رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

چهارشنبه آبان ۲۹ ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ب.ظ

تنها کباب فروش محبت نیوز

جمعیت رهپویان هدایت: گزارش «حکایت تنها یهودی افغانستان و کباب فروشی اش» حکایت دلدادگی سایت خبری محبت نیوز به ظاهر مسیحی به یهودیان صهیونیزم و اسرائیل است.

این گزارش «محبت نیوز» که از رویترز کپی برداری شده، ظاهرا حکایت زندگی زوولون سیمانتوف آخرین یهودی است که گفته می شود به اختیار خود، حتی در سال‌های حکومت طالبان، در افغانستان ماند تا به قول خویش «برادران هم‌میهن» خود را ترک نکند.

اینکه چگونه این فرد توانسته است از دوره حکومت طالبان به سلامت عبور کرده و یا سال ها بتواند در افغانستان زندگی کند خود جای سوال دارد و یا چه ضرورتی داشته که یک سایت خبری که ادعا می کند سایت مسیحیان ایران است در خط خبری اش موضوع زندگی یک یهودی ساکن افغانستان را منتشر کند.

خانواده سیمانتوف شامل تمامی برادران و خواهران و حتی همسر و فرزندش به سرزمین های اشغالی مهاجرت کرده اند.

زوولون سیمانتوف به خبرنگار رویترز که زندگی روزانه او را مشاهده کرده، گفته است که گاهی با تلفن و نامه با خانواده‌اش در اسرائیل در ارتباط است، اما تاکید دارد که علاقه‌ای به ترک افغانستان ندارد و می‌خواهد در زادگاهش بماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۳
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه آبان ۲۷ ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ

قرآن آهن ربای اسلام

جمعیت رهپویان هدایت: یکی از معروفترین کشیش های اروپا پرلامنس است که تحقیقات گسترده ای درباره اسلام و کتاب آسمانی قرآن انجام داده است.

imam-khamenei-quran-1

یکی از معروفترین کشیش های اروپا  ”پرلامنس” است که تحقیقات گسترده ای درباره اسلام و کتاب آسمانی قرآن انجام داده است.

وی در تحقیقات خود بیان کرده است که:
قرآن نه تنها عرب را داخل اسلام نمود بلکه در حدود سیصد گونه ملت از ملل مختلفه در آن داخل کرده و سایه قرآن روز به روز پهن تر شده, بر آفریقا و آسیا سایه میگستراند در صورتی که مبشرین نگاه میکنند و کاری از دست ایشان بر نمی آید(۱)

طبق تحقیقات پرلامنس قرآن را میتوان به آهن ربای اسلام تعبیر کرد که با کلمات خود در حال جذب نخبگان ادیان الهی میباشد

شاید یکی از علت های که ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای بر تدبر در قرآن تاکید دارند همین امر باشد ایشان در بیانات گهر بار خود می فرمایند:

من باز هم به جوانان عزیزمان توصیه میکنم که با قرآن انس بگیرید و با قرآن مجالست کنید زیرا هر باری که شما با قرآن نشست و برخاست کنید یک پرد از پرده های جهالت شما برداشته میشود و یک چشمه از چشمه های نورانیت در دل شما گشایش پیدا میکند و جاری میشود.انس با قرآن تفهیم قرآن تدبیر در قرآن این ها لازم است(۲)

حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان در جای دیگر نتیجه انس با قرآن را اینگونه بیان می کند:
انس با قرآن، معرفت اسلامی را در ذهن ما قویتر و عمیقتر می کند . بدبختی جوامع اسلامی، به خاطر دوری از قرآن و حقایق و معارف آن است. آن کسانی از مسلمانان که معانی قرآن را نمی فهمند و با آن انس ندارند، وضعشان معلوم است. حتی کسانی هم که زبان قرآن، زبان آنهاست و آن را می فهمند، به خاطر عدم تدبر در آیات قرآن، با حقایق قرآنی آشنا نمی شوند و انس نمی گیرند.
می بینید که آیه ی «لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا» یعنی خداوند مؤمنین را زیردست و زبون کفار قرار نداده است – در کشورهای عربی و به وسیله ی مردم عرب زبان در دنیا خوانده می شود، اما به آن عمل نمی گردد . در آیات قرآن، توجه و تنبه و تدبر نیست؛ لذا کشورهای اسلامی عقب مانده اند

انس با قرآن، یعنی قرآن را خواندن و باز خواندن و باز خواندن و در مفاهیم قرآنی تدبر کردن و آنها را فهمیدن . فارسی زبانها می توانند از ترجمه ی قرآن استفاده کنند و کلمات قرآنی را به طور تقریب بفهمند و مضامین آیات قرآن را دریابند و در آنها فکر و تأمل کنند .

اگر در آیات قرآن تأمل بکنیم، اراده و استقامت ما قویتر و بیشتر از این خواهد شد . همین آیات قرآنی است که توانست در روزگاری، انسانهایی را تربیت کند که با دنیای کفر و ظلمات بستیزند . همین معارف است که ملت بزرگ ما را وادار کرد و مجهز نمود که با دنیای مدرن مظلم جاهلیت – جاهلیت مدرن و جاهلیت قرن بیستم – مقابله کند . امیدواریم که ملت ما روز به روز به قرآن و حقایق قرآنی نزدیکتر بشوند.(۳)

در نتیجه طبق فرمایشات امام خامنه ای و تحقیقاتی که از سوی مراکز اروپایی و کشیش های مسیحی انجام شده مهمترین جاذبه اسلام قرآن است که با کلمات اعجازگونه خود مانند آهن ربا عمل میکند و افراد بسیاری به خود جذب میکند.
——————————-
منابع:
۱-قرآن از نگاه دانشمندان صفحه۶۷
۲-بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در محفل انس با قرآن ۱۳۸۹/۴/۲۴
۳-حدیث ولایت جلد چهارم صفحه ۴۵

منبع: پایگاه جامع فرق ادیان و مذاهب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۷
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه آبان ۲۶ ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

حقوق بشر مضحکانه درباره سعید عابدینی

جمعیت رهپویان هدایت: بر اساس اعلام اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در حالی که هزاران نفر برای جرائم ناچیز در آمریکا زندانی هستند بحث در مورد سعید عابدینی از منظر حقوق بشر مضحکانه است.

طبق یک گزارش جدید بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر در آمریکا به دلیل جرایم ناچیز در حبس ابد و بدون آزادی مشروط به سر می‌برند. در این گزارش که عنوان آن «مرگ زندگی» است، به زندگی و داستان هزاران زندانی آمریکایی اشاره شده است که علیرغم جرایم ناچیز به حبس ابد محکوم شده است.

بر اساس این گزارش اتحادیه آزادی‌های مدنی ، از سه هزار و 278 نفری که در سراسر آمریکا بدون آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شده‌اند، حدود 83.4 درصد مجازاتی دریافت کرده‌اند که طبق قوانین صدور حکم، اجباری است و قاضی گزینه دیگری ندارد.

چگونه است فردی که بعد از چندین بار بازداشت در داخل یک کشوری و بعد از اقامت در کشوری دیگر دوباره با اعلام قبلی و در بوق و کرنا به داخل ایران می آید و علنا راه اندازی مکان هایی برای پیشبرد اهداف دیکته شده خود را عنوان می کند.

حال چرا برخی دست اندرکاران آمریکایی تازه به یاد حقوق بشر افتاده و سعی دارند پای پرونده های افراد معلوم الحال و مفسده انگیزی مانند سعید عابدینی را به مذاکرات پیش روی 1+5 گره بزنند و رسانه هایی مانند پایگاه خبری_ تحلیلی آمریکایی واشنگتن فری بیکن تیتر یک خود را تحت الشعاع قرار گرفتن حقوق بشر در ایران به خاطر پرونده اتمی انتخاب کند.

این رسانه مساله زندان سیاسی و افزایش اعدام ها همزمان با گفتگوهای هسته ای ایران و 1+5 را باعث نگرانی فعالان حقوق بشر عنوان کرده و تاکید می کند که آزادی فردی مانند سعید عابدینی باید جزء گفتگوهای غرب با ایران قرار بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۲ ، ۲۱:۲۸
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه آبان ۲۶ ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ

بهائی نوازی تبشیری ها

جمعیت رهپویان هدایت: بهائیان که بیشتر به یک گروهک لامذهبان شباهت دارند تا یک اقلیت مذهبی، در طول تاریخ از حمایت های استعمارگران اروپایی و همچنین تبشیری ها برخوردار بوده اند.

تبشیری ها نیز که خود همگام و هماهنگ با جریان استعماری صهیونیست مسیحی حرکت می کنند یکی از اصول راهبردی شان دفاع از بدعت گزاران در دین اسلام هستند.

از نظر تبشیری ها، بهائی های بدعت گزار که آیین شان هیچ شباهتی با اسلام ندارد یک اقلیت مذهبی محسوب می شوند که ظهور پیامبری جدید از سوی خدا را اعلام کرده اند و موعظه شان پیام وحدت در میان مذاهب است!

بنا به ادعای تبشیری ها و رسانه های همسو  تخمین زده شده که 300 هزار بهایی هنوز در ایران زندگی می‌کنند که در گذشته زندگی پررونقی داشتند و در نتیجه حمایت های اقتصادی استعمارگران از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودند و در اقتصاد ایران نفوذ داشتند اما حالا از سوی تبشیری ها تاسف خورده می شود که چرا حکومت ایران به این افراد بی اعتنا است و اینکه چرا بهائیان در ایران تحت پیگرد قرار بگیرند؟

حال این سوال پیش می آید که چه منافع مشترکی بین بهائیان و تبشیری وجود دارد که این چنین احساس پیوند بین این دو جریان مشاهده می شود و به دفاع از یکدیگر می پردازند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۳
انجمن رهپویان هدایت

حجت الاسلام موسوی : پویایی اسلام و سبک زندگی اسلامی از عوامل علاقه و گرایش مسیحیان و سایر گروهها به سمت اسلام است.

cover.567.200x200

جمعیت رهپویان هدایت: حجت الاسلام سید رضا موسوی پژوهشگر در زمینه مسیحیت تبشیری ضمن تشریح برخی ضعف های موجود در مسیحیت تحریف شده، به کنار زدن عقل در آموزه های مسیحیت اشاره نمود و افزود: عدم توانایی در تبیین استدلالی و برهانی در برخی آموزه های اساس ی مسیحیت به یاس عقلانی در آموزه های دینی منجر گردید.

وی همچنین به بررسی کنار گذاردن شریعت حضرت عیسی در مسیحیت تحریف شده پرداخت و گفت : کار به جایی رسید که تحت تأثیر معنویت مسیحی، دین از تنظیم امور بیرونی بشر کاملاً جدا شد.

وی در ادامه به پویایی اسلام و نیز سبک زندگی بر آمده از شریعت آسمانی در اسلام اشاره داشت و افزود در سبک زندگی اسلامی تمامی ابعاد وجودی انسان مورد توجه قرار گرفته و انسان توانایی ساختن یک زندگی سعادتمندانه را در ابعاد مختلف خواهد داشت.

وی یادآور شد تنظیم و شکل گیری بهترین رابطه با خداوند به عنوان مبدا و محور عالم هستی، توجه به رابطه انسان با خود ، و سامان دادن رابطه انسان با جهان هستی به بهترین و زیباترین وجه در اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ارتباط با تاثیر این موضوع در گرایش مسیحیان و پیروان سایر ادیان به اسلام افزود: با تحقیق و مطالعه آراء و نظرات نومسلمان، به این ویژگی اسلام در علل گرایش پیروان سایر ادیان، به این دین آسمانی پی برده و درخواهیم یافت که کمبود ها و کاستی های موجود در مسیحیت تحریف شده و سایر ادیان انان را بیش از پیش به سمت گرایش به اسلام رهنمون ساخته است.

مبنع: ادیان نیوز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۰
انجمن رهپویان هدایت
جمعیت رهپویان هدایت: همزمان با سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یارانش باوفایش آشوری‌های مسیحی نیز عشق و علاقه خود را به امام سوم شیعیان ابراز کردند.

ماه محرم همان گونه که برای شیعیان سراسر عالم ایام حزن و مصیبت است در میان آشوری های مسیحی عراق نیز به عنوان ماه ماتم شناخته می‌شود.

برهمین اساس، آشوری‌های مسیحی به عنوان جزیی از پیکره جامعه عراق مانند سایر هموطنان خود، سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را با شرکت در مراسم عزاداری شیعیان، مصیبت شهادت امام حسین(ع) را به برادران مسلمان خود تسلیت گفتند.

منبع : ابنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۶
انجمن رهپویان هدایت
جمعیت رهپویان هدایت: یک بانوی عراقی سنی مذهب در منطقه اعظمیه واقع در جنوب بغداد به مدت 26 سال پی در پی برای امام حسین(ع) در مناسبت‌های عاشورا و اربعین سیدالشهداء در کسوت آشپزی خدمت کرده است.

در بسیاری از مناطق عراق همزمان با ماه محرم مردم اهل سنت این کشور به طور گسترده در مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان شرکت می‌‌کنند و به شیوه‌های مختلف به عزاداری می‌پردازند.

«ام عمرو بکر» یک بانوی عراقی سنی مذهب است که در منطقه "اعظمیه" واقع در جنوب بغداد زندگی می‌کند. وی به مدت 26 سال پی در پی برای امام حسین(ع) در مناسبت‌های عاشورا و اربعین در کسوت آشپزی خدمت کرده و با مشارکت و مساعدت فرزندانش مخارج خدمت به عزاداران حسینی را برعهده گرفته است.

منبع : ابنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۳
انجمن رهپویان هدایت
جمعیت رهپویان هدایت : در حالی که این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ در بین الحرمین بحث و جدال تندی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است، طرفداران آن، این عکس را منظره ای زیبا از همزیستی ادیان مختلف در عراق می دانند.

انتشار تصویری از یک صلیب مسیحی در بین عزاداران امام حسین(ع) در بین الحرمین کربلا، در شبکه های اجتماعی جنجال فراوانی به پا کرد.

در این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ که مربوط به یک دسته عزاداری مسیحی است، در هنگام برگزاری مراسم محرم امسال در کربلای معلی برافراشته شده است.

در حالی که این تصویر بحث و جدال تندی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است، طرفداران آن، این عکس را منظره ای زیبا از همزیستی ادیان گوناگون در عراق می دانند.

آنها با پیام های مختلف، آرزو می کنند که این تصویر به عنوان نماد تسامح، تساهل، درک متقابل و قبول دین و عقاید یکدیگر، از اقدامات افراطی و خشونت های طایفه ای در عراق و سپس در همه جای جهان بکاهد.

گفتنی است در همین راستا تصویر زیر نیز از شرکت علمای مسیحی عراق در یکی از مجلس عزاداری محرم امسال در دفتر «حجت الاسلام سید عمار حکیم» منتشر شده است.

عراق به عنوان منطقه ای بسیار باستانی و تمدنی، کشوری با تنوع مذهبی بالاست که پیروان ادیان گوناگون ـ اسلام شیعی، اسلام سنی، مذاهب مختلف مسیحیت، یهودیت، صابئیت، آشوری، یزیدی و ... ـ در آن زندگی می کنند.

منبع : ابنا


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۰
انجمن رهپویان هدایت