رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه بهمن ۱۹ ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ

فساد در کلیسا دادِ مجری صهیونیستی را در آورد

دور شدن از کتاب مقدس و روی آوردن به رقص، مصرف مشروبات الکلی و موسیقی‌های بی‌محتوا در کلیساها به مرز هشدار رسیده است؛ تا جایی که "رضا صفا مجری شبکه مسیحی نجات" به فراگیر شدن آن‌ها در مسیحیت انتقاد کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، فساد در کلیسا قرن‌ها است که به یک چالش برای مسیحیت تبدیل شده است و علت‌های مختلفی را برای آن برشمرده‌اند.

با وجود آن‌که مفاسد اخلاقی و جنسی کشیشان را ناشی از "مجرد بودن آن‌ها مطابق کتاب مقدس" می‌دانند، اما برای مفاسد مالی و اجتماعی کلیسا علت قابل قبول و موجهی را بیان نمی‌کنند.

کار به جایی کشیده شده که صدور احکام چند صد ساله برای کشیشان در بسیاری از کشورها، امری عادی بوده و از قباحت و زشتی بیرون آمده و جالب آن‌که تنها به یک فرقه از مسیحیت نیز محدود نشده و به همه فرقه‌ها و گروه‌های مسیحی تسری پیدا کرده است.

از سوء استفاده جنسی از کودکان گرفته تا همجنس‌بازی کشیشان و موارد بسیار دیگری از این قبیل، در عمل کلیسا را به یکی از "فاسدترین مکان‌ها" در برخی از کشورها تبدیل کرده و عزم جدی نیز برای مقابله و برچیدن آن‌ها وجود ندارد و یکی از دلایل این بی‌تفاوتی را می‌توان "آزاد نشان دادن این مکان برای جذب عضو" عنوان کرد.

رضا صفا مجری شبکه صهیونیستی نجات در یکی از برنامه‌های این شبکه، آشکارا به وجود مفاسد در کلیساها اذعان کرد و از رواج رقص، موسیقی‌های بی‌محتوا و نوشیدن شراب در کلیساها انتقاد کرد.

البته بهتر است رضا صفا پیش از آنکه به دیگران حمله‌ور شود، نگاهی به عملکرد شبکه تحت مدیریت خودش بیندازد؛ چرا که انواع و اقسام موسیقی‌های هیجانی و بی‌محتوا به‌صورت روزمره از این شبکه پخش می‌شود.

او ادامه داد اگر در بین افراد کلیسا از کتاب مقدس صحبت شود، هیچ توجهی به آن ندارند. از صحبت‌های او می‌توان برداشت کرد که اساسا این افراد به‌عنوان یک مسیحی در یک مکان عبادتی جمع نشده‌اند، بلکه در جستجوی مکانی برای نمایش بی‌بندوباری به نشانی کلیسا رسیده‌اند.

به‌عنوان شاهدی برای این ادعا می‌توان به گفته‌های یکی از اعضای کلیسای غیرقانونی عمانوئیل اشاره کرد که گفته بود مراجعه کنندگان به کلیسا، پسران و دخترانی هستند که به دنبال جنس مخالف هستند و یا کلیسا را مکانی مناسب برای نوشیدن مشروبات الکلی می‌دانند.

یکی از مشایخ این کلیسای غیرقانونی نیز که به این وضعیت معترض بوده، کلیسا را مکانی برای قرار ملاقات دختران و پسران معرفی کرده است و از فردی نام می‌برد که به علت زن‌بارگی از کلیسای جماعت ربانی اخراج شده بود، ولی این فرقه بدون در نظر گرفتن سابقه ناشایست پیشین، وی را جذب می‌کند.

جالب آنکه مطابق نوشته‌های یکی از اعضای سابق این فرقه در شبکه اجتماعی، این فرد فاسد در این کلیسا نیز از فساد قبلی خودش دست برنداشته است و به‌علت تجاوز به یکی از پرسنل کلیسا از آنجا نیز اخراج شده است.

باید افزود، این تنها گونه فساد در کلیسا نیست و انواع بحران‌ها از جمله: فسادهای مالی نیز دامن‌گیر کلیسا شده است؛ به‌طوری که پول‌پرستی، غارت و اختلاس به نام دین و مذهب هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.

در خصوص فساد مالی می‌توان از فرقه غیرقانونی جماعت ربانی نام برد که از زبان یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک مطالبی در رابطه با آن بیان شد و طبق آن فرزند یکی از صاحب منصبان این فرقه، از "ادوارد هوسپیان‌مهر" مجری شبکه‌های ماهواره‌ای و عضو فعال کلیسای ایرانیان لندن و "وارتان آوانسیان"، به‌عنوان متهمان این فساد مالی نام برده است.

"کلیسای غیرقانونی عمانوئیل تهران" که یکی از زیرمجموعه‌های انجیلی پروتستانی ایران است، نیز از این فسادها در امان نبوده و یکی از اعضای هیئت مشایخ کلیسا که نقش اصلی را در تدوین مقررات احوال شخصیه مسیحیان پروتستان ایران را بر عهده داشت، هدایای ایرانیان مقیم آمریکا را تصاحب کرده و به کلیسا تحویل نداده بود.

اختلاف هیئت مشایخ بر سر مفاسد اقتصادی تا آنجا پیش رفته بود که شبان کلیسای عمانوئیل و رئیس شورای کلیساهای انجیلی ایران، از طرف برخی از اعضای مشایخ کلیسا، تهدید به آبروریزی شده بودند.

علاوه بر این، چندی پیش خبری در وبلاگ رهپویان منتشر شد که بر اساس آن یکی از مقام‌های کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی خود را "مشروب‌خور و قمارباز" معرفی کرده و سند آن نیز توسط بر روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

بر اساس گزارش انجمن رهپویان هدایت، فساد جنسی و شهوت‌رانی در کلیه کلیساهای جهان به مرز هشدار رسیده است. "شبکه ماهواره‌ای سی‌ان‌ان" در تاریخ سی‌ام فروردین 86، هم‌زمان با سفر پاپ به آمریکا و استقبال گرم جرج بوش، از یک فساد نهادینه شده در کلیساها پرده برداشت.

مطابق گزارش رسانه پیش‌گفته، تنها در سال 2006 میلادی حدود هفت‌صد مورد کودک آزاری و تجاوز جنسی یا هم‌جنس‌بازی میان کشیش‌های کاتولیک، ثبت و شکایت رسمی شده است.

برای جبران این رسوایی کم‌نظیر، کلیساها مجبور به پرداخت بیش از دو میلیارد دلار خسارت به خانواده‌های قربانیان شده‌اند.

گفتنی است، در اروپا همگی کشیشان، هم‌خوابه‌های متعدد نگاه می‌داشته‌اند؛ به طوری‌که در شهر یک‌صد هزار نفری رم، شش‌هزار روسپی زندگی می‌کرده‌ است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

marg bar sandis khor rejim

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی