رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه ارديبهشت ۴ ۱۴۰۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

روانشناسی فست فودی


اما از سویی دیگر تمامی صاحب نظران علوم متعدد مانند؛ متخصصان تغذیه، اطباء مختلف در رشته های تخصصی متعدد، کارشناسان ورزشی، متخصصان طب کودک و ... همگی متفق القول هستند که فست فود باید از برنامه غذایی افراد حذف شود تا انسان زندگی سالم تر و بهتری داشته باشد و از بسیاری بیماری ها خلاصی یابد.

 

 

تا اینجا مشخص شد که فست فود با اقبال روبروست اما متخصصان می گویند چنین سبکی از تغذیه برای تمامی سنین بسیار مضر است و در مرتبه بالاتر، افرادی که اهل مصرف فست فود هستند نیز واقف به مضرات و زیان های آن هستند و به آن اذعان کرده اند.

 

 

بیائید از این نمونه و مصداق استفاده ببریم و آن را در مسائل روانشناسی و مدل هایی که امروزه در قالب روانشناسی ارائه می شود بررسی کنیم. فست فود ویژگی مهمی دارد و آن سرعت آماده شدن است که برخلاف غذاهای سنتی و غذاهای سالم، حداقل 5 برابر کمتر برای آماده شدن نیاز به زمان و وقت دارد.


 

حال در مسئله روانشناسی و مشاوره امروزه با چنین پدیده ای روبرو هستیم که حقیقتا می توان آن را روانشناسی فست فودی نام گذاشت. روانشناسی و حل نمودن مسائل روحی، روانی، اجتماعی و اخلاقی از افراد به طور معمول زمان زیادی لازم دارد. معمولا رجوع در چند جلسه نزد یک متخصص روانشناس و یا متخصص علوم دینی که در حوزه علوم اجتماعی نیز کار کرده است، می تواند مشکلات افراد را تا حدودی حل نماید.


 

اما در این سال ها افراد متعددی که بسیاری از آنان هیچگونه تخصصی هم در حوزه معنویت و روانشناسی نداشته اند به لطف بسترهای مجازی قدعلم نموده و هزاران نفر را با خود همراه کرده اند! درست مانند فست فود که مضرات فراوانی دارد اما هواخواه خاص خود را نیز دارد! اینجا نیز صدها نفر در بستر هایی مانند اینستاگرام با علم به اینکه هیچ نمی دانند و هیچگونه تخصصی ندارند! در حال برگزاری دوره ها و برپایی همایش ها هستند تا بیشتر به نفع خود برسند.

 

 

 افرادی که حتی جامعه روانشناسی کشور نیز نسبت به عملکرد آنان سخت معترض است. چهره هایی که در بسترهای مجازی به فروش معنویت، فروش موفقیت ، فروش مطلبی غیرعلمی به اسم قانون جذب! و... می پردازند.

 

 

این مسئله یقینا مضرات فراوانی دارد و همواره جامعه علمی و متخصصان کشور نسبت به آن تذکرات فراوانی داده اند که چگونه می تواند باور مردم به معنویت و به مسائل اخلاقی و روحی روانی را به کلی دگرگون کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی