رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه ارديبهشت ۳۰ ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

زنی که با دستور تشکیلاتی وارد ایران شد + عکس

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: میترا (دانل) شریعت دختری اهل کشورامریکا بود که از سنین جوانی در کلیساهای پروتستان حضوری فعال داشت و پس از رصد هدفمند یکی از تجار ایرانی به نام همایون شریعت پناه با او ازدواج کرد.

همایون شریعت پناهی که به عنوان بازرگان به آمریکا رفت و آمد داشت و با توجه به امکانات مالی بهترین گزینه جهت تبلیغ تفکر انحرافی فرقه پروتستان محسوب می‌شد به همین دلیل میترا پس از ازدواج با همایون شریعت پناهی برادر هرمز شریعت به ایران آمد و به رغم گرویدن ظاهری به اسلام به فعالیت های تبیشیری خویش پرداخت.

بخشی از این فعالیت نفوذ در خویشاوندان نزدیک و تبلیغ پنهان مسیحیت تبشیری بود که نخستین فرد متاثر از این جریان هرمز شریعت پناهی است.

هرمز که در یکی از دانشگاه‌های معروف تهران درس می‌خواند پس از چندی به واسطه دانل به مسیحیت تبشیری گروید و در پی این تغییر اعتقادی، ارتباط او با همسر برادرش به گونه ای دیگر شد و روابط پنهان دانل و هرمز شکل گرفت.

همزمان با چنین تغییراتی، شبان وقت کلیسای جماعت ربانی به دانل دستور داد تا هرمز را بیش از پیش به فرقه پروتستان وابسته کند تا از طریق او در دانشگاه نفوذ کنند و طرحی را اجرا کنند که سال‌ها قبل بنیانگذاران این کلیسا به دنبال آن بودند یعنی نفوذ در دانشگاه ها. به همین منظور زمین مقابل دانشگاه تهران را برای کلیسا در نظر گرفته بودند.

در پی چنین دستوری میترا اقداماتی را آغاز می کند که به جدایی او از همایون منجر ‌شود و به دنبال آن هرمز شریعت حضور بیشتری در کلیسا پیدا می‌کند. بخشی از این اقدامات برقراری روابط خاص با هرمز بود که سرانجام توسط همایون کشف شد.

هرمز نیز که سودای زندگی در آمریکا را داشت از این موقعیت سوء استفاده کرده و چند روز پس از جدایی همایون و میترا، وی را به عقد خویش درآورد و به واسطه این ازدواج توانست به خارج از کشور برود و به سودای دیرین خود دست پیدا کند.

هر چند هرمز شریعت به دروغ این موضوع را انکار می کند اما تصاویری از او وجود دارد که نشان دهنده ارتباط او با دانل در زمانی است که هنوز دانل همسر همایون بوده است.

(تصویری از جوانی هرمز و دانل زمانی که داخل کشور بودند و دانل همسر همایون بود)

باید افزود این جدایی تشکیلاتی و ازدواج پس از آن از سابقه‌ای دیرین در میان فرقه ها دارد که نمونه آن ازدواج و جدایی سازمانی مریم رجوی، مهدی ابریشم چی و مسعود رجوی است که الگویی برای سایر گروهک‌ها و فرقه ها شد و خانواده شریعت پناهی به واسطه عضویت همراز فرزند کوچک خانواده در فرقه رجوی با ازدواج های تشکیلاتی آشنایی داشتند.

به هر حال دانل پس از این جدایی بار دیگر مسیحی شده و با هرمز شریعت پناهی ازدواج کرد. این دو پس از خروج از کشور در شبکه سلطنت طلب پارس مشغول به فعالیت شدند و پس از رسیدن دستور تشکیلاتی از سوی سران اردوگاه صلیبی مانند جرح وود مأمور سازمان سیا به شبکه مسیحی محبت رفته و در آن‌جا به فعالیت تبشیری خود ادامه دادند تا چندی پیش که با مدیران آن مشکل پیدا کرده و از جمع آن‌ها جدا شدند.

ادامه دارد.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

سلام
خوشحال میشیم اگه به ما هم سری بزنید و مهمون سنگر ما باشین
یا علی
با سلام خواهشمند است نسبت به معرفی وبلاگhttp://shovalyeh.blogfa.com در وبلاگ خود اقدام فرمایید. قبلاً از اقدامات ارزشمند شما کمال امتنان را دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی