رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

شنبه مهر ۲۹ ۱۴۰۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ

تفسیر فاسد تشکیلات بهائیت از صلح عمومی

فرقه ضاله بهائیت

در زمان طرح عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم غاصب صهیونیستی، عناصر فرقه ضاله بهائیت سرخوش از این کار، مدام مباحث صلح عمومی و ترک مخاصمه را مطرح می کردند. تشکیلات بهائیت با برگزاری سمینارهای صلح عمومی در کشورهایی که قرار بود عادی سازی روابط را اعلام کنند، در صدد برآمد تا شرایط را برای این امر فراهم نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۲ ، ۱۴:۱۶
انجمن رهپویان هدایت

جریان مسیحیت صهیونیستی چندان احترام و ارزشی برای جایگاه پاپ و موقعیت واتیکان قائل نیست. بخشی از اباطیل گویی های کشیشان، کتاب‌های منتشرشده این جریان، به‌نقد و ایراد گرفتن از عملکرد و اظهارات پاپ فرانسیس اختصاص پیداکرده است. لا شروع حملات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی در مناطق اشغالی، رسانه پرطرفدار مسیحیت تبشیری فارسی‌زبان، دست به دامن اظهارات پاپ شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۲ ، ۱۳:۳۲
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه مهر ۲۵ ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ

جایزه صلح نرگس محمدی نمودی از افول عقلانیت

نرگس محمدی

در بررسی عملکرد نهادهای حقوق بشری آنچه بیش از پیش هویدا می شود فاصله این مراکز، با خرد و عقلانیت است. در واقع این مراکز به دنبال اهداف مشخص سیاسی هستند و از این رو رشد و توسعه عقلانیت جمعی برای شان زیان آور محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۲ ، ۱۱:۳۲
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه مهر ۲۴ ۱۴۰۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

مولوی محبوب کودک کشان

مولوی عبدالحمید

عبدالحمید که تا ۳ روز پس از عملیات طوفان‌الاقصی، در مورد این اتفاق سخنی نگفته بود، در توییتی به این مسئله واکنش نشان داد. وی در حمایت از حق دفاع مشروع فلسطینیان و یا محکوم کردن جنایات اسرائیل سخنی نگفت، بلکه به نحوی می‌توان موضع او را در حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل دانست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۰۲ ، ۱۶:۴۱
انجمن رهپویان هدایت

صدیقه وسمقی

صدیقه وسمقی ازجمله روشنفکرنمایانی است که ابتدا برای مطرح شدن دست به دامن مهره های بهائی شد و برای جلب رضایت آنان قرائتی از احکام اسلامی ارائه کرد که برای هیچ مسلمان عاقل و آگاه به قرآن کریم قابل پذیرش نبود. خانم وسمقی در کمال جهل و نادانی از معارف قرآن کریم، خویش را زبان گویای اسلام معرفی می نماید و سعی دارد با انکار دستورات خداوند، شرایط را برای ترویج فرقه ضاله بهائیت محیا نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۰۲ ، ۱۲:۰۵
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مهر ۱۹ ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

حلقه‌های شیطانی فرق تصوف

بهترین راه برای شناخت و تبیین انحرافات فرق تصوف، استفاده از معارف ناب اسلام محمدی است. در سیره و روایات معتبر نقل‌شده از پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به‌صراحت ظاهرسازی و فریبکاری‌های فرقه صوفیه را برای امروز ما روشن کردند. به‌عنوان نمونه در کتاب الاثنی عشریه نوشته مرحوم شیخ حر عاملی ره در خصوص رد صوفیه، پیشگویی پیامبر اکرم (ص) در خصوص مجالس صوفیه را ذکر نموده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۰۲ ، ۱۱:۵۵
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه مهر ۱۸ ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

مولوی ضد اسلام

نرگس محمدی از عناصری است که سابقا در کشور بابت، تمسخر احکام اسلامی، زیر سئوال بردن شرع مقدس و ایستادگی بر آن، تبلیغ علیه اسلام، ارتباط با سازمان های نفاق، معاند، مسلح و برانداز و... بازداشت شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۰۲ ، ۱۴:۵۲
انجمن رهپویان هدایت

در آیین یهودیت با تفکر انحرافی صهیونیسم تفاوت‌های بی‌شماری وجود دارد. علی‌رغم اشتراکات مفهومی و دینی این دوشاخه، اما هرگز سر سازگاری با یکدیگر ندارند. یکی از مفاهیم مشترک میان آن‌ها قداست و اهمیت اورشلیم است. کلیمیان در دعاهای روزانه‌شان، سه مرتبه به تقدیس اورشلیم اشاره می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۱
انجمن رهپویان هدایت