رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مشایخ کلیسای انجیلی عمانوئیل تهران، کلیسا را به مکانی برای تجارت اختصاص داده و فروش تعمیدنامه را بهترین راه کسب درآمد برای خود انتخاب کرده بودند.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت: یکی از اعضای سابق کلیسای انجیلی عمانوئیل تهران در شبکه اجتماعی اقدام به انتشار یک مطلب کرد که در آن پشت پرده های ناگفته ای از وجود فسادهای مالی گسترده در درون کلیسا را افشا کرد .

بررسی این مطلب و واکنش های متفاوت وبعضا محتاطانه ای که در ذیل آن آمده است، نشان می دهد افرادی که قصد مسافرت به برخی از کشورهای خاص را داشته اند مورد سوء استفاده مشایخ کلیسا قرار می گرفته اند.

این افراد معمولا باپرداخت مبالغی نسبتا کلان مجبور به خرید گواهی تعمید می شده اند، در حالی که این افراد یا اصلا مسیحی نبوده اند و یا در طول عمر خود حتی یک بار نیز به کلیسا رفت و آمد نداشته اند.

 

 

                 تصویر بخشی از مطلب منتشر شده و واکنش های مسیحیان به آن         

ظاهرا مشایخ وهیئت گردانندگان کلیساهای ایران، کلیسا را بهترین مکان برای کلاهبرداری و کسب درآمد نامشروع یافته اند که شاید چندان هم بدون دلیل نباشد، چون این افراد بدون نیاز به ابزار تولید ونیروی انسانی موفق به کسب درآمدهای هنگفت می شده اند.

بخش عمده ای از اعضای اصلی کلیساهای ایران افراد تنبلی هستند که برای رهایی از کسب درآمد مشروع، خود را به کلیسا نزدیک می کرده اند و با نفوذ در هیئت رهبری کلیساها، موفق به اشغال یکی از سمت های فرقه ای آنجا می شده اند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از دیگران می کرده اند.

 چون این کلاهبرداری ها معمولا با حمایت و پوشش بزرگان کلیسا صورت می گیرد، این دسته از افراد نیز همیشه خط قرمز تشکیلات کلیسا بوده اند به طوری که هیچ زمانی فرصتی برای اعتراض اعضای کلیسا باقی نمی ماند .

بنا بر این گزارش به اعتقاد برخی از اعضای کلیسا، مرکز گرایی سازمانی بسیار شدیدی که در تشکیلات فرقه ای کلیسا وجود دارد، موجب می شود گردانندگان کلیسا همیشه چارچوبی غیر قابل دسترسی برای خود تعریف کنند وخود را از هر گونه پاسخگویی و تعرض مصون بدارند.

البته این اولین بار نیست که مفاسد مالی درون کلیساها به بیرون درز می کند و نمونه های متعددی از این قبیل قبلا وجود داشته است که این مساله موجب ریزش اعضای زیادی از کلیسا، در طول زمان شده است .

گفتنی است کلیسای انجیلی عمانوئیل تهران که یکی از کلیساهای زیر مجموعه شورای کلیساهای انجیلی ایران است در تقسیم بندی هزاران گانه فرقه پروتستان که توسط سرویس های جاسوسی غربی، طراحی و مدیریت می شود، جزء کلیساهای محافظه کار به شمار می آید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی