رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

نقد بهائیت

سال هاست مهره های بهائی در سطح بین الملل به سیاه نمایی علیه ایرانیان می پردازند و می کوشند تا زمینه های لازم برای تحریم را فراهم کنند. مهره های خائن بهائی در بحث تحریم هایی چون تحریم دارویی ملت ایران نقش دارند و از این رو هدف آن ها کاملا در تعارض با جامعه ایران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۴:۵۳
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه تیر ۲۸ ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مجلس انگلیس در برابر کلیسا

مسیحیت در انگلیس

کشور انگلیس برخلاف آنچه در فضای رسانه مطرح می‌شود، تحت سلطه و نفوذ نمایندگان کلیسا قرار دارد.اسقف اعظم کلیسای لندن در تمامی جلسات پارلمانی انگلیس شرکت کرده و در مورد مسائل سیاسی می‌تواند اظهارنظر کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۲ ، ۱۰:۲۶
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه تیر ۲۶ ۱۴۰۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

حق‌دارید تعجب کنید...

مسیحیت تبشیری

مسیحیت، باید هم تعجب کند که یک روحانی تأثیرگذار شیعه پیشنهاد طلبه و روحانی برای کودک و نوجوان را داده است. ذهنیت کشیشان در فرق متعدد مسیحی از تجاوز، کودک‌آزاری، کودک کشی در کانادا و ... تجاوز نمی‌کند و نمی‌توانند مسئله تبیین دین و آموزه‌های زیبای اسلامی برای کودکان و نونهالان را هضم کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۲ ، ۱۴:۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نقد بهائیت

امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت در صدد برآمده اند تا داستان شوم خویش را با مسائل اجتماعی درون ایران پیوند بزنند و چنین وانمود کنند که گویی تشابهی میان آن ها با ما ایرانیان وجود دارد. جالب است، بهائیان که خود را تافته جدا بافته از ملت ایرانیان می دانستند و سرکرده شان با صراحت وطن دوستی را نفی می کند، امروزه مدعی تشابه با ما ایرانیان گردیده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۲ ، ۱۶:۳۰
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه تیر ۲۱ ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

مغزشویی به سبک فرقه نعمت الهیه

نقد تصوف

روسای فرقه نعمت الهیه گنابادیه همانند سایر فرقه‌های انحرافی که در اقصی نقاط جهان وجود دارد، مریدان بیچاره را به گونه‌ای تحت سلطه درآورده‌اند که آنها دیگر هیچ‌گونه اراده و اختیاری برای  فکر کردن و مستقل عمل کردن نداشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۱
انجمن رهپویان هدایت

کار و تلاش از مسائلی است که تمام انسان‌ها اهمیت آن را واقف هستند و سعی دارند از تنبلی و خرفتی دوری کنند. در روایات فراوانی تأکید بر اهمیت کار و تلاش شده است به‌گونه‌ای که هرچقدر کار سخت‌تر و سنگین‌تر باشد فضیلت و ثواب آن نزد پروردگار افزون می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۵:۴۰
انجمن رهپویان هدایت
شنبه تیر ۱۷ ۱۴۰۲، ۰۲:۲۸ ب.ظ

مغلطه سرکرده بهائیت در خصوص نفی وطن دوستی

 


مهره های فرقه ضاله بهائیت در فضای مجازی مطالبی با مضمون "ارزش ایران در نزد بهائیان" منتشر می کنند و سعی دارند چنین وانمود کنند که به مسئله وطن علاقه مند هستند. در حالی که بها، سرکرده فرقه ضاله بهائیت با صراحت اعلام کرده است: ولیس الفضل لمن یحب الوطن، و بل لمن یحب العالم، و برای کسی که به وطن خویش محبت دارد این ویژگی هیچ فضلی محسوب نمی شود بلکه فضل برای کسی است که جهان را دوست دارد!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۴:۲۸
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه تیر ۱۴ ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ

اعلامیه جهانی حقوق بشر از منظر امام خمینی (ره)

حضرت امام خمینی ره یک سال قبل از وقوع انقلاب اسلامی1357 در مراسمی که به مناسبت چهلم شهدای قم برگزارشده بود ، اعلامیه جهانی حقوق بشر را موردانتقاد جدی قرار داده و دستاورد چهل‌ساله عملکرد این اعلامیه ناکارآمد را با فرمایشاتشان به‌طور کامل تبیین نمودند. در این مجال بخش‌هایی از سخنرانی حضرت امام خمینی ره را به‌اختصار ارائه خواهد شد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۲ ، ۱۰:۵۳
انجمن رهپویان هدایت