رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

سازمان ایلام تیمی از مبلغین مسیحی را در تهران سازماندهی کرده بود که این عده علاوه بر برگزاری جلسات هفتگی در کلیساهای خانگی به توزیع کتاب عهد جدید و فیلم های مسیحی فارسی زبان در مناطق شلوغ شهر می‌پرداختند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، پارک های شلوغ و اماکن پرازدحام از جمله نقاط برنامه ریزی شده برای تبلیغ مسیحیت تبشیری در تهران بود که با هدف جذب حداکثری در کمترین وقت و هزینه صورت می گرفت.

یکی از اهداف مرتبطین سازمان ایلام در تهران توزیع گسترده انجیل و دیگر کتب تبشیری در میان ایرانیان بود که مرگ این پروژه شوم قبل ازتولدش فرا رسید و با دستگیری عاملین اصلی این سازمان ناکامی دیگری به عملکرد سیاه آن اضافه شد.

فرشید فتحی یکی از مرتبطین سازمان ایلام در ایران و به خصوص در شهر تهران محسوب می شد که از دوران کودکی تحت تعلیمات سازمان قرار گرفته و به یکی از رهبران مسیحی بومی تبدیل شد که ارتباط مستقیمی با سران سازمان داشت.

  فرشید فتحی در کنار سم یقنظر بنیان گذار سازمان تبشیری ایلام

فتحی که تربیت یافته کلیسای جماعت ربانی مرکز بود تنها بخشی از این ماموریت ها را بر عهده داشت و بخش اعظم ماموریت های محوله را کلیسای مزبور از طریق اعزام نیرو جهت کادرسازی و تربیت مبلغین فرقه پروتستان به انجام می‌رساند.

 

  فرشید فتحی به همراه ادوارد هوسپیان مهر، اسقف  سابق کلیسای جماعت ربانی

سازمان ایلام از طریق عاملین بومی تربیت شده خود همچون فرشید فتحی و کلیساهای جماعت ربانی، منابع و تجهیزات لازم و کافی را در اختیارکلیساهای غیر قانونی خانگی وسرسپرده های خود در ایران، قرار می داد.

گفتنی است در چند سال اخیر به واسطه هوشیاری و اقدمات به موقع مسئولان فعالیت های مربوط به این سازمان تبشیری متوقف شده بود که اخیرا بار دیگر فعالیت هایی اندک را شروع کرده اند که با هوشیاری به موقع مردم انقلابی راه به جایی نبرده است.

در همین راستا می توان به خبری اشاره کرد که چندی پیش با موضوع پخش انجیل در در برخی محله های تهران بر روی خروجی پایگاه‌های خبری قرار گرفت که می تواند زنگ خطری برای شروع مجدد قعالیت‌های تبشیری باشد.

بر اساس این گزارش، این تبلیغات مدتی است در قالب های مختلفی همچون توزیع کتب، شبنامه و ارتباطات مجازی انجام می شود و از نکات قابل توجه این در کتاب، چاپ آنها در کشور انگلیس و انتشارات کلمه می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی