رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

دوشنبه آبان ۳۰ ۱۴۰۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

خلاف گویی، گسترش یافته عرفان های کاذب

متاسفانه عده ای شیفته شعارهای دلکش و پوچ و سخنان فریبنده و بی مبنا در این فرقه ها شده و به بیراهه رفتنه اند و اکنون بسیاری از آنان در فضای مجازی بر گسترش شایعات و مطالب بی اساس رسانه های معاند می افزایند که اتفاقات اخیر کشور و اشاعه مطالب بی سند، دروغ و نتیجه گیری بر اساس مطالب کذب از آورده های این عرفان های کاذب می تواند قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۱ ، ۱۴:۰۵
انجمن رهپویان هدایت

آ. راستی، از مهره های بهائی است که طبق برنامه ای تشکیلاتی به همراه سایر اعضا در بستر اینستاگرام فعالیت داشته و با انتشار تصاویر مبتذل از خود در صدد تحقق الگوسازی فرقه ای برآمده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۱ ، ۱۴:۲۶
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه آبان ۲۵ ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰ ق.ظ

فعالان حقوق بشری مربیان اغتشاشگران

فعالان حقوق بشری با تشویق و ترغیب اغتشاشگران به آشوب های خیابانی و تخریب اموال عمومی مردم به اسم آزادی و هر عنوان و لفظ مشابه دیگری که به کار میگرند، مصداق ممنوعیت‌های بارز ماده 20 همان میثاق بین‌المللی است که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم و در اینجا تنها به متن ماده بسنده می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۰
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه آبان ۲۳ ۱۴۰۱، ۰۲:۵۳ ب.ظ

جنگ احزاب/ فرقه ها در کنار دشمنان قسم خورده

اکنون که بیش از دو ماه کشور درگیر عجیب ترین و شدیدترین تهاجم رسانه ای دنیا بوده است به صراحت و عیان می توان این موضوع را بیشتر درک کرد که لیبرالیسم و صهیونیست ها به تمام معنا احساس خطر کرده اند. در این جنگ ترکیبی تمامی فرقه های به ظاهر عرفانی و معنوی اما در باطن شیاد، دروغگو و فاسد مانند فرقه طاهری، فرقه سایان که سرکرده اجیر شده آن به هلاکت رسیده است، گروه هایی از دل تفکر اوشو و... همه به میدان آمده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۰۱ ، ۱۴:۵۳
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه آبان ۲۲ ۱۴۰۱، ۰۱:۳۳ ب.ظ

اتصال به ارواح شیطانی در مسیحیت صهیونیستی

مبلغان و مروجان فرقه ها اغلب برای موجه جلوه دادن حرف های خود، ادعای اتصال به ارواح را مطرح می کنند و می کوشند با این حربه مخاطب را وادار به تبعیت نمایند. در مسیحیت صهیونیستی، مبلغان جریان این طور مدعی هستند که توسط روح القدس مدیریت می شوند و تنها چیزهایی را می گویند که او به آن ها می گوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۳:۳۳
انجمن رهپویان هدایت

امروز جریان دراویش فرقه نعمت الهیه با در دست گرفتن ابزارهای رسانه‌ای، برخلاف آنچه اقطاب و مشایخ فرقه در ابتدا معین کرده بودند، به فعالیت‌های خصمانه روی آورده‌اند. بسترهای مختلف فضای مجازی دراویش رویکرد تقابلی با نظام جمهوری اسلامی به خود گرفته و به امید حمایت‌های پوشالی دول غربی، همچنان به فعالیت‌هایشان ادامه می‌دهند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۵۸
انجمن رهپویان هدایت

چگونه ممکن است کسی ادعای پاسداری از فرهنگ ایرانی داشته باشد، اما این در کنار دشمنان این سرزمین قرار بگیرد؟ حتی بیانیه زرتشتیانی که در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ ارائه داده بودند را منتشر نکنند!! این نشان از برنامه ریزی انگلیسی دشمنان برای ایجاد تفرقه و استفاده از تمام ظرفیت ها برای تجزیه کشور است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۰۱ ، ۱۶:۳۹
انجمن رهپویان هدایت
شنبه آبان ۱۴ ۱۴۰۱، ۰۲:۲۱ ب.ظ

کشف حجاب قرة العین و آغاز فتنه بابیه

مطالبات بابی ها خالی از شئون شهوانی نبود چراکه نقطه عطف آن کشف حجاب طاهره قرة العین و ادعای نسخ احکام عفاف و حجاب بود. سراسر فتنه بابی ها مخصوصا پس از هلاکت باب معطوف به ریاست طلبی، ترور مخالفان و همچنین فحشا گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۴:۲۱
انجمن رهپویان هدایت