رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

پنجشنبه فروردين ۳۱ ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

هدف تشکیلات بهائیت از راه اندازی قبرستان های فرقه ای

دفن اموات و امور مربوط به آن چیزی است که تابع قوانین کشور است و عدم تبعیت در این زمینه موجب وقوع مشکلات بسیار جدی خواهد شد. این امر بدیهی و منطقی همان چیزی است که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت نمی خواهد بپذیرد و می کوشد تا با شانتاژ رسانه ای، قانون کشور را نادیده بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۰۰
انجمن رهپویان هدایت

دراویش فرقه نعمت الهیه همواره از حمایت ویژه سران رژیم پهلوی برخوردار بودند. رابطه مالی و دوستانه آنان با دربار پهلوی به‌قدری آشکار است که از بیان آن صرف‌نظر می‌کنیم. اما در این مجال قصد داریم گوشه‌ای از حمایت‌های سیاسی رژیم پهلوی از اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه را بیان کرده و ظلم و ستم‌هایی که توسط این فرقه صوفیه بر مردم خراسان بالأخص شهر گناباد تحمیل می‌شد را از زبان آیت الله شیخ محمد مدنی بیان کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۰۰
انجمن رهپویان هدایت

اخیرا برخی مهره های فرقه ضاله بهائیت با اهداف مالی و اقتصادی مبادرت به راه اندازی گروهی غیرقانونی تحت عنوان هیئت گلستان جاوید کرده اند. هیئت مذکور بدون هیچ وجاهت قانونی، در قبال پرداخت پول از خانواده اموات، اجازه دفن میت را صادر می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۵۴
انجمن رهپویان هدایت

در میان اندیشمندان مسیحی که به ساحت امیرالمؤمنین ارادت قلبی داشتند، سه نفر بیشتر از سایرین ارادت خالصانه خود را نسبت به حضرت علی علیه‌السلام در آثار و تألیفاتشان به عرصه ظهور رساندند. جورج جرداق مسیحی لبنانی، روکس بن زائد العزیزی و سلیمان کتانی، شیفتگی و علاقه قلبی این سه نفر در آثار ارزشمندشان هویدا است. در این مجال کوتاه، در مورد شخصیت سلیمان کتانی و کتاب ارزشمند وی به نام الامام علی، نبراس و متراس (امام علی مشعلی و دژی) توضیحات مختصری ارائه خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۲ ، ۱۳:۲۷
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۲۱ ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بالاخره مسیحیت به یکی از اشتباهات بزرگ خود پی برد

قرن هاست که مسیحیت بر اساس برداشت عده ای از قدمای مسیحی ازدواج کشیشان مسیحی را ممنوع اعلام کرده بود. در پی صدها سال برداشت اشتباه و انحراف عجیب در مسیحیت، صدها هزار نفر از ازدواج منع شدند، صدها هزار نفر به دلیل ممنوعیت ازدواج به فساد کشانده شدند و صدها هزار نفر به انحرافات فکری و عقیدتی گرایش یافتند. این جمله شاید در ظاهر کوتاه و ساده است اما اگر به دقت بررسی شود خواهیم دید چه تبعات جبران ناپذیری در این تصمیم اشتباه سران مسیحی برای انسان ها بوجود آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۱۲
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه فروردين ۱۶ ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸ ق.ظ

واکاوی حقوقی ادعاهای دروغین فرقه ضاله بهائیت

فرقه ضاله بهائیت در بزنگاه‌های مختلف سعی می‌کند با برجسته‌سازی موضوعات دروغین ، تکرار ادعاهای نخ‌نما شده ، هجمه تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای رسانه ایجاد کند. اخیراً یکی از اعضای این فرقه ضاله براثر ابتلا به بیماری کرونا فوت می‌کند، خانواده و بستگان وی برای تحویل جنازه و تدفین وی حاضر نمی‌شوند. لذا مسئولان سازمان بهشت‌زهرای تهران طبق دستورات قانونی، متوفی را در آرامستان متعلق به بهاییان دفن و مشخصات و اطلاعات محل دفن را به خانواده وی اطلاع می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۱۸
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۱۴ ۱۴۰۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

فرقه شیرازی و وهابیت تکمیل کننده پازل اختلاف

فرقه افراطی و منحرف شیرازی در ادامه خوش خدمتی به امریکا و انگلیس این روزها در حال استفاده از ابزار هنر و رسانه است تا افراط گرایی در بین شیعیان را گسترش دهد و از این مسیر آتش اختلاف و تفرقه را در بین اهل سنت و شیعیان روشن نموده و بر آن بیفزاید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۰۲
انجمن رهپویان هدایت
شنبه فروردين ۵ ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

نبوت و بشارت رسول خدا از رشد اسلام

بشارت پیروزی اسلام در شرایطی اعلام شد که کارشکنی های مشرکین، منافقین و یهود در سطحی بود که در حالت عادی امیدی به پیروزی نمی رفت. حال از آنجا که اراده خداوند برآن قرار گرفت که حق را بر باطل چیره گرداند، خبر آن را به عنوان آیه و نشانه ای اعلام کرد و اسلام را نیز به دورترین مرزهای جهان رسانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۲۴
انجمن رهپویان هدایت