رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۱۱ ۱۴۰۳، ۰۲:۰۱ ب.ظ

بی اعتمادی به مسیحیان فارسی زبان

رهپویان هدایت: بسیاری از پناهندگان در کشورهای غربی به امید دریافت پناهندگی و سهولت در امر مهاجرت به صورت ظاهری و دروغین به مسیحیت تمایل پیدا می کنند.

اما هم اکنون به قدری این روش لوث شده و بستری برای سوءاستفاده های مختلف گردیده که حتی همین کشورهای غربی نیز سخت گیری بیشتری نسبت به این قبیل افراد به خرج می دهند.

چنانچه براساس داده‌های موجود در کشور آلمان در سال 2019 میلادی تنها درخواست 22 درصد از پناهجویان مسیحی فارسی زبان را پذیرفته شده است.

همچنین مقامات ایالتی کشور آلمان تغییر دین را متداول ترین روش درخواست پناهندگی برای مهاجرین می‌دانند. مورد دیگری که وجود دارد تمایز رفتار بین کلیساهای کاتولیک و کلیساهای پروتستان در زمینه تعمید و پذیرفتن اعضای جدید است. کلیساهای کاتولیک به سختی افراد غیر عضو را تعمید می‌دهند و مسیحی شدن آنها را تائید می‌کنند اما در مقابل کلیساهای پروتستان به سادگی و سهولت افراد را تعمید می دهند.

به همین دلیل بیشتر پناهندگان تمایل دارند که در کلیساهای پروتستان عضویت پیدا کنند و زودتر مسیر مهاجرت خود را هموار کنند. اما در مقابل دادگاه های امور پناهندگی با آگاهی نسبت به مسائل مذکور، سخت گیری بیشتری نسبت به پناهندگان تغییر دین داده شده و پروتستان اعمال می‌کنند.

دلیل ارائه شده این است که این افراد عمدتا به دلایل اجتماعی، فشارهای ناشی از بحران‌های روحی و همچنین سهولت در پناهندگی در کلیسا حضور پیدا می‌کنند و برهمین اساس تغییر دین آنها حقیقی و راستین نیست.

مورد دیگری که قابل توجه است استقبال کلیساهای پروتستان از اعضای تازه و بدون بنیان مسیحی، با هدف انتفاع مالی و استفاده ابزاری از این افراد برای پر کردن کلیساهای خالی خود است.

هم اکنون درگیری بین کلیسا و مقامات پروتستان از سویی و مقامات دولتی کشورهای اروپایی از سویی دیگر، در مورد پناهندگان تغییر دین یافته وجود دارد. جریان پروتستان که به دنبال سوءاستفاده حداکثری از این افراد آسیب دیده و نیازمند است و ارکان دولتی که یقین دارند این تغییر دین ها صرفا ظاهری و دروغین بوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی