رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

سه شنبه ارديبهشت ۳۱ ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ق.ظ

اقلیت تبشیری ها باید حق انتخاب اکثریت داشته باشند!

سایت تبشیری محبت نیوز حق انتخاب برای اقلیت ها در چارچوب حاکمیت دینی ایران را دارای محدودیت های قانونی و فراقانونی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت» محبت نیوز که فعال ترین و به نوعی پرتعدادترین رسانه فارسی زبان برای مسیحیان ایران به شمار می رود، چنین بیان می کند که در طول حیات نظام جمهوری اسلامی نگاه سیاسی به اقلیت های  مذهبی و یا قومی همواره وجود داشته و این نگاه در آستانه انتخابات بسته به خواست رژیم تغییر می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۶
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه ارديبهشت ۳۰ ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

هیچ آئینی جز آئین مرتد فراری بهشت را ضمانت نمی کند

هرمز شریعت، مرتد فراری و کشیش خودخوانده چنین لفاظی می کند که هیچ آئینی جز آئین مسیح بهشت را ضمانت نمی کند

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، کشیش هرمز شریعت که از آمریکا شبکه تلویزیونی (شبکه هفت)را مدیریت می کند در تازه ترین اظهارات میزگردی اش با سالومه ابراهیمیان اضافه کرد که هیچ آئینی جز آئین مسیح و هیچ شخصی جز عیسی، پسر خداوند قادر به ضمانت بهشت نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۲
انجمن رهپویان هدایت

انجمن رهپویان هدایت: در این کتاب با اینکه نویسنده سعی کرده توضیحات را در خصوص ریشه های هزاره گرایی و پیوند آن را با دین یهود به تفصیل شرح دهد اما جای تدبر زیاد و مطالعه همسو برای خواننده باقی می ماند. همچنین کلماتی مانند عهد عتیق و عهد جدید خوب توضیح داده نشده و خواننده در پایان کتاب نیز متوجه نخواهد شد که منظور از عهدین، عهدین توراتی است یا انجیلی. اما در مقابل به مسیحا، منجی و موعود زیاد پرداخته شده است.

بخش اول کتاب که حدود نیمی از صفحات کتاب را به خود اختصاص داده کنکاشی است که ریشه های هزاره گرایی را در منابع توراتی تبیین می کند. انتخاب سرفصل ها و فصل ها و چینش محتوای کتاب طوری پیش رفته است که در نهایت حکایت از بی طرفی نویسنده در نوشتار کتاب دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۳۳
انجمن رهپویان هدایت
شنبه ارديبهشت ۲۸ ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ

آرزوی یک کشیش برای ادای نماز به زبان فارسی

رضا صفا، مرتد فراری که اردوگاه تبشیری ها به وی لقب کشیشی اعطا کرده اند، آرزود دارد که ایرانیان نماز را به زبان فارسی بخوانند.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت» ، این مرتد فراری ایرانی الاصل که هنوز اسمش خودش نیز یک اسم عربی است و می گوید که چه معنی دارد ایرانی های فارسی زبان به زبان عربی که یک زبان خارجی است نماز بخوانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۵
انجمن رهپویان هدایت
پنجشنبه ارديبهشت ۲۶ ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ

کشیش فراری خواستار روابط گسترده ایران و آمریکا شد

هرمز شریعت که چند واحدی از دروس مسیحی را گذرانده و خود را کشیش می داند در اظهار نظر امروز در تلویزیون تبشیری خواستار روابط گسترده ایران و آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، هرمز شریعت که در پی اعدام شدن برادر منافقش در ایران، رحل اقامت در آمریکا افکند و رسما ارتداد خود را اعلام کرد آرزو دارد که ایران و آمریکا در همه زمینه ها روابط گسترده ای داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۳
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه ارديبهشت ۲۵ ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

علاقه ویژه «آیپک» به کنکاش در مورد مسیحیان ایرانی

روابط عمومی کمیته نشست مشترک آمریکایی و اسرائیلی «آیپک» به سراغ یکی از اسقف آشوری های ایران رفته و به کنکاش در مورد آمار و همچنین القای آزار و اذیت مسیحیان ایرانی پرداخته است.


به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان
هدایت»، رسانه آیپکی این بار مخاطب سوال های خبری خود را اسقف رمزی گرمو قرار داده و ضمن سوالاتی در مورد آمار مسیحیان ایرانی نتیجه مصاحبه را به سمت و سویی برده است که در آن آزار و اذیت مسیحیان در ایران القا شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۰
انجمن رهپویان هدایت
سایت تبشیری محبت نیوز اولین گزارش انتخابات ریاست جمهوری ایران را از خبرگزاری رویترز انگلستان ترجمه کرد و با هماهنگی کامل با رویترز انتخابات ایران را در هاله ای از  ابهام فرو برد.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، پایگاه خبری محبت نیوز وابسته به اردوگاه و جریان صهیونیزم مسیحی اولین گزارش خبری انتخاباتی بعد از ثبت نام کاندیداها را به طور کامل از سایت خبرگزاری رویترز ترجمه کرده و ضمن آن وضعیت کنونی ایران را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری را بحرانی توصیف کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۹
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه ارديبهشت ۲۴ ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

تفسیرهای یک کشیش خودخوانده از ایران

رضا صفا، مرتدی که خود را کشیش می خواند در تازه ترین اظهارات مدعی شد که ایران بعد از انقلاب حتی برای یک روز آرامش ندیده است.

به گزارش «انجمن رهپویان هدایت» کشیش رضا صفا که ساکن آمریکا است و همچنین رفت و آمدهایی به اسرائیل دارد در اظهارات اخیر خودش درباره ایران ادعا کرد که ایران بعد از انقلاب همیشه ناآرام بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۴
انجمن رهپویان هدایت