رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: آیین مسیحیت همچنان بر سر موضوع رسمیت دادن به همجنس گرایان و خواسته‌های نامشروع آنان با یکدیگر مجادله دارند. همجنس گرایان با استفاده از مقامات دولتی دول غرب، سعی می‌کنند یک وجاهت قانونی هرچند کم و جزئی برای خود دست‌وپا کنند. اما اربابان کلیسا برخلاف نظر جوامع مسیحی، این معضل اخلاقی را بر اساس آموزه‌های کتاب مقدس توجیه می‌کنند و برای آنان امتیازات مذهبی قائل می‌شوند.

اخیراً اربابان کلیسای انگلیس در یک مجمع عمومی، با اکثریت آراء با ازدواج همجنس گرایان در کلیسا موافقت کردند و هر فرد مسیحی مجاز خواهد بود با هر فردی (هم‌جنس) که موردعلاقه‌اش باشد ازدواج کندو کشیشان کلیسا میزبان و پذیرای آنان خواهد بود.

این اقدام نادر روسای کلیسای انگلیس به‌شدت موردتنفر و عصبانیت مسیحیان آن کشور قرارگرفته و بسیاری از آنان معتقدند که این پدیده شوم و غیراخلاقی، کاملاً برخلاف آموزه‌های کتاب مقدس است. تاکنون هرآن چه که از مطالب کتاب مقدس در مورد همجنس‌گرایان مطرح‌شده است، یک تفسیر و برداشت شخصی بوده است.

بسیاری از کشیشان طرفدار همجنس گرایی بر این باور هستند که با رسمیت بخشیدن به جنبش همجنس گرایان، یک وحدت و اتحاد صلح‌آمیز در جامعه برقرار خواهد شد. لکن منابع خبری انگلیسی نشان می‌دهد که این وخامت اوضاع بیشتر شده و بسیاری از خانواده‌های مسیحی کلیسا را برای همیشه ترک کرده‌اند.

 بسیاری از پژوهشگران مسیحی معترف‌اند: امروز معضلات اخلاقی مانند آزار و اذیت‌های جنسی به‌شدت کلیسای انگلیس را درگیر کرده است حال، با رسمیت بخشی به جنبش همجنس گرایان به‌زودی شاهد نابودی کامل آیین مسیحیت در این کشور خواهیم بود. فساد اخلاقی که امروز کودکان جامعه را دربرگرفته در آینده ابعاد و زوایای آن خطرناک‌تر خواهد شد و راه علاج و کنترل آن را برای همیشه از دست خواهیم داد.

امروز جامعه مسیحی انگلیسی در یک نزاع و درگیری داخلی گرفتارشده‌اند که با مرور زمان، شرایط آن سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. کشور انگلیس در یک تقابل دوگانه میان کلیسا و جامعه مسیحی قرارگرفته است که باسیاست‌های اشتباه و ناکارآمد دولت، مسیحیان از مسائل مذهبی و صرفاً معنوی به‌شدت فاصله گرفته‌اند. بسیاری از مسیحیان انگلیسی ترجیح می‌دهند برای تأمین یک زندگی آسوده همراه با آسایش روحی و روانی، وارد هیچ‌گونه مسائل مذهبی مربوط به آیین مسیحیت نشوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی