رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دانشگاه‌های صنعتی کشور در اقدامی جالب با تبلیغ منافقین و سران فتنه از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند که مشخص نیست با این اوضاع آینده این سال تحصیلی و دانشجویان به چه مسیری گرایش خواهد یافت.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، در آغاز سال تحصیلی 95 شاهد تحرکات انحرافی در دانشگاه‌های مطرح صنعتی کشور هستیم که بسیار معنادار است.

در همین رابطه دانشگاه شریف در اقدامی عجیب عکس مریم رجوی (سرکرده منافقین) را در ویژه نامه فارغ التحصیلان منتشر کرد! این درحالی است که دانشگاه‌ها در ابتدای سال تحصیلی‌ خود پذیرای دانشجویان جدیدالورود هستند و چنین رویه‌ای ممکن است به تحرکات انحرافی و عادی شدن این موارد در دانشگاه‌ها بیانجامد که زمینه فتنه و آشوب را در فضای علمی کشور فراهم می‌سازد.


 

این ویژه‌نامه توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده است که در سال 1370، به کمک مسئولین وقت دانشگاه و با همراهی عده‌ای از فارغ‌التحصیلان به منظور برقراری و تقویت پیوند میان فارغ التحصیلان با یکدیگر از یک طرف و بین فارغ‌التحصیلان و دانشگاه از طرف دیگر پایه گذاری گردید. ساختمان انجمن در زمین اهدایی دانشگاه به مساحت 220 متر مربع جنب ساختمان رستوران مرکزی دانشگاه ساخته شده است. بنابراین تمام فعالیت‌های این انجمن تحت نظر مسئولان و در داخل دانشگاه صنعتی شریف انجام می‌شود و مسئولان این دانشگاه باید نسبت به چنین تحرکات انحرافی پاسخگو باشند.

جالب اینجاست که اخیرا در دانشگاه علم و صنعت تهران نیز به همین شیوه با بها دادن به سران فتنه از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند.

 

 

اهمال‌کاری مسئولان این دو دانشگاه درحالی است که دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف از جمله صنعتی‌ترین و مطرح‌ترین دانشگاه‌های کشور هستند و بایستی به طور مناسب در حوزه خاص این دانشگاه‌ها از دانشجویان جدیدالورود استقبال صورت گیرد و آنان را در آینده به سمت حوزه‌هایی که در آن تحصیل می‌کنند، هدایت کنند.

حال باید دید وزیر علوم نسبت به عملکرد مسؤولان دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف چه موضعی خواهد گرفت و مسؤولان این دانشگاه‌ها چه پاسخی برای تبلیغ سران فتنه و منافقین در دانشگاه خود دارند./مشرق 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۳)

۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۹ علیرضا رضایی
سلام!
مرسی از مطلب خوبت. اگر دوست داری مطالبت بیشتر دیده بشه میتونی توی موضوع آزاد بازنشر بدیشون با لینک مستقیم به وبلاگت. رایگان هست و یه سیستم امتیاز دهی داره که مطالب خیلی به روز و با کیفیت رو توی صفحه اولش نمایش میده.
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۰ محسن نجفی
سلام
ذخیره های نظام معرفی نشن صلوات !
محسن نجفی سلام- منظورت چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی