رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

الگوسازی فرقه ای، کلیدواژه ای است که مهره های فرقه ضاله بهائیت به دنبال تحقق آن می باشند. طبق دستور العمل های تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت، عناصر این جریان با هدف عادی سازی اموری چون کشف حجاب، در فضای مجازی به صورت شبکه ای حاضر می گردند. برای نمونه، آ.راستی، از مهره های بهائی است که طبق برنامه ای تشکیلاتی به همراه سایر اعضا در بستر اینستاگرام فعالیت داشته و با انتشار تصاویر مبتذل از خود در صدد تحقق الگوسازی فرقه ای برآمده بود.

امروزه بهائیان در پوشش هایی چون مدلینگ، آرایشگر و بلاگر در شبکه های اجتماعی حاضر می شوند و در این کسوت با انتشار پست یا تصویر در صدد رواج بی بند و باری بر می آیند. قابل توجه است، از منظر بهائیان، احکام اسلامی باید از جامعه اسلامی حذف گردد و زندگی بر مبنای دستورات الهی از میان برود. بهائیان آغاز این رویه یعنی حذف دین از جامعه ایران را مقارن با رواج بی حجابی می دانند و از این رو طاهره قره العین، اولین زنی که به صورت سیستماتیک کشف حجاب کرد را الگو قرار می دهند.

با توجه به آنچه گفته شد، آ.راستی و سایر شبکه وابسته به وی می کوشند به عنوان الگوهایی عادی ساز بی حجابی و بی عفتی عمل کنند تا با این شیوه با جامعه اسلامی مقابله نمایند. امروزه هم بر اعضاء فرقه ضاله بهائیت و نیز بر افرادی که با ساختار آنان آشنایی دارند واضح است که هیچ یک از مهره های این فرقه اجازه ندارد بدون اجازه تشکیلات اقدامی حتی ازدواج انجام دهد. با این وصف، حضور هدفمند بهائیان در شبکه های اجتماعی یک اقدام کاملا تشکیلاتی است که نباید از کنار آن براحتی گذشت.

در یکی از پیام های تشکیلاتی بهائیان چنین آمده است: هیچ‌ یک از دستاوردهای افراد و یا جامعه نمی‌تواند بدون تشویق و حمایت و هدایت سوّمین عامل نقشه یعنی تشکیلات امری، استمرار یابد. (ترجمه‌ای از پیام بیت ‌العدل اعظم الهی، خطاب به کنفرانس هیئت‌های مشاورین قارّه‌ای)

حال که تشکیلات بهائیت خود معترف به حضور در فعالیت مهره ها است شبهه ای باقی نمی ماند که دستگاه ها و نهادهای مسئول باید برخورد قانونی را با آن ها انجام دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی