رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

آیین مسیحیت همچنان بر سر موضوع رسمیت دادن به همجنس گرایان و خواسته‌های نامشروع آنان با یکدیگر مجادله دارند. همجنس گرایان با استفاده از مقامات دولتی دول غرب، سعی می‌کنند یک وجاهت قانونی هرچند کم و جزئی برای خود دست‌وپا کنند. اما اربابان کلیسا برخلاف نظر جوامع مسیحی، این معضل اخلاقی را بر اساس آموزه‌های کتاب مقدس توجیه می‌کنند و برای آنان امتیازات مذهبی قائل می‌شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۱:۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نقد بهائیت

 اغلب ایرانیان که بهائیان را طرد می کنند حتی یک مورد از نقدهای رسانه ای پیرامون این فرقه را نخوانده‌اند و به اتکاء به دیده‌های خود از عملکرد این طیف به نفی آنان می‌پردازند. با این وصف، ریشه انزجار عمومی از بهائیان به عملکرد آنان بازمی گردد و هرگونه فرافکنی در این مورد، خیانت به حقیقت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۰۱ ، ۱۰:۵۷
انجمن رهپویان هدایت

دراویش نعمت اللهی در یک تفرقه و دو دسته‌گی اشکار درون فرقه‌ای به سر می‌برند. در حالی که بدنه دراویش به منشورات فرقه ای و گفته‌های اقطاب پایبند هستند طرفداران قطب سابق از جمله مصطفی آزمایش بر خلاف آنچه از سران قبلی فرقه باقی مانده حرکت می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۰۱ ، ۱۰:۳۵
انجمن رهپویان هدایت

غرب مسیحی وقتی با جنگ ها، تهاجمات نظامی، و برخوردهای خشن نتوانست در بازپسگیری اسپانیا موفق شود، با نشان دادن صلح جو بودن و با ترفندی مکارانه وارد میدان شد. آنان قبل از هر اقدامی یکی از اعراب جایگاه دار در دولت اندلس را با وعده های تو خالی و دروغین خردید و بوسیله او پیشنهادات خود را ارائه دادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۱ ، ۱۲:۲۱
انجمن رهپویان هدایت
شنبه تیر ۱۸ ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴ ب.ظ

بازیابی انحرافات یهود در امتداد مسیحیت

رویه بنی اسرائیل در قوم پرستی به حدی در اعماق باورهای شان نفوذ کرده بود که پس از حضرت عیسی علیه السلام، آن دسته از بنی اسرائیل که به ایشان گرویده بودند، با فرضیه های انحرافی سابق، به تعبیر و تفسیر گفته های حضرت عیسی علیه السلام پرداختند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۰۱ ، ۱۲:۰۴
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه تیر ۱۵ ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶ ق.ظ

حقوق تهی از بشر

نقض حقوق بشر

امروز با جنایات بی‌شماری که مؤسسان سازمان ملل به اسم حقوق بشر مرتکب شده‌اند، ماهیت واقعی و مضحک حقوق بشر جهانی را به ملت‌های دنیا نشان داده و با سوءاستفاده از این سازوکارهای ابداعی ناکارآمد مانند شورای حقوق بشر و امثالهم، با شیوه‌های نوین، سیاست‌های استعماری و استثماری خود را پیش می‌برند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۱ ، ۱۰:۵۶
انجمن رهپویان هدایت

در چند سال اخیر، جنس فعالیت های تشکیلات و مهره های فرقه ضاله بهائیت با یک تغییر مبنایی همراه بوده است. بهائیان که تا پیش از این، اغلب، به تخریب باورها و هجو مقدسات اسلامی اشتغال داشتند، در ایام اخیر تغییر رویه داده اند و تمرکز خود را به جنبه های عملی مقابله با مسلمانان قرار داده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۰۱ ، ۱۲:۵۱
انجمن رهپویان هدایت

مصطفی آزمایش

مصطفی آزمایش یکی از صدها مریدان تربیت‌شده خاندان تابنده است که به اسم اسلام و تشیع، رویکرد براندازانه خود را به شیوه‌های مختلف در فضای رسانه نشان می‌دهد. امروز این مرید بیچاره فرقه نعمت الهیه که از دامن حسین تابنده به مسلک فقری دست پیداکرده، مهارت این را دارد هرآن چه که در فرقه نعمت الهیه با منافع و مقاصدش منافات داشته باشد با توجیه و اباطیل گویی، از سرخود باز کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۰۱ ، ۱۲:۱۵
انجمن رهپویان هدایت