رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۱۴ ۱۴۰۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

فرقه شیرازی و وهابیت تکمیل کننده پازل اختلاف

رهپویان هدایت: فرقه افراطی و منحرف شیرازی در ادامه خوش خدمتی به امریکا و انگلیس این روزها در حال استفاده از ابزار هنر و رسانه است تا افراط گرایی در بین شیعیان را گسترش دهد و از این مسیر آتش اختلاف و تفرقه را در بین اهل سنت و شیعیان روشن نموده و بر آن بیفزاید.

این فرقه با سرمایه گزاری بسیار و با استفاده از قدرت رسانه ای غرب  اقدام به ساخت سریال ها و فیلم هایی خلاف حقیقت کرده است که فقط با هدف ترویج خشونت و به جان هم انداختن مسلمانان طراحی شده است. اقدامی که تا قبل از ظهور فرقه شیرازی در دامن تشیع بیشتر از همه از سوی انگلیسی ها پیاده سازی و دنبال می شد.

به عنوان نمونه باید به سریال معاویة بن ابوسفیان اشاره کرد که ابتدا توسط شبکه تلویزیونی «mbc» متعلق به وهابیت و آل سعود و با بودجه 100 میلیون دلاری، ساخته شد. اقدامی که رضایت کارشناسان شبکه تلویزیونی «کان» متعلق به رژیم صهیونیستی را در پی داشت. کارشناسان این رسانه صهیونیستی، این سریال را عاملی برای تشدید اختلافات مذهبی میان اهل تسنن و تشیع دانسته، کاربران عرب‌زبان شبکه‌های اجتماعی نیز پخش این سریال را آغازگر یک فتنه مذهبی می‌دانند. (1)

 بعد از این سریال وهابیت بود که فرق شیرازی در اقدامی موهن و در راستای اهداف انگلستان و امریکا، سریالی با آموزه های دروغین و تفرقه انگیز را برای پخش آماده نمود. جریان وابسته به سیدصادق شیرازی در اقدامی تفرقه آمیز و ضد وحدت اسلامی، سریال ابولؤلؤ شجاع را منتشر نمود. در حقیقت پس از منتشر شدن خبر سریال معاویه و انتشار آن، در اقدامی هم‌جهت و در مقابله با رسانه وابسته به جریان اسلام آمریکایی (وهابیت)، در شبکه الشعائر وابسته به شیعه لندنی هم خبر پخش فیلم «ابولؤلؤ شجاع » (قاتل خلیفه دوم) را در ماه رمضان را منتشر کرد. (2)

اما آیا آنان برای دفاع از شعائر دینی چنین اقدامی را کردند و یا در تکمیل به هم ریختن وحدت مسلمانان دوشادوش وهابیت ساخت سریال را شروع نمودند تا اختلافات را بیشتر نمایند و ضربه اصلی را به اسلام بزنند؟

این فیلم‌ها و سریال‌های به ظاهر تاریخی، با پرداختن به موضوعات حساسیت‌زا به جای تشویق به وحدت دینی و اتحاد میان مسلمانان، تلاش دارند انشقاق و تفرقه به وجود آورند. در نتیجه باید گفت که این اقدامات، سبب بروز کینه و عداوت بین شیعه و اهل سنت خواهد شد و این همان هدفی است که قدرت‌های استعمارگر و صهیونیسم جهانی به دنبال آن هستند.

 

پی‌نوشت:

1-  جوان آنلاین، «فتنه سعودی این‌بار از سریال معاویه می‌آید»، کد خبر: 1140632، ۰۲ اسفند ۱۴۰۱.

2- کیهان، «وقتی شیعه لندنی در خدمت مکر «معاویه» قرار می‌گیرد!»، کد خبر: ۲۶۰۸۶۱، ۰۶ اسفند ۱۴۰۱.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی