رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آبان ۳۰ ۱۴۰۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

خلاف گویی، گسترش یافته عرفان های کاذب

رهپویان هدایت: ایران اسلامی از ابتدا آماج شبیخون ها و توطئه های فرهنگی و مذهبی قرار گرفته است که این تهاجمات و تفکرات پشت پرده آن، دارای اثرات نامطلوبی است. یکی از مهم ترین این حملات ایجاد حس عدم اعتماد به نظام اسلامی و از سویی دیگر اعتماد کامل به رسانه های دروغ پراکن غرب بوده است.

در این شرایط جامعه بدون نگاه های تخصصی و بدون بررسی صحت و سقم موضوعات مختلف به رشد و بالندگی نخواهد رسید و یقینا روز به روز از سطح علمی جامعه کاسته خواهد شد. حال یکی از عوامل دامن زدن به این رفتار ضد عقل و منطق و دامن زدن به توهمات و خرافات به جای علم و محکمات را باید در شیوه های پیاده شده توسط عرفان های کاذب و معنویت های دروغین مشاهده کرد.

سرکرده های فرقه های به ظاهر عرفانی امروزی بدون توجه به علم و معنویت و بدون تخصص، هر یک خود را از دیگری برتر و بهتر می داند و با ابهام و خلاف گویی ادعای معنویت دارند. طرح این مسئله که تمامی این مدل ها انحراف دارند کمی دور از منطق است و شاید برخی از آنان هنوز پا در عرصه دین و معنویت نگذاشته باشند، اما آنچه مهم است موضوع به قهقرا رفتن اصلی مهم و حیاتی به نام رجوع به متخصص است که توسط این مدعیان به آن دامن زده شده است.

متاسفانه یکی از این اثرات را باید در انتشار خرافات، شایعات، سخنان بی سند و بی مصداق، استنادات غیر واقعی و... دید که به مرور در زمینه های متعدد افراد را به صورت کاملا ناخودآگاه و نادانسته اسیر مطالب غیر علمی و خرافی کرده است. بی شک نقش مدعیان عرفان کاذب و معنویت های دروغین در اینکه مردم ایران زمین، نگاه به متخصص را کنار بگذارند و اسیر مطالب دروغین و انحرافات و اعوجاجات شوند قابل تامل است.

مدعیانی مانند افراد مشهور شده در فنگ شویی، متخصصان موفقیت، صاحبان سبک ریکی، مجذوبان قانون جذب، و تمامی افرادی که در این زمینه ها ورود کرده اند اگر فقط در همان حوزه تخصص خود سخن می راندند - نه اینکه در تنها موضوعی که اصلا تخصص ندارند؛ یعنی دین و شرع، قرآن کریم، تاریخ ادیان، سیاست و... ورود کنند یقینا دامنه انحرافات دینی کمتر می شد.

متاسفانه عده ای شیفته شعارهای دلکش و پوچ و سخنان فریبنده و بی مبنا در این فرقه ها شده و به بیراهه رفتنه اند و اکنون بسیاری از آنان در فضای مجازی بر گسترش شایعات و مطالب بی اساس رسانه‌های معاند می افزایند که اتفاقات اخیر کشور و اشاعه مطالب بی سند، دروغ و نتیجه گیری بر اساس مطالب کذب از آورده های این عرفان های کاذب می تواند قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

عرفان کاذب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی