رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


  بخشی از انحرافات و جعلیاتی که امروز از فرق تصوف به دست ما رسیده است مرهون شناخت و تیزبینی علمای اعلام جهان اسلام است. علمای اسلام با نگاه دقیق و موشکافانه طریقت شیطانی فرقه های صوفیه را برای نسل جوان امروز به خوبی شرح داده اند. به عنوان نمونه دانشمند برجسته شیعه فیض کاشانی در آثار ارزشمند خود، انحرافات شیطانی مجالس خانقاهی فرق صوفیه را اینگونه تشریح نموده است:

 

 

ایکاش ایشان(دراویش صوفیه) به مجرد ادعای تصوف قناعت می کردند و بدعت های قبیحه رسوا را به عمل نمی آوردند از بلند کردن صداها به کلمه توحید (لااله الا الله ) گرفته تا ظاهر ساختن وجد و بی حالی در آن حال و خوانندگی کردن به اشعار در میان اذکار و از حال رفتن به سبب غنا شنیدن و گردانیدن چشم ها و گوش ها و نعره زدن و رقصیدن و دست بر هم زدن و سرازیر شدن و افتادن .

 

 

 وی در ادامه احوالات مریدان و دراویش حاضر در مجالس خانقاهی را اینگونه توصیف می کند :پس بعضی از ایشان در آن حال بی حالی ، همانند مستان دیوانه می شوند و خود را همانند دیوانگان در میان دیگران می اندازدو یکی را با دست چپ می زند و یکی را با دست راست و دماغ یکی را با زدن شانه و دست می شکند. برکسی که از وی تبرک می جوید آب دهان می اندازدو با پسران زیبای  با طراوت و ساده معانقه می کند.

 

 این عالم برجسته در کتاب بشاره الشیعه ، افکار و گفتار  شیطانی اقطاب و مشایخ صوفیه را به طور کامل و جامع اینطور شرح داده است: بعضی از ایشان ادعای دانستن علم غیب می کنندو برای خود اظهار کرامت، به طوری که هیج پیغمبر مقربی ادعای آن را نمی کندو بااینکه در اوج نادانی و جهل به واجبات احکام شرع و ادب به سر می برند ، مردم نادان و جاهل بر آنها هجوم آورده و به گفتار آنان گوش می سپارند و گاهی برای تعظیم آنها سجده می کنند گویا او را خدا و معبود خود می پندارند.

 

التماس تفکر 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

تصوف

دراویش

دراویش گنابادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی