رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

چهارشنبه خرداد ۳۱ ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

دراویش مزدبگیران سلفی ها شدند.

عناصر جریان دراویش برای کسب شهرت و جلب‌توجه افکار عمومی، به دیدار افراد معلوم‌الحالی همچون مولوی عبدالحمید رفته و در جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی از آنان دلجویی می‌کنند. اظهارات متناقض غیرشرعی و اسلامی عبدالحمید را بدون ذره‌ای تأمل از سوی عناصر فرقه نعمت الهیه مورد تأیید و تأکید قرار می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۲۶
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه خرداد ۲۹ ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

کلیسا ها محل اصلی اجرای برنامه های هویت سوز

نگاه دنیای مسیحیت چه فرقه کاتولیک و چه فرقه پروتستان به کلیسا یک نگاه راهبردی است و از این مقوله به‌عنوان مهم‌ترین ابزار برای مسیحی سازی یاد می‌کنند. جریان تبشیر مسیحیت خوب می‌داند که از دست دادن کلیسا چه صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری به وجود می‌آورد. به همین جهت در کشورهایی مانند ایران اسلامی که امکان نفوذ به‌صورت علنی در کلیساها تقریباً در حال از بین رفتن است رو به الگو گیری از سبک هیئت و روضه‌های خانگی ایرانی اسلامی نموده و سعی در افزودن بر کلیساهای خانگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۲
انجمن رهپویان هدایت
شنبه خرداد ۲۷ ۱۴۰۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

تلاش مولوی عبدالحمید برای جلب توجه بهائیان

جالب است که آقای عبدالحمید که داعیه شیخ السلامی دارد در ایام اخیر به حمایت از دشمنان قسم خورده اسلام یعنی بهائیان مبادرت کرده و دل سوز آنان شده است. آیا بهتر نیست مولوی کمی هم غصه دار احکام اسلام و اهانت هایی که به قرآن کریم می شود، گردد و برای احقاق شریعت الهی قدمی بردارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۱۵
انجمن رهپویان هدایت

انگلیس یکی از کشورهای بحران‌زده و آشفته در آیین مسیحیت محسوب می‌شود. مسیحیان انگلیسی بارها اعتراف کرده‌اند که آیین مسیحیت جوابگوی نیازهای روحی و معنوی آنان نبوده و به‌مرورزمان بزرگ‌سالان هم از بدنه کلیسا فاصله گرفته‌اند. طبق نظرسنجی‌های متعددی که صورت گرفته، بسیاری از جوانان مسیحی که به حضور در مراسم‌های هفتگی کلیسا پایبند بودند، در حال حاضر تمایلی به حضور در کلیسا ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۲ ، ۱۶:۰۲
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه خرداد ۲۲ ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ

یوگا، ابزاری برای بهره‌کشی و اضمحلال ملت‌ها

در یوگا به‌صراحت عنوان می‌شود که اگر کسی قصد آزار شمارا دارد در برابر او تسلیم باشید و از خشونت بپرهیزید! یوگا به شما می‌آموزد که چون مقابله و دفاع شما در برابر فردی که به شما زور گفته و ظلم می‌کند، باعث ناراحتی شده و عصبانیت فرد ظالم را در پی دارد پس شما نباید طرف مقابل را عصبانی نمایید!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۱۱
انجمن رهپویان هدایت

امروزه تشکیلات بهائیت می کوشد تا با کتمان اهداف فرقه ای خود، از مشکلات و دشواری ها به نفع مقاصد خویش استفاده کند و چنین تظاهر نماید که گویی دغدغه ای مشترک با عموم مردم ایران دارد. جالب است، سردمداران بهائیت به طور علنی ابلاغ کرده اند که اعضاء فرقه هیچ سنخیتی با عموم مردم ایران که مسلمانان هستند، ندارند وباید از آن ها اجتناب کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۴۰
انجمن رهپویان هدایت
شنبه خرداد ۱۳ ۱۴۰۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

تبیین مفهوم جامعه هدف در فرقه ضاله بهائیت

در هر جامعه ای افراد آسیب پذیر مانند مهاجران و همچنین اطفال به عنوان جامعه هدف بهائیت انتخاب می شوند و از این رو مهره های این فرقه اغلب مناطق محروم، بدوی و همچنین در حوزه اطفال، مهدهای کودک را به عنوان بستر فعالیت قرار داده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۰۳
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه خرداد ۹ ۱۴۰۲، ۰۹:۱۴ ق.ظ

پاپ کره‌ای/ خطر بسترسازی جهت آشوب

با توجه به اینکه این آیدول‌ها از لحاظ سیاسی تابع نظام سرمایه‌داری غرب هستند و در مسائل فرهنگی و اجتماعی و... مروّج فرهنگ منحط غربی می‌باشند، احتمال اینکه از ظرفیت فن‌ها برای اعتراضات استفاده شود بسیار زیاد است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۲ ، ۰۹:۱۴
انجمن رهپویان هدایت