رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه خرداد ۲۵ ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

سونامی کلیساهای تجاری در فرقه مسیحیت صهیونیستی

پدیده‌ای به‌نام "مسیحی‌نماها" که برای پذیرش پناهندگی خود را مسیحی معرفی می‌کنند، فرصتی را برای کاسبان فراهم آورده تا با راه‌اندازی کلیساهای تجاری به کسب درآمد بپردازند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، مسیحیت تبشیری در نقطه حضیض خود قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که رسانه‌های اصلی وابسته به این فرقه، هر روز از نابسامانی‌های جدید گزارش‌هایی منتشر می‌کنند.

"استفاده از پوشش مسیحیت برای گرفتن پناهندگی" از معضل‌های اصلی فرقه مورد حمایت کشورهای غربی یعنی "مسیحیت تبشیری" بوده که این روزها موضوع اصلی گلایه‌های پایگاه‌های رسانه‌ای آن را تشکیل می‌دهد.

در تازه‌ترین گزارش مرتبط، یک تارنمای اینترنتی وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی، بار دیگر درباره سوء‌استفاده افراد از نام مسیحیت و شگردهای آن‌ها برای رسیدن به منافع و مطامع مالی پرده‌برداری کرده است.

بر اساس شواهد مستند این سایت، یکی از راهکارها "راه‌اندازی صفحات به نام‌های مختلف در فیس‌بوک و اشتراک‌گذاری مطالب برای سندسازی" است؛ موضوعی که به تعداد فراوان مشاهده شده و در بیش‌تر موارد مدیران پروفایل به ظاهر مسیحی، "کاتولیک‌تر از پاپ" می‌شوند، در حالی که هیچ اعتقادی به مسیحیت ندارند.

در مصاحبه حضوری گزارش‌گر مسیحی با افراد مسیحی‌نما در کشور همسایه موارد جالبی به چشم می‌خورد. به‌عنوان نمونه فردی که از همسر خود جدا شده، ساده‌ترین کیس برای پناهندگی را مسیحیت معرفی کرده و گفته است: "در تمام دو سالی که در ......[کشور مورد اشاره] است، دو سه بار بیشتر به کلیسا نرفته است، اما امید دارد تا از این طریق به کشوری دیگر مهاجرت کند."

زوج دیگری نیز به امید پذیرش درخواست پناهندگی‌شان، خود را مسیحی و فعال کلیسای خانگی در ایران نامیده‌اند تا با تغییر دین صوری ونه واقعی-درصدد دریافت پناهندگی از آمریکا یا کانادا باشند.

در این بین باید به نقش منفی سازمان ملل و کشورهای غربی در به‌وجود آمدن پدیده نامیمون "تغییر دین‌های صوری" نیز اشاره شود که اتفاقا بیش‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

یک فرد دیگر مصاحبه‌شونده به صراحت درباره نقشه‌های خود برای قبولی در مراحل پناهندگی می‌گوید: "زمانی به بهائیان نزدیک شدم، یک روز خودم را یک هم‌جنس‌گرا معرفی کردم، اما با گذشت زمان و کسب تجربیاتی که در این زمینه پیدا کرده‌ام، دریافتم در حال حاضر ساده‌ترین مسیر کسب پناهندگی از طریق مسیحیت است، دریافت برگه تعمید به مراتب راحت‌تر از تأییدیه‌های جامعه بهائیان می‌باشد و وانمود کردن به هم‌جنس‌گرایی و در شرایط قرار گرفتن، عمل چندش‌آوری است."

بنا بر این گزارش، با توجه به فراهم بودن شرایط کسب درآمد و تجارت از طریق فروش تعمیدنامه، افرادی سودجو به‌راحتی کلیسا راه‌اندازی کرده و از این طریق به کلاه‌برداری مشغول هستند که به‌نظر می‌رسد این موضوع، سفرهای متعدد افرادی مانند: "رضا صفا"، "الناتان باغستانی" و دیگر افراد جریان مسیحیت صهیونیستی به این کشور همسایه را توجیه می‌کند.

مصاحبه‌کننده نیز در پایان به این نتیجه رسیده است که این افراد از مسیحیت هیچ چیزی نفهمیده‌اند و مسیحی‌نما هستند و هشدار داده، در آینده نیز "مشابه این افراد که در این قالب به کلیساها می‌آیند، بی‌شمار خواهند بود".

در همین ارتباط:


حقیقت تلخ "مسیحیان صوری" به گزارش رسانه مسیحی

عمانوئیل؛ کلیسایی که به تجارتخانه تبدیل شده بود+ سند

 

بحران مسیحی‌نماها به انگلیس نیز کشیده شده است تا جایی که گروهی از نمایندگان پارلمان این کشور در گزارشی معیارهای رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی افرادی که به مسیحیت گرویده‌اند، را ناعادلانه دانسته‌اند.

آلمان نیز در شمار کشورهایی قرار دارد که با معضل تغییر دین‌های ظاهری مواجه شده و این نگرانی در این کشور به‌وجود آمده که این قبیل اقدامات می‌تواند در زمره یک شیادی بزرگ قرار بگیرد.

دامنه این بحران بین مسیحیان به شبکه‌های اجتماعی نیز کشیده شده است. فردی در فیس‌بوک یکی از ترفندهای پناهندگی را "شهادت‌های دروغ افراد درباره دیدن حضرت عیسی(ع)" و "صدا زدن او توسط خدا" معرفی کرده است.

پروفایل دیگری که به‌عنوان کلیسای ایرانیان در یک کشور آمریکای شمالی فعالیت می‌کند، نیز از جمله صفحات ساختگی برای کسب درآمد و تجارت بوده و این نکته از نوشته‌های یکی از گردانندگان آن مشخص می‌شود که خطاب به همکار خود نوشته "اینکه بیایی با کپی کردن از مطالب دیگران و عکس‌های فتوشاپ[خود را مسیحی جا بزنی] نمی‌توانی که ادعای مسیحی کنی."

با وجود این افشاگری‌ها، باید دید کنش‌گران و بازیگران مسیحیت واقعی و اصیل همچون مقام‌های واتیکان برای حل این معضل روزافزون چه راهکاری می‌اندیشند؛ هرچند که سودجویان این ماجرای تأسف‌بار ساکت نخواهند نشست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۷)

جل الخالق@
کاسبان تحریم شنیده بودیم ولی کاسبان کلیسا که دیگه شما نوشتین، نوبره واقعا!
چرا نان مردم را آجر می کنید؟
آخه می دونی چه قدر از مسیحیان از این راه کسب روزی می کنن؟
بدون صرف هیچ گونه هزینه ای و با داشتن یک دستگاه چاپ می شه کلی تعمیدنامه صادر کرد و سر سازمان ملل کلاه گذاشت.
راستی بگم دلالی این کار بیش تر از خودش درآمد داره.
کدام کشور همسایه؟؟؟
خوب شما نگاه کنید در همین کشورهای به اصطلاح مسیحی ( چه پروتستان و چه کاتولیک) خیلی از قوانین و مقررات جامعه کلا مخالفت صریح با دین مسیحیت داره . مثلا همین ازدواج همجنس بازها! خود این کشورهای مسیحی هم دروغ می گویند و هیچ اعتقادی به مسیحی و مسیحیت ندارند . حالا شما از پناهندگانی که فقط برای تائید پناهندگی ، یک شبه مسیحی افراطی می شوند چه انتظاری دارید؟ این قبیل آدمای بی هویت امروز مسیحی می شن . فردا هم بی خدا . پس فردا هم بهایی . کلا دنبال سواستفاده و رسیدن به منافع خودشون هستند.
خیلی عالی نوشتین ممنون
ممنون از اطلاع رسانیتون
در صورت امکان راه های ارتباطی دیگر رو برای من ارسال کنید.
قسمتی از نوشته هام رو هم براتون ارسال کردم . امیدوارم مثمر باشد .
منتظر پاسختان هستم .
با تشکر .
پاسخ:
دوست عزیز بالای وبلاگ می تونید با کلیک بر روی هر یک از گزینه ها به صفحه انجمن رهپویان هدایت وارد شوید لطفا پست الکترونیک خود را برای ما ارسال کنید جهت همکارری بیشتر
بنده خدا مارتین لوتر اینهمه سختی کشید تا جلوی تجاری سازی کلیسا رو بگیره اما ظاهره و با توجه به این مطلب شما نتونسته که!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی