنو اشرافیت داشت.

رضا صفا در ادامه لفاظی های پراکنده و توهم گونه خود عزاداری و سینه زنی مردم مسلمان ایران در عاشورا را تمسخر کرد.

تحلیل شبیه به طنز نحوه فرو ریختن برج های دوقلو در 11 سپتامبر از دیگر پراکنده گویی های رضا صفا بود که در آن به مواردی از قبیل جاسازی یک تن مواد منفجره در طبقات پایینی و یکی از ستون های بسیار محکم آن تاکید شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۹
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه آذر ۲۶ ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

سلسله گزارش هایی از فرقه های نوظهور+تصویر

زیرپوست فرقه های نوظهور

ساهاجا یوگا در ایران چه می کند؟

خبرنگار جمعیت رهپویان هدایت: تقویم های چاپ شده از خانم ماتاجی در دست چند جوان توجهم را به خودش جلب می کند با خودم می گویم چرا ماتاجی آمال و آرزوی جوانان ما شده است؟

در همین بین از یکی از آنهایی که عکس های ماتاجی در دست اوست می پرسم که آیا این خانم را می شناسی؟ در جوابم می گوید: این خانم مبدع ساهاجا یوگا و روش های مدیتیشن است.

برای اینکه موضوع روشن تر شود به سراغ یکی از شرکت کنندگان کلاس ساهاجا یوگا می روم. جوانی ۲۶ ساله به نام حمید که دانشجوی روان شناسی است از او می پرسم که چند وقت است در این کلاس ها شرکت می کنی؟ در پاسخم می گوید تقریبا شش ماهی است به این کلاس ها می آید.

او در پاسخ به سوال من که آیا این کلاس ها برایش مفید بوده است یا نه؟ می گوید: بیشتر به شرایط روحی و روانی افراد بستگی دارد که اگر این شرایط مناسب باشد می گویند روان درمانی خوب جواب داده است. من خودم از آمدن به این کلاس ها پشیمان نیستم هر چند هزینه های بیار پایین دارد.

از طریق اینترنت و جستجو در آن برخی از مکان های برگزاری ساهاجا یوگا را پیدا می کنم. به یکی دیگر از این کلاس ها مراجعه می کنم، با خانمی آشنا می شوم که تقریبا ۲ ماه است به این کلاس ها می رود او کارمند بانک و تحصیل کرده کارشناس ارشد علم اقتصاد است. از او می پرسم چگونه با این کلاس ها آشنا شده ای؟ در پاسخم می گوید از طریق تبلیغات اینترنتی با ساهاجا یوگا آشنا شده است. او می گوید اساس یوگا بر مبنای روان درمانی است.. وقتی از او جویا می شوم که آیا تغییری در زندگی او رخ داده است یا خیر او می می گوید نمی شود که من این همه خرج کرده ام بالاخره باید یک چیزی عایدم شود!

به سراغ یکی از کارشناسان فرق که در این زمینه ساهاجایوگا تخصص دارد می روم و با او صحبت می کنم او می گوید: فرقه های نوظهور اعم از فرقه های مذهبی، سیاسی، روان درمانی و تجاری و … می باشند.سا هاجا یوگا یکی از انواع عرفان های هندی است که جزو فرقه های روان درمان محسوب می شود که رهبران آنها با عنوان یک قطب فعالیت می کنند و محوریت فردی داشته و خود را منبع انرژی در عالم می داند.

تشکیل دهنده فرقه خانمی به نام ماتاجی است که از انقلابی های هندوستان است او مدعی است که تمام انرژی های دنیا در دست اوست و او مادر تمام پیامبران است هر چند که او مرده است اما گفته در بدن انسانی دیگر ظهور خواهد کرد! ماتاجی به پیروانش می گفت می تواند در کمترین زمان هزاران انسان را به تکامل روحی برساند.

ماتاجی

ماتاجی

به سراغ یکی از کارشناسان ادیان وفرق می روم آقای مرادی که سال هاست روی فرق نوظهور کار می کند در این زمینه می گوید: وقتی سوابق ماتاجی را مشاهده می کنم هیچ سابقه معنوی از او نمی بینم. یعنی او در محضر هیچ بزرگی شاگری نکرده است و یا اصلا تحصیلات و تحقیقاتش در این زمینه ها نبوده است.

ماتاجی فقط مدعی است، جالب است که این خانم انقلابی کارش به جایی می رسد که همواره در دربار ملکه انگلیس رفت و آمد دارد و این رابطه باانگلیسی ها او را معروف می کند و خود را به عنوان مادر دانش معنوی معرفی می کند.

از آقای مرادی راجع به ساهاجایوگا می پرسم در جوابم می گوید: یوگا در معنی تحت اللفظی یعنی وحدت و یگانگی که مکانیزم های مختلفی دارد که متناسب با اعضای بدن طراحی شده که به آن چاکرا می گویند که جزو مراکز حساس ودقیق انرژی است . مثل شبکه گردن، لوله های تخمدان، طحال و جگر، قلب و صورت و دندان همه اینها چاکرا است. یک بخشی دارد به نام نادی ها: که منظور همان کانال چپ و راست و سیستم عصبی بدن است. بخشی از تعلیمات ساهاجا یوگا برگرفته از تعلیمات مذهبی است. برای اینکه هندوستان مرکز ادیان مختلف بوده است اما مهم آن است که ماتاجی مدعی است دارای انرژی الهی می باشد.

با در اختیار داشتن این اطلاعات دوباره به سراغ یکی از کلاس های ساهاجا یوگا می روم آن چه تعجبم را بر می انگیزد این است که دیدم تصاویر خانم ماتاجی با دست و پاهایش در گوشه ای گذاشته و پیروان آن برای رسیدن به آرامش به آنها متوسل می شوند و می گویند برای رسیدن به شفای ماتاجی باید به قطب سجده کرد!

جست و جوهایم را بیشتر می کنم به خانم حسین زاده می رسم از او راجع به خانم ماتاجی سوالاتی را مطرح می کنم: او می گوید:ماتاجی توهم خدای بزرگ و روح القدس را داده است. او مدعی است که طی ۱۲ هزار سال در بدن۱۰۰۰انسان متجلی شده است.

2012111434624.gif

ماتاجی اصول اولیه ادیان را هم زیر سوال می برد. او می گوید پایه تمام ادیان روی زمین با ترس بنا شده است. و تنها راه نجات بشر ساهاجا یوگا است. دیگر نیازی به انبیای الهی نیست و با ساهاجا یوگا به خودشناسی و خداشناسی می رسی. حتی ماتاجی اصول اولیه اخلاقی را در برخورد با دیگر ادیان رعایت نمی کند و همه را مسخره می کند. او بسیاری از توصیفات اسلامی که توسط ائمه اطهار ارائه شده است را مسخره کرده و آنها را داستان سرایی می داند. جالب آن است که اگر شما به جزوات آموزشی این فرقه مراجعه کنید بسیاری از نمادهای فراماسونری را مشاهده می کنید از جمله چشم جهان بین و ستاره پنج پر که یکی از نمادهای انرژی درمانی است. همچنین نماد چلیپا است که از نماد های مهرپرستی و میترایسم می باشد را خواهید دید.

از طریق یکی از دوستانم آدرس برخی از محل های برگزاری کلاس های ساهاجا یوگا را به دست می آورم آن چه که تعجبم را دوچندان می کند این است که بسیاری از این کلاس ها در دفاتر انتشاراتی و فرهنگی صورت می گیرد که برای شرکت در جلسات آنها باید هماهنگی های خاصی با تلفن صورت گرفته که برخی از جلسات درمنازل شخصی استادان ساهاجا یوگا انجام می شود.

سطح کلاس ها متفاوت هست به طوری که از ۳۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان برای این کلاس ها در نظر گرفته شده است و نکته قابل تامل آن که برای شرکت در جلسات کلاس های آموزشی دختران و زنان بیشترین شرکت کنندگان را تشکیل می دهند. این در حالی است که رهبران ساهاجا یوگا فقط برای کسب فقط به دنبال پول هستند. در حالی که ماتاجی مدعی است تمام فعالیت های او به عنوان قطب عام المنفعه و بدون هیچ هزینه ای است. در حالی که دریافت مبالغ با عنوان ماهیانه، فروش کتاب ها و فیلم ها وسی دی ها و جزوات و برگزاری سمینارها و دریافت حق شرکت از شرکت کنندگان از منافع مالی بسیار زیادی است که این طریق برای کسب درآمدی است برای رهبران این فرقه که در ایران فعالیت می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۷
انجمن رهپویان هدایت

  متنی که می خوانید بخش پایانی افشاگری های م - الف در مصاحبه  با رهپویان هدایت در خصوص سعید عابدینی است.

-خانوم م-الف در بخشی از مصاحبه در خصوص کلیسای خانگی سعید صحبت کردید لطفا در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه کنید؟

بله گفتم که سعید از هر راهی برای رسیدن به اهدافش استفاده می کرد البته همین آدم کسی بود که از مذهب به شدت بدش می آمد ویکی از دلایل راه اندازی کلیساهای خانگی همین مطلب بود چون کلیسای خانگی برای سعید محل آموزش مسیحیت نبود بلکه محل شهوت رانی بود، ببینید70درصد جمعیت شرکت کننده کلیساهای خانگی سعید را خانوم ها تشکیل می دادند که سعید با اکثر آنها رابطه داشت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۵
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه آذر ۱۸ ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ

خواستگاری زنده و توضیح عهد عتیق در یک دقیقه!

جمعیت رهپویان هدایت: برنامه قاصدک شبکه ست سون پارس به سوژه طنز مخاطبان تبدیل شده و از خواستگاری زنده گرفته تا توضیح عهد عتیق در یک دقیقه از سوی مخاطبان مطرح می شود.

نیکو جهانپور، مجری برنامه زنده تلویزیونی قاصدک که با ظاهری نامناسب جلوی دروبین ظاهر می شود از سوی یکی از بینندگان برنامه مورد خواستگاری قرار گرفت که بلافاصله ارتباط تلفنی آن شخص قطع شد.

یکی دیگر از بینندگان برنامه قاصدک از نیکو جهان پور پرسید که من کار دارم آیا می توانم ازداج کنم یا نه؟ و بیننده ای نیز گفت که عهد عتیق را در یک دقیقه برای من توضیح دهید.

همچنین بیننده ای که از شهر کاشان زنگ زده بود، مجری برنامه قاصدک را با کلمات «حاجی خانم» خطاب کرد.

گفتنی است، شبکه ماهواره ای ست سون پارس یکی از چهار شبکه تبلیغ مسیحیت در بین فارسی زبان ها است که از سوی سارا افشار مدیریت می شود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۲ ، ۰۱:۱۵
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه آذر ۱۷ ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

تنها صهیونیزم مسیحی رضا صفا حقیقت است!

جمعیت رهپویان هدایت: رضا صفا، کشیش خودخوانده و فراری از ایران در لفاظی های توهم گونه خود از شبکه ماهواره ای نجات، تنها جریان صهیونیزم مسیحی را حقیقت خواند و بقیه مذاهب را به ساختگی بودن متهم کرد!

این کشیش خودخوانده و مرتد ضمن دعوت از پیروان همه ادیان برای پذیرفتن مسیحیت مدنظر صهیونیست ها، بهائیت را نیز یک مذهب در کنار اسلام عنوان کرد و از پیروانش خواست بهتر است که به دین مسیحیت وارد شوند.

وی اسلام را به یک ماهی گندیده و مسیحیت صهیونیستی را به ماهی تازه تشبیه کرد و از مسلمانان فارسی زبان خواست که به جای ماهی گندیده، ماهی سالم و تازه را انتخاب کنند.

رضا صفا با بیان اینکه باطن مسلمانان از مملو خودخواهی و روح شیطان است، هموطنان ایرانی را به توبه کردن  رها شدن از بند تنفر و اسارت و پذیرفتن مسیحیت دعوت کرد!   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۴
انجمن رهپویان هدایت

سعید عابدینی ادعای احضار روح و اخراج شیاطین را داشت!

 متنی که می خوانید بخش دوم افشاگری های م - الف در خصوص سعید عابدینی است

-خانم م-الف شما گفتید سعید عابدینی عاشق نئولا شده بود، پس چرا براحتی عشقش را از دست داد؟

ببینید، گفتم که سعید یک آدم هوس باز و عیاش بود،من فکر می کنم عشق به نئولا از اولش هم به خاطر هوس بازی بود، چون بعدها رفتارهای سعید با دختران را در کلیسای خانگی می دیدم.کسی نمی تواند عاشق کس دیگری باشد و به راحتی با دیگران رابطه برقرار کند!!

-البته صحبت در مورد کلیسای خانگی و نقش سعید عابدینی درآن را به ادامه سئوالات بعدی در گفت و گو موکول می کنیم، اما در این قسمت لطفا کمی در مورد رفتارهای سعید از زمانی که وارد مجموعه کلیسای جماعت ربانی شده بود توضیح دهید؟

از نظر من سعید یک فرد دروغ گو و شیاد است، چون او ادعا می کرد که از سوی مسیح مامور شده تا دیگران را هدایت کند و به سمت خدا ببرد اما کسی که از سوی مسیح انتخاب می شود باید شخص پاک و بی آلایشی باشد نه اینکه دست به هرکاری بزند تا به خواسته های خودش برسد.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۹
انجمن رهپویان هدایت

متنی که می خوانید گفت و گوی جمعیت رهپویان هدایت با یکی از قربانیان سعید عابدینی است.

دستان لرزان خانم م-الف حکایت از آن داشت که از رابطه اش با سعید عابدینی ، پشیمان و البته بسیار متضرر شده است به طوری که بارها در طول مصاحبه با چشمان اشک بار او مواجه شدیم. م-الف که به امید رهایی از مشکلات پیش آمده در زندگی اش و به امید رسیدن به خدا به سمت سعید عابدینی کشیده می شود نمی دانسته که قرار است در دام (به قول خودش) یک شیادحرفه ای بیافتد کسی که با دستاویز قرار دادن نام خدا ودین مسیح  بسیاری از دختران همانند او را اغفال می کند و مسیر زندگی آنها را دچار انحراف می کند.

مطالب زیر بخش اول مصاحبه خانم م-الف با خبرنگار جمعیت رهپویان هدایت است که خبر آن در تاریخ بیستم آبان ماه در وبلاگ رهپویان هدایت منتشر شد.


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۲ ، ۰۱:۱۵
انجمن رهپویان هدایت