رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شواهدی از رسوخ اعتقادات و ورود نمادهای منسوب به فراماسونری در مسیحیت صهیونیستی وجود دارد که نشان از وجود اشتراک‌های مبنایی بسیار بین این دو فرقه بوده و نمونه‌هایی از این نفوذ، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قابل مشاهده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، فرقه‌های استعمارساخته و گمراه که هیچ‌گونه مشروعیت الهی و پایگاه مردمی قوی نداشته، به تدریج و با رسیدن به قدرت اقتصادی و سیاسی، توانسته‌اند در مراکز اصلی مسیحیت نفوذ کنند و در مواردی سازه و شبحی از اعتقادات خود را بر روی اصول آن دین به‌وجود آورند.

از جمله این فرقه‌های سری می‌توان به "فراماسونری" اشاره کرد که با به‌دست گرفتن مناصب کلیدی سیاسی در غرب و به تبع آن مدیریت کارخانه‌های بزرگ صنعتی و تولیدی، به مرور افکار خود را وارد سیستم‌های دینی کرده و وجود نمادهایی از این فرقه در بین مسیحیان صهیونیست، نشانه‌ای از صحت این ادعا به‌شمار می‌رود.

موارد قابل توجهی از یکسانی عملکرد در دو فرقه فراماسونری و مسیحیت صهیونیستی مشاهده شده که ریشه آن را باید در اعتقادات اصلی هر دو گروه جستجو کرد.

مسیحیت صهیونیستی که فرقه‌ای انحرافی و تندرو در دل مسیحیت محسوب می‌شود، در اواخر قرن نوزدهم میلادی عرض اندام کرد و خیلی زود توانست حاکمیت خود را بر کشورهای غربی مسجل کند؛ به‌طوری که قدیمی‌ترین فرقه مسیحیت یعنی کاتولیک و بعد از آن ارتدوکس و حتی ریشه خود یعنی پروتستانیسم را زیر سیطره خود در آورد.

با وجود آنکه تعداد افراد پیرو این فرقه نسبت به مسیحیان چندان پرشمار نیست، اما امروزه به دلیل تامین منافع استعمارگران و مستکبرین جهان، رسانه‌های بسیار زیادی در اختیار آنها قرار گرفته و عملا خبری از کاتولیک‌ها به‌عنوان یک شاخه اصیل از مسیحیت نیست.

در اعتقادات هفت‌گانه مسیحیان صهیونیست- که دلبستگی مثال‌زدنی هم به رژیم جعلی صهیونیستی دارند-، "بازسازی معبد سلیمان" برای آماده‌سازی ظهور مجدد حضرت عیسی مسیح(ع) به چشم می‌خورد که جزء اعتقادات ماسون‌ها نیز به‌شمار می‌آید.

 این گروه از مسیحیان، توهین‌های شرم‌آوری به حضرت سلیمان(ع) روا می‌دارند و او را صاحب هزار زن معرفی می‌کنند(!)، فراماسونرها نیز این پیامبر بزرگ الهی را جادوگر و ماسون بزرگ می‌دانند.

در پرچم خودساخته رژیم صهیونیستی، ستاره شش گوش- که از علائم ماسون‌ها است- دیده می‌شود و در سوی دیگر، بنا به اعتقاد مسیحیان صهیونیست، به‌عنوان مقدمه ظهور مجدد عیسی(ع)، تشکیل دولتی یهودی است که هم‌اکنون رژیم صهیونیستی را مظهر آن معرفی می‌کنند و از این‌رو می‌توان به مثلث اتحاد یهودی‌های صهیونیست، مسیحیت صهیونیستی و فراماسونری پی برد.

از دیگر شواهد ارتباط فراماسونری و مسیحیت صهیونیستی باید به حمله آمریکا به عراق در سال 2003 اشاره شود.جرج بوش رئیس جمهور صهیونیست سابق آمریکا که خود را سردمدار راه‌اندازی جنگ آخرالزمان معرفی و به عراق حمله کرد، عضو گروه ماسونی Skull & Bones  بوده تا جایی که پاپ ژان پل دوم او را مصداق ضدمسیح و دجال معرفی کرده بود.

 دونالد رامسفلد وزیر دفاع اسبق آمریکا که از زمره مسیحیان صهیونیست به‌شمار می‌رود، نیز ارادت معناداری به فراماسونری داشته و گفته:"انسان هیچ‌گاه مانند زمانی که در محراب فراماسونری زانو به زمین می‌زند و دعا می‌کند، به خدا نزدیک نمی‌شود."

علاوه بر نفوذ فراماسونری در فرقه پروتستان، ردپای این فرقه سری در کاتولیک هم دیده می‌شود.‌گفته شده در تصاویر نقاشی واتیکان دو فرشته وجود دارد که یک حلقه را به دور "چشم جهان‌بین" یا "مثلث نور افشان"- که یک علامت ماسونی است- گرفته‌اند.


همچنین علامت ماسونی "ابلیسک"در میدان مرکزی واتیکان-مرکز مدیریت و استقرار رهبر کاتولیک‌های جهان- وجود دارد که از اعتقادات الحادی مصر باستان گرفته شده و هیچ ارتباطی با مسیحیت ندارد.

البته همان‌طور که ثابت شده، نتیجه تکیه صرف بر نفوذ نمادهای ماسونی در مسیحیت، طی اشتباه آدرس اصلی بوده و از این‌رو تاکید می‌شود که شناخت عقاید و اهداف بسیار مهم‌تر بوده و به‌صورت چکیده می‌توان گفت، شاه‌کلید رمزگشایی صندوقچه فرقه‌های سری، پی بردن به وحدت فرقه‌های استعماری برای "حاکمیت افکار ضدخدایی و الحادی بر جهان" و "هموارسازی مسیر تسلط زیاده‌خواهان بر مناطق راهبردی جهان" از جمله فلسطین اسلامی است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

سلام.
اگر مطالبتون رفرنس و منبع هم داشته باشه خیلی بهتره.
خیلی نیاز به منبعش داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی