رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه ارديبهشت ۱ ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

پخش فیلم بازیگر پناهنده از شبکه مسیحی

سریال "خانه امن" ساخته امید آهنگر بازیگر نقش علی کوچولو در دهه شصت، از شبکه تبشیری "ست‌سون‌پارس" پخش شد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "امید آهنگر" بازیگر پناهنده ایرانی به کشور هلند فیلم‌نامه سریال سیزده قسمتی به‌نام "خانه امن" را در این کشور نوشته و آن را کارگردانی و تدوین کرده است.


تبلیغ سریال خانه امن در فیس‌بوک امید آهنگر


این سریال که در سال 2014 با "موضوع طنز و در قالب داستان‌های اجتماعی" تولید شده بود، از شبکه مسیحی ست‌سون‌پارس پخش شد. علاوه بر این بر طبق اعلام وی کار تدوین سریال سیزده قسمتی "باتلاق" نیز به سفارش شبکه پیش‌گفته به پایان رسید.



تبلیغ سریال باتلاق در فیس‌بوک امید آهنگر


خاطرنشان می‌کند، این شبکه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی بوده که برنامه‌های خود را به‌صورت شبانه‌روزی برای فارسی‌زبانان و به‌ویژه ایرانی‌ها به روی آنتن می‌برد.

برنامه‌های شبکه ست‌سون‌پارس به‌صورت عمده با هدف "تشویق جوانان به برقراری روابط هنجارشکنانه"، "قبح‌شکنی"، "ترویج فساد"، "عادی کردن مقوله دوستی بین جنس‌های مخالف"، "تبلیغ نوعی از مسیحیت که هیچ سنخیتی با مسیحیت راستین ندارد" و تکیه بر عواملی چون: "پخش موسیقی‌های ضدارزشی"، تهیه و پخش می‌شود.

این شبکه مسیحی اگر چه مدعی است که "اصول اولیه ایمان مسیحی را ارائه می‌کند و خود را مبرا از وابستگی به سازمان‌های مسیحی و بحث‌های سیاسی می‌داند"؛ اما شواهد امر و بررسی برنامه‌های آن گویای واقعیت دیگری است.

این رسانه مسیحی که مدیریت آن بر عهده "منصور خواجه‌پور" قرار دارد، بر خلاف ادعاهایش در امور سیاسی جمهوری اسلامی ایران دخالت کرده و بنا بر افشاگری‌های "هرمز شریعت‌پناهی" به سازمان‌های مسیحی وابستگی مالی دارد.

ترویج مسیحیت تبشیری بین مسلمانان و تشویق آن‌ها به تغییر دین، برنامه‌ریزی برای پرورش نسل بی‌دین و سست‌عقیده در ایران و گسترش لاقیدی بین جوانان از اهداف شبکه "ست‌سون‌پارس" است.

گفتنی است، مدیران این رسانه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری پس از آن‌که با ریزش مخاطب روبرو شدند، روش‌های پیشین برای جذب مخاطب را به استفاده از موعظه‌های هیجانی و احساسی، پخش برنامه‌های ساختارشکنانه و فیلم‌های ناهنجار و ... تغییر داده‌اند که البته در این راه نیز تاکنون موفقیتی نداشته‌اند. 

بر اساس این گزارش، فیلم "خانه امن" ساخته امید آهنگر نیز از جمله سریال‌های پخش شده از این شبکه بود و توصیه‌های زیادی نیز از جانب مجریان شبکه برای تماشای آن به بینندگان داده می‌شد.


تصویر امید آهنگر در کنار نیکو اردوداری معاون شبکه ست‌سون‌پارس


این‌که چه ارتباطی بین این بازیگر پناهنده و شبکه صهیونیستی "ست‌سون‌پارس" وجود دارد، چندان روشن نیست، اما آن‌چه در این موضع می‌توان گفت، هدف‌مند بودن انتخاب فیلم وی توسط این شبکه برای پخش بوده است.


عکس دسته‌جمعی امید آهنگر با مدیر و عوامل شبکه ست‌سون‌پارس

 

چرا که تجربه نشان داده، فیلم‌هایی که توسط شبکه‌های مسیحی برگزیده می‌شوند، ارتباطی هر چند اندک با تاکتیک‌های تبلیغ مسیحیت دارند یا در راستای جذب و حفظ عضو در فرقه مسیحیت تبشیری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اضافه می‌شود، امید آهنگر بازیگری را از سال ۱۳۶۱ آغاز و نخستین فعالیت سینمایی خود را در  فیلم "تحفه‌ها" در سال ۱۳۶۶ تجربه کرد و در مصاحبه‌ای گفته که دوست دارد در فضای رسانه‌ای کشور برای مردم ایران فعالیت کند، اما در این تجربه هنری خارج از کشور، با کمال تأسف بر خلاف اعتقادات مردم مسلمان ایران اقدام کرده است.

نظرات (۸)

هیچ کس نباید از دست شما خواب راحت داشته باشه. طرف فیلم درست می کنه شما بهش گیر می دین، با یکی دیدار می کنه شما ایراد می گیرین، چرا نمی ذارین مردم نفس راحت بکشن.
اصلا اینا رو شما از کجا پیدا می کنین؟
متاسفانه خیلی از کسانی که به اروپا و آمریکا پناهنده می شن اعتقادات چندان محکمی ندارن، بگذریم که برخیشون اصلا اعتقادی ندارند به مذهب و ایمان.

در این میون برخیشون هم بنا به مزایای مالی و امکانات رفاهی جذب مسیحیت می شن و یا با شبکه های تبشیری همکاری می کنن.
گرچه اینها به ندرت مسیحی واقعی می شن، اکثرشون هیچ اعتقادی و ایمانی ندارند و خیلی زود وا می دن .
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ گروه طرفداران وبلاگ وزین رهپویان
آقا یا خانم ناشناس.
چرا بهت بر خورد؟
این وبلاگ داره پشت پرده تعدادی از افراد قانون گریز و فرقه های غیرقانونی را بر ملا می کنه.
بنا بر این هدف تخریب هیچ شخصی را نداره و تا اونجا که من دیدم، همه مطالبش بر اساس اسنادی است که در اینترنت و شبکه های اجتماعی به دست می آورن.
یعنی فعالیت این وبلاگ فضای نا امنی را برای فرقه ها به وجود آورده.
باید بگم نه تنها این وبلاگ مشکلی برای مردم ایجاد نکرده، بلکه فضایی پاک را برای تنفس فراهم کرده است.
باز هم از رهپویانی ها تشکر می گنم.
زردترین وبلاگی که توی عمر خودم دیده بودم!!
yellowest weblog
shame on you
این امید آهنگر ، ایران هم که بود چیزی نبود !
چه برسه که حالا رفته اونور داره فیلم می سازه.
عععع اینم رفته اون ور آب! خاک تو سرش کنن که کلی خاطره ی بچگیامونو به فنا داد!!
خوبیه دیگه همه میرن این بیچاره م رفته. چرا بیخودی گیر میدین.
با سلام خدمت شما و تشکر از به قول خودتون افشاگری هاتون که نه تنها مشکلی رو از مردم ما حل نکرده بلکه بیشتر احساس ناامنی و دافعه و حساسیت در بین مردم ایجاد کرده ،خدمتتون عارضم که گیرم فرمایشات درست که نمیگم هم نادرست ولی مشکل فقط از اونها نیست مشکل از بی کیفیتی و محدودیت های بی مورد ماست که باعث شده جوانها به اونور جذب بشند شما هم مطمئن باشید با برچسب خائن به این و اون باعث ایجاد اغتشاش میشید نه کمک به این امر،توصیه من به شما این که تو این اوضاع نا بسامان مملکت فکر راه حل دیگه ای باشید و روحیه انتقاد جویانه تون رو لاقل روی مسئولین بی لیاقت ما خالی کنید
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی